Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am franat eu de pe la vreo 130/h pana la 40-50/h, dar nu a fost nici o senzatie nasoala, abs-ul si-a facut treaba
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by bogdan_1984 View Post
      am franat eu de pe la vreo 130/h pana la 40-50/h, dar nu a fost nici o senzatie nasoala, abs-ul si-a facut treaba
      Bine zis ABS-ul....pe Laureate 1.4 model din 2004 nu exista asa ceva ))

      Originally posted by Octavian___30 View Post
      Eeee fii cuminte, e foarte stabila pt unii
      Asa este, instabila la viteze mari si la franare violenta e senzatie super nasoala (am fo' nevoit odata sa franez tare de la 150 la ~80, nasol, parca vrea sa se rostogoleacsa pe lungime).
      Vezi poate a batut un pic vantu din fata cand ai luat numa 120/h cu ea, fiind si neforjata n-a putut.
      Acum poate s-au mai curatat injectoarele
      Ai dreptate, masina asta nu prea e umblata, in general merge o zi, vreo 2-3 zile pauza, e masina tatalui meu, care nu le are cu plimbarile ))) E posibil sa fi fost de la injectoare, rar vede masina turatii de 4000 - 4500 ture. Cand o conduc eu mai vede, ca in general schimb la 3000 - 3500 si cand sunt nevoit 4000. Referitor la stabilitate, trebuie sa admit ca eram pe un drum plombat, cu denivelari pe unele portiuni...dar ma asteptam sa fie mai stabila, poate cu amortizoare sport sta mai bine.
      Last edited by ham04; 18 August 2009, 13:35. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Cu amortizoare mai rigide oleaca si arcuri care sa lase suspensia cu 30-35 mm (defapt un kit complet) isi schimba destul de mult comportamentul la viteze mari.
        Avantaju e pe drumuri rele cu susp asta stock (ce frumos a fost cand pe drum nasol de munte - acu 2 luni - numai eu si un SangYong am putut trece de niste santuri - drum unde altii s-au oprit, gata, pana acolo au putut merge ) si eram cu masina incarcata).
        Dar cat mergem noi pe drumuri de munte si de tara...?

        PS: Oricum si asa, pana in ~130 e ok sa mergi cu ea, pt drumurile noastre suficient.
        Din pacate multi dintre noi confunda Loganu(masina de familie) cu masina super serioasa, de clasa domle, care face de ras masini cu pretentii....asa suntem noi cateodata (si eu) nematurizati/ne mai apuca vandaliile
        Last edited by Octavian; 18 August 2009, 14:34.

        Comment


        • ham04 Din cate am inteles calculatorul masini se adapteaza dupa stilul de condus al soferului pentru o economie mai buna a combustibilului..asa ca poate de asta nu iti trage masina ca nu e "obisnuita".

          Comment


          • Originally posted by Octavian___30 View Post
            Cu amortizoare mai rigide oleaca si arcuri care sa lase suspensia cu 30-35 mm (defapt un kit complet) isi schimba destul de mult comportamentul la viteze mari.
            Avantaju e pe drumuri rele cu susp asta stock (ce frumos a fost cand pe drum nasol de munte - acu 2 luni - numai eu si un SangYong am putut trece de niste santuri - drum unde altii s-au oprit, gata, pana acolo au putut merge ) si eram cu masina incarcata).
            Dar cat mergem noi pe drumuri de munte si de tara...?

            PS: Oricum si asa, pana in ~130 e ok sa mergi cu ea, pt drumurile noastre suficient.
            Din pacate multi dintre noi confunda Loganu(masina de familie) cu masina super serioasa, de clasa domle, care face de ras masini cu pretentii....asa suntem noi cateodata (si eu) nematurizati/ne mai apuca vandaliile
            se intampla ca uneori sa confundam loganul cu o masina de clasa superioara sau cu o masina cu valente sportive, dar loganul ramane o masina simpla care te duce de la A la B in siguranta cu costuri reduse de intretinere...Oricum decat un second-hand de marca, mai bine un Logan nou ;)

            Comment


            • Eu am dat in ea pana la 170 pe A2 la intoarcerea de la mare acum 2 luni.Masina mea nu mai vazuse asa viteza pana acum.Nu am lasat mai jos de 150 toata autostrada.Chiar s-a comportat bine,m.a suprins faptul ca loganurile 1.6 8v mergeau cuminti,in jur de 120.Si se dau cocosi ca au 1.6,adica 15 cai in plus pe care nu ii folosesc.Sunt de parere ca se exagereaza cu motorul asta de 1.4,toata lumea il desconsidera nemeritat,e un motor EXTREM de fiabil care duce loganul la viteze pe care le prinde si cu motoarele mai "bune".Consider ca dupa 130-140 nu merita sa dai in ea.Eu sunt foarte multumit de alegerea pe care am facut-o.

              Comment


              • cu siguranta, ceilalti "mergeau la consum"
                sigpic

                Comment


                • Pe "autostrazile" din Romania nici nu merita sa mergi mai mult de 140 indiferent ce masina ai (de sosele nici nu mai spun)...cat despre consum, oricare incepe sa pape binisor de la 120-130 in sus.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Originally posted by PCH View Post
                    Eu am dat in ea pana la 170 pe A2 ....................m.a suprins faptul ca loganurile 1.6 8v mergeau cuminti,in jur de 120.Si se dau cocosi ca au 1.6,adica 15 cai in plus pe care nu ii folosesc..............
                    Nici nu mai stii cum e ''bine'' cu 1.6...daca merg tare sunt zmei si jmecheri ca au 1.6, daca merg incet (120 e OK) se dau cocosi Inuman, mama lui de 1.6.

                    Iti spun eu ca cei mai vitezisti sunt cei cu 1.4, avem mai tot timpul ceva de demonstrat ( ''ca pot ma', am cu ce ma'! '')

                    PS: in perioada asta cum a mai scazut temp afara, i-am mai dat si eu 170 , cu toate ca acul kilometraj la mine e dat inapoi cam ~3 km, unde altii au 100 pe ceas, eu am 96-97.

                    Comment


                    • Originally posted by PCH View Post
                      Eu am dat in ea pana la 170 pe A2 la intoarcerea de la mare acum 2 luni.Masina mea nu mai vazuse asa viteza pana acum.Nu am lasat mai jos de 150 toata autostrada.Chiar s-a comportat bine,m.a suprins faptul ca loganurile 1.6 8v mergeau cuminti,in jur de 120.Si se dau cocosi ca au 1.6,adica 15 cai in plus pe care nu ii folosesc.Sunt de parere ca se exagereaza cu motorul asta de 1.4,toata lumea il desconsidera nemeritat,e un motor EXTREM de fiabil care duce loganul la viteze pe care le prinde si cu motoarele mai "bune".Consider ca dupa 130-140 nu merita sa dai in ea.Eu sunt foarte multumit de alegerea pe care am facut-o.
                      cum gandesti tu asa gandesc si eu cand ii vad cu 1.4 pe autostrada.
                      daca ai prins vant la pupa...150-160 e vis.

                      Comment


                      • aveam vreo 138/h cu uragan la pupa si cu acceleratia apasata mai mult de 3/4 poate mergea mai mult, dar se termina tarlaua ( si consuma galoane intregi). pe A2 se intampla asta
                        Last edited by bogdan_1984; 14 September 2009, 17:11.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by CataFOF View Post
                          ...................................
                          daca ai prins vant la pupa...150-160 e vis.
                          Cum e vis? Nu se poate atinge sau?
                          Merge leizar cu 170

                          Comment


                          • Prova domnilor nu pupa. Pupa e fundul. . Bogdane mai esti si de pe malul Dunarii. .
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • 180Km/h....lejer, undeva pe langa Buzau

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                                Prova domnilor nu pupa. Pupa e fundul. . Bogdane mai esti si de pe malul Dunarii. .
                                my bad
                                apoi daca era de la pupa spargeam viteza sunetului
                                Last edited by bogdan_1984; 14 September 2009, 18:24.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google