Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atat pentru amatorii de viteze mari ci 1.4 MPI, cat si pentru cei care numesc Loganul "dulap" sau "frigider", va prezint realizarile aerodinamice ale inginerilor Renault aplicate pe Loganul eco2, care a consumat sub 3l/100:
    " We optimized aerodynamic performance by drawing on fundamental research findings in aerodynamics and by revisiting the test work carried out in the course of Logan’s development.
    Analysis of the most cost-effective solutions enabled us to identify six points which, together, produced significant aerodynamic gains.
    - A flexible splitter under the front bumper to reduce underbody turbulence combined with a spare-wheel fairing to optimize the flow of air underneath the car.
    - The front air intakes were modified to reduce the drag caused by air-cooling airflow.
    - Wheel fairings to reduce lateral turbulence
    - A rear lip spoiler to reduce the vehicle's overall drag performance
    - VORTEX generators (small, drag-reducing, roof-mounted features that channel airflow to reduce rear drag, a particularly effective solution on three-box cars
    - A slightly lower ride-height.
    Altogether we reduced the drag coefficient by some 20%, from 0.36 for the production Logan to 0.29, a score that makes Logan Renault eco² Concept one of the most aerodynamically efficient three-box sedans."
    Last edited by detail; 13 July 2009, 22:39.

    Comment


    • 0.29 cx-ul....foarte interesant. Poze nu-s?
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Vrem poze!!!

        Comment


        • Spanu,scuze ca raspund tocmaiacum tarziu...hai ma o sticla la 2 litri de cola.pai asta e treaba?dar merge.de distractie e beton...deci dam o liniuta la nationala.foarte fain.astept sa vad te fac sau nu te fac?aceasta este intrebarea...)))
          Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!

          Comment


          • ..."este" poze pe goagal, va pun eu 2:
            Attached Files

            Comment


            • Dj_dragos, spanu, si restul: Nu mai faceti off-topic. Despre liniute si altele pe topic dedicat. Deasemenea, folositi PM pt invitatii.

              Comment


              • Originally posted by detail View Post
                Atat pentru amatorii de viteze mari ci 1.4 MPI, cat si pentru cei care numesc Loganul "dulap" sau "frigider", ...............................[/I]
                Iti zic eu, vopsaua verde tip ''eco'' i-a redus consumu, taie aeru mai bine

                Stock parca are CX-ul 0,36 nu? Si Golfu V are 0,34(ca exemplu), putem spune ca e o diferentra mica, dar cum se comporta amandoua la viteza mare nu mai putem spune ca e o diferenta chiar asa de mica.
                Ca si comportament la viteza mare din clasa ei, cel putin eu n-am vazut masina care sa se comporte mai prost.

                Comment


                • Pai asta era subiectul: "cum sa faci Cx de 0,29 la berlina"...

                  Comment


                  • Da ma rog, un pic off - eu tot m-am uitat la bara din spate (spoileru) se termina urat, se comporta ca un ''captor'' de aer, ma gandeam sa inchid cumva spoileru, sau sa-i dau neste gauri (ca la Modeo) dar ar arata urat.

                    Comment


                    • O poti lipi cu burta de pamant, si de asemenea trebuie sa fie plana cuplata la sf cu un deflector. Si uite asa, reusesti sa accelerezi aerul de sub masina.

                      Comment


                      • Nu chestii d-astea ''hard'' , ca vreau sa mai merg si-n concedii cu ea.
                        Dar lucruri posibil de facut fara prea mari batai de cap.
                        Attached Files

                        Comment


                        • ok Cezar am inteles.boon deci ma baieti revenim la subiectul principal.un 1.4 MPI remapat,toba sport,filtru sport deocamdata cat poate sa prinda maxim???
                          Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!

                          Comment


                          • Tot cat unu' stock (poate un 2-3 km in plus).

                            Comment


                            • Poate ,eu cred ca sigur.Totusi Tavi ii vorba si de toba si filtru sport,nu doar de remapare.

                              Comment


                              • Toba aduce sunet, filtru...poate un 0,5-1,0 cp in plus
                                Cu 2-3 cp in plus nu e de ajuns (pe langa remapare) sa urci mai mult in viteza, mai trebe vreo 4-5 cp ...parerea mea.
                                D-aia 1.6 mpi stock ia cam 180/h (pe ceas) , ca are 13 cp in plus, tu cu remapare sa zici ca mai iei 5 cp (maxim!!!), deci 8 cp diferenta, mai iei vreo 3 cp din ceva mesterii p-acolo (hai sa fie un 5 km in plus la viteza maxima, aproape irelevant) dar tot ramai lipsa cu vreo 5 cp care sunt din motor, nu din mesterii/artificii, e ce scoate motorul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google