Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • exact asa am facut eu ... toate vitezele le-am schimbat la 5000 , in a 4-a eram deja pe la 140-150 .. iar cu a 5-a blana in 3 minute aveam putin peste 175 . vorbesc cat se poate de serios. nu am de ce sa mint .
    sigpic

    Comment


    • Eu am mers pe tr IV pana la 165 (un pic peste 5500 rpm) si tot n-a mai vrut sa mearga.
      Probabil ca trebuie sa ai vreo 20 km de drum drept.
      Pe 4-5 km nici o sansa, am facut asta tur-retur ca sa nu fie vreun sens favorabil si tot dijaba, aceeasi viteza ~165

      PS: 175 de doua ori (si incarcat cu bagaje) dar un pic de vale (ca la retur la ~160 a ''murit'').

      Comment


      • Periculosilor!!!! Lasati viteza ca o sa muriti!!! Bafta tuturor

        Comment


        • Loganul cu 4-5 persoane sta frumos pe sosea, si in curbe. Dar aveti grija, ca eu am patit-o. La dus - 5 pers, masina sta bine, viteze maricele in curbe. La intors, 2 persoane (eu si sotia) si fara bagaje, aceleasi viteze pe un drum pe care-l stiu foarte bine si s-a dus spatele..... foarte greu am redresat-o, ca o si vedeam cu partea dreapta in parapet. Restul drumului - aprox 60 kmh. La asta duce lipsa de experienta si neatentia. De fapt eram atent, dar era o ceata de nu vedeai la 20-25m in fata.

          On-topic: pe E85, putin vale, ~165kmh pe ceas. 2 persoane in masina. Mai mult nu am incercat.
          GL-22-TOF

          Comment


          • mi se pare prea mult 180 cu 1.4... si eu am mers cu 1.4, dar mi se pare foarte periculos la mai mult de 150...
            in fine, voi stiti cine pe cine mai conduce peste 140...
            Better late than never, but never better late

            Comment


            • Cand nu avem pasageri in masina, cred ca ar trebui sa caram niste bolovani in portbagaj, ca sa stea masina pe drum...
              niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

              Comment


              • Lasati-o naibii mai incet,ca eu am deschis thread-ul ,iar daca se intampla ceva va am pe constiinta.

                Comment


                • loganu meu 1.4 MPI a mers maxim cu 170 pe autostrada catre budapesta, dar pentru putin timp pt ca era toata familia in masina si vorba aceea viata are prioritate.
                  PS nu eu am condus ca n-am inca carnet era tata-mio vitezomanu
                  dar la 140 merge normal nu mai stiu turatia in a treapta a 5-a

                  Comment


                  • Are stabilitate masina. la 160 am pus frana pe ploaie si s-a comportat normal. cine zice ca nu are stabilitate nu are habar.
                    ABS Plus Preferance 1.4 MPi

                    Comment


                    • alaltaieri,,,am fost cu masina sa vad cat prinde,,,mai mult de 140 nu vrea sa se duca,,,sau asa mi se pare mie,,,k mi-e mila de motor,,,se tura de mamafocului,,,si am scos-o pe liber,,,nu de alta dar o am de 5 luni,,,si nu prea am facut km cu ea,,,ma gandesc ca trebui facut rodajul calumea
                      BC-69-PAD,,,va saluta
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by john24 View Post
                        Are stabilitate masina. la 160 am pus frana pe ploaie si s-a comportat normal. cine zice ca nu are stabilitate nu are habar.
                        Asta depinde si de anvelope, si cat de tare ai apasat pedala...ai abs? Ovidiu,tureaz-o mai mult cu viteza a 4, ar trebiu sa ai 140 cu a 4 daca vrei sa prinzi ceva viteza. Daca inca e in rodaj, las-o mai moale, ca ai timp sa-i dai blana.
                        niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                        Comment


                        • In cazul lui johny 24 depinde cum ai spus si tu de anvelope,de vreme,de incarcatura masinii.
                          Ovidiu asteapta sa ii treaca rodajul dupa care dai in gura ceva timp ca sa se invete cu ,,trasul".

                          Comment


                          • Nu va jucati cu focu.
                            Eu la 150/h am fost surprins in cel mai urat mod cat de nasol poate frana, senzatie de rostogolire in fata , centru de greutate relativ ridicat se simte bine.
                            Plus ca daca nu ai directie pf dreapta de mers (sa presupunem ca e viraj lung care permite rulare cu 150) risti si mai mult, am avut si caz d-asta.
                            E bine sa controlati atent forta de apasare e pedalei de frana, chiar si cu ABS si cauciuce bune (Michelin cazu meu).
                            La o franare violenta de la viteza asta nu se poate spune ca se face in deplina siguranta cu Loganu.

                            Sau carati-va cu alte masini cu garda ''normala'' la sol sa vedeti defapt cum se franeaza de la ~150-160/h. N-o sa mai spuneti ca Loganu franeaza bine de la viteza asta, sau macar cu un Logan cu suspesia lasata vreo 35 mm, alta treaba
                            Last edited by Octavian; 17 December 2008, 00:12.

                            Comment


                            • aveam 160 pe ceas la treapta a 4-a i-am dat a 5-a si nu mai mergea , 3 pers in masina ,benzina de la rompetrol parca .. cam slabuta zic eu .. de 95 era
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • Pai toata smecheria cu tr IV dusa la maxim e ca scurtezi distanta unde ajungi la viteza maxima, nu ca ar lua ceva viteza mai mare pe tr V.
                                Si dusa la 160 si dusa numai la 120 pe tr IV, pe tr V tot cam 160-165 am luat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google