eu am schimbat la clio la 150 mii ,dar degeaba ca nu trebuia.Credeam ca e problema din regulator si cum n-am gasit regulator ,am schimbat tot ansamblul.Problema a persistat si dupa, de fapt e o problema din fabrica de immo , ca daca puneam de 2 ori contactul si luam se auzea pompa,dar de multe ori la primul contact nu se amorsa.S-a rezolvat cu un ecu de pe un model un pic mai nou.
Pompa De Benzina De Clio Pe Logan
Collapse
X
-
EUGEN2008 furtunasul original il poti da jos si refolosii daca il incalzesti inainte, poti pune si unul de cauciuc de calitate, eu acum 2 ani am pus unul de gaz, acum 2-3 luni am facut rost de un furtun original si l-am pus...iar cel de gaz era intact, nici pic de crapatura... deci poti sta linistit
Comment
-
Originally posted by Nytro View PostSi eu am gpl de la 150 000 km insa aveam tot timpul 20l minim in rezervor deci singura cauza ar putea fi ca s-a infundat filtrul de benzina. Fiind corp comun cu plutitorul nimeni nu-l poti verifica si sa-l inlocuiesti asa simplu
Comment
Comment