Corect, ai aceeasi suprafata lateral pe care bate vantul, dar suprafata asta are contact cu solu prin roti.
Insist cu aia 3-4 cm garda mai mica, luam un caz banal(aiurea, dar ca sa arat ce vreau sa spun), doua placi pe care bate vantul(cu aceeasi putere), cazu A si cazu B.
In cazul A (garda lasata ))) ) vantul va misca placa sa zicem 1 cm, in cazul B (garda stock) vantul va misca sigurat placa mai mult de 1 cm (2-3, nu conteaza cat, dar ca idee), bratu de sustinere e mai mare, forta de apasare si suprafata e aceeasi, dar efectul e altul.
Si cred ca are influenta chiar si din lateral 3-4 cm garda mai jos.
Din fata cel mai important la garda miscorata e ca trece o cantitate mai mica de aer pe sub masina, f important pt stabilitate si viteza, cu cat o lipesti mai mult de sol, cu atat ai sanse mai mari sa mai iei 1-2-3 km in plus la viteza maxima.
Insist cu aia 3-4 cm garda mai mica, luam un caz banal(aiurea, dar ca sa arat ce vreau sa spun), doua placi pe care bate vantul(cu aceeasi putere), cazu A si cazu B.
In cazul A (garda lasata ))) ) vantul va misca placa sa zicem 1 cm, in cazul B (garda stock) vantul va misca sigurat placa mai mult de 1 cm (2-3, nu conteaza cat, dar ca idee), bratu de sustinere e mai mare, forta de apasare si suprafata e aceeasi, dar efectul e altul.
Si cred ca are influenta chiar si din lateral 3-4 cm garda mai jos.
Din fata cel mai important la garda miscorata e ca trece o cantitate mai mica de aer pe sub masina, f important pt stabilitate si viteza, cu cat o lipesti mai mult de sol, cu atat ai sanse mai mari sa mai iei 1-2-3 km in plus la viteza maxima.
Comment