Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect, ai aceeasi suprafata lateral pe care bate vantul, dar suprafata asta are contact cu solu prin roti.
    Insist cu aia 3-4 cm garda mai mica, luam un caz banal(aiurea, dar ca sa arat ce vreau sa spun), doua placi pe care bate vantul(cu aceeasi putere), cazu A si cazu B.
    In cazul A (garda lasata ))) ) vantul va misca placa sa zicem 1 cm, in cazul B (garda stock) vantul va misca sigurat placa mai mult de 1 cm (2-3, nu conteaza cat, dar ca idee), bratu de sustinere e mai mare, forta de apasare si suprafata e aceeasi, dar efectul e altul.
    Si cred ca are influenta chiar si din lateral 3-4 cm garda mai jos.

    Din fata cel mai important la garda miscorata e ca trece o cantitate mai mica de aer pe sub masina, f important pt stabilitate si viteza, cu cat o lipesti mai mult de sol, cu atat ai sanse mai mari sa mai iei 1-2-3 km in plus la viteza maxima.
    Attached Files
    Last edited by Octavian; 24 September 2009, 18:25.

    Comment


    • Na la treaba baieti,ce mai asteptati?
      Acuma sincer vorbim mie imi ajunge viteza ce o prind cu Logan-ul.Atat doar ca e instabila si as vrea un 16 V pentru forta in depasire ..

      Comment


      • Domnilor, demult nu am mai intrat pe aici, ce discutii aprinse. Nu mai stiu exact cine ce zicea, dar plafonul ala nu prea influenteaza stabilitatea la viteza. Nu stiti ce simt cand trec dupa Ford Tourneo de servici pe Loganul personal: am impresia ca ating plafonul cu capul desi am 1.68m, iar cand ma urc iar in Tourneo parca ma urc in autobuz, ford-ul e mult mai stabil la viteza si/sau in curbe; secretul este ca Tourneo are garda la sol ceva mai mica ca la Logan si e mult mai greu( 1500kg).
        Last edited by Florin80; 11 November 2009, 23:49.

        Comment


        • I-am dat 175 pe Bucuresti-Pitesti pe sensul spre Bucuresti

          Comment


          • eu 155-160 cam atat am reusit pe drum national ...nu european sau altele ...
            intradevar nu prinzi viteza la fel de repde cu masina incarcata dar ai stabilitate mult mai buna
            Last edited by ROLion; 28 November 2009, 13:27. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • 160 pe a1, doua persoane in masina, fara vant si parea destul de stabila pentru viteza aia. Cred ca putea si mai mult dar nu am insistat.
              Ride Like The Wind!

              Comment


              • Frate care e rostu sa prindeti viteze "astronomice"?
                Parca am merge in fiecare zi cu 200 la ora sau pana la magazin cu 180.
                Am atins 195.2 km la ora
                Ce premiu iau?
                sigpic
                !

                Comment


                • 160 cu a4a la 6000rpm si 175 cu a 5a cu toata familia la bord (4pers) plus portbagajul plin (desigur pe ceas ) ca sigur nu arata corect
                  Ca sa mergi cu loganu cu viteza asta mult timp iti trebuie experienta la volan si sange rece,pe langa niste ochi buni si trafic lejer.
                  Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                  Comment


                  • mergeti voi cu 200 la ora si va intrebati dece sunt accidente cu mortaciuni pe sosele.avem noi sosele cu care sa ne putem deplasa cu mai mult de 100 de km/h in siguranta?NU cred

                    Comment


                    • De acord cu tine man.

                      Comment


                      • Originally posted by WeeD View Post
                        .......175 cu a 5a cu toata familia la bord ...............
                        Ca sa mergi cu loganu cu viteza asta mult timp iti trebuie experienta la volan si sange rece,pe langa niste ochi buni si trafic lejer.
                        ...si o doza mare de inconstienta.

                        Comment


                        • azi...160 real (am acele date inapoi) pe centura brasovului.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • am avut si eu logan de 1.4 si iam dat 160 pe autostrada da nu mai putea era lesinata.....parerea mea dak o tii constant la 160 drum lung cre cai refaci setu la intoarcere........

                            Comment


                            • Greu s-o ti constant si di ce sa refaci setu?
                              Acum vorbim de fiabilitate, nu de tinuta de drum si alte cele, ce are motorul de reno daca il ti constant la 4500-4700 rpm???????? (ca atata poate pe tr V) .
                              Crezi cumva ca motorul utilajului tau de acum o fi de trei ori mai fiabil decat un 1.4 sau 1.6 mpi..?

                              Comment


                              • unii chiar au ramas cu sechele urate de la fostu 1300 )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google