Pompa De Benzina De Clio Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se separa doar pompa de cutia de plastic in care a bagata, cutie de care se monteaza si sonda litrometrica. Nu mai vorbiti prostii pe aici ca sunt unii ce va cred si nu e bine.


    Pompa arata ca in prima poza, asa vine pe origine, dar unii producatori o aduc ca in a doua poza(adica demontata din cutia cilindrica alba).
    Attached Files
    Last edited by adicata2003; 26 February 2012, 23:33.

    Comment


    • #17
      puneti pompa de clio, injectoare de 1.6, debitmetru de dizal, termostat d emegane, faceti resoftare la resoftare siajungeti incet-incet la 250cp. cand va iasa apsenta, sa le dati mail la retardatii aia de la renault, ca s-au chinuit degeaba sa puna axe, turbo, maturi la un motor de 2 litrii, ca voi cu o suma modica ati ajuns la aceleasi performante cu un banal 1.4mpi. eu nu stiu cum puteti sa credeti toate balivernele aruncate de mecanici facuti la apelul bocancilor. si mai rau, cum nu va miros evident a aiureala vorbele alora...!?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        la motorina nu se poate demonta pompa dar la benzina se poate

        Comment


        • #19
          Normal ca la diesel nu se poate demonta, din moment ce nu are...
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #20
            bravo, Fane! nota 10...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              adevarate lectii de mecanica , avem ce invata din threadul asta.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Zici tu asa, da' parca vezi ca vine careva si zice ca a pus oglinzi de Duster 4x4 si trage si spatele de atunci
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #23
                  spatele, da, dar nu rotile de pe punte, ci aia de-i singura saraca in portbagaj
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    foarte constructiva prima pagina de dialoguri , intrebarea mea e alta , a reusit careva sa schimbe doar pompa propriu-zisa din ansamblul jojei folosind furtunul ala de alimentare original de plastic? adica fiind plastic mulat pe "shtutzul" tip bradulet e destul de greu de refolosit. Se ajunge la montare de furtun de cauciuc si coliere sau a reusit cineva sa mestereasca tubul de plastic?
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #25
                      Da eu am schimbat pompa de benzina pt ca s-a ars.
                      Daca cauti la magazinele de piese auto vei gasi pompa separat de corpul sau (plutitorul) la dezmembrari vor dori sa ti-l vanda complet pe la vreo 2-2,5 mil. La magazin pompa este vreo 80 ron. Iti cumperi un furtunas cu captuseala textila de 10 parca si neaparat 2 coliere. Te apuci sa desfaci cu atentie corpul pompei si tai furtunasul de la pompa si il inlocuiesti cu cel cumparat si cate un colier la fiecare capat. Atentie se strange bine colierele sa nu scape.

                      Comment


                      • #26
                        oare daca se incalzeste un pic furtunul ala ce vine din fabrica, nu se va mula din nou pe noua pompa ?
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Problema cea mai mare e cum il scoti ca e tare ca betonu.
                          Poate daca il incalzesti cu un foehn cand il dai jos si cand il pui la loc.
                          Insa trebe sa prinda ermetic cineva mi-a spus ca dupa ce a schimbat pompa de benzina si nu a strans bine un colier nu mergea pompa. A trebuit demontata iar si strans bine colierul buclucas

                          Comment


                          • #28
                            am reusit sa il scot dupa ce am tras ca animalu )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #29
                              Am putea face un topic nou: la cati km ati schimbat pompele de benzina???
                              Inceput eu: 200 000 km cine ma bate???

                              Comment


                              • #30
                                bravo Cristi! curaj mare pe tine!! ma gandeam ca se rupe stutzul ala cu totul ca doar e plastic desul de casant, problema e de jumatate rezolvata dar cum zice Nytro , trebuie sa fim siguri ca etanseaza bine cand il punem pe pompa noua. Ma tem ca furtunul de cauciuc nu tine o vesnicie imersat fiind complet in benzina , altfel sigur e mai simpla varianta cu furtun si coliere.

                                Nytro , iti spun eu cine te bate , orice GPL-ist care merge pe gaz cu becul la benzina aprins, desi motorul merge pe gaz pompa de benzina baga intr-una si fiind benzina putina in rezervor nu are racire buna, vara e moarte sigura pentru pompa!
                                Pain brings out the truth in us all...
                                ...how much truth can you stand?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google