If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
*VictorMarian, *Vicol Gabriel...consumurile pentru 1.6 8V se poarta intr-un loc...
P.S. Un consum de 16.5 L poate la carburatie, dacia, iarna, pe distante scurte; cred ca e o socoteala eronata.
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Sunt nou pe forum dar am citit majoritatea posturilor legate mai ales de gama de motorizari - curand imi voi achizitiona un Logan (90% va fi 1.6 16v).
Am si eu de facut o remarca: clar ca discutia diesel vs benzina este intr-adevar vesnica! dar uitati-va putin la subforumurile speciale pentru motorizari. Veti observa mult mai multe posturi semnaland probleme si cerand ajutor in legatura cu motorizarile diesel. Nu stiu daca inseamna neaparat ca nu e mai fiabil, dar e un fapt:oamenii cu diesel-uri cer ajutor mai mult
ce sa spun, am diesel din mai 2007 si 55k km.Absolut nici o problema la motor pana acum doar ca in diminetile reci e mai zgomotos da de, e tractoras.despre benzinare nu stiu ce sa spun k sunt mai fiabile sau mai putin fiabile dact dci-urile.Nu cred ca si-a ales cineva masina dupa acest criteriu ci dupa altele(consum, km parcursi, confort etc.)Dar astea s-au mai spus si mai sus...In Rom dci-ul s-ar putea sa fie mai putin fiabil datorita motorinei de supercalitate de la noi, dar cred ca in general diesel este mai fiabil dacat otto pt ca cine stie stie sunt principii total diferite de functionare asa ca nu are rost s-o mai lungesc.Votez pentru dci!
Doar daca ar fi dizel aspirat vs otto aspirat . Dreptate ai , dar nu induce in eroare . Nu compara motor de 3000cmc de Mercedes Cobra cu 80cai dizel - care rupe la fiabilitate gen 600k de km fara nici un fel de interventii . Dizelu`din ziua de azi are pompa cu rampa comuna (common rail) si presiune de injectie de peste 1.5 bar . Deci pica teoria ta...
Ideaa e simpla si in felul urmator:
Vrei benzinare cauti putere,turatie.
Vrei diesel cauti cat de cat putere dar si consum.
Vrei GPL cu siguranta cauti consum mic ca de putere nu prea poate fi vorba.
Doar daca ar fi dizel aspirat vs otto aspirat . Dreptate ai , dar nu induce in eroare . Nu compara motor de 3000cmc de Mercedes Cobra cu 80cai dizel - care rupe la fiabilitate gen 600k de km fara nici un fel de interventii . Dizelu`din ziua de azi are pompa cu rampa comuna (common rail) si presiune de injectie de peste 1.5 bar . Deci pica teoria ta...
1.5 bar???? Eu zic sa te ma gandestei. La diverse regimuri de turatii si sarcini mari, ajunge si chiar la 2000 bari.
Arata-ne si noua de unde reies cei 1300 ron diferenta dintre consumul pe gaz si cel pe motorina la 15 mii km... Tare-s curios sa vad cum ai facut....Si cred ca ai uitat ca mergand pe gaz scade viata motorului, deci cam tot aia e vs "reparatiile pot fi costisitoare" la dci.
Sa explic cum am calculat:
La 1.4 mpi ma costa uleiul+filtru+manopera 100 RON (intretinerea standard la 15.000)
La 1.5 dci intra un litru in plus, uleiul e mai scump decit la benzina aspirata, si se schimba si filtrul de motorina. Toate astea la 10.000. Si nu le pot face la o spalatorie...ci in service.
Repet, personal, imi doresc dci dar nu cred ca imi permit diferanta de achizitie si intretinere.
IN legatura cu viata motorului cu gpl, inca nu este clar daca distrugerea supapelor si a chiulasei datorita temperaturii mai mari de functionare este valabil doar pentru daciile vechi sau se intimpla la orice masina. Oricum sa stiti ca un motor 1.4 mpi cu putini km costa la dezmembrari circa 350-400 euro.
motorizarea..dupa parerea mea fiecare si.o alege....cine vrea viteza mare isi alege benzinar......,cine vrea cinsum mai mic si cuplu isi cumapara diesel....de gpl...nu am o parere f buna...sinker...sa iti iei un logan de 1.4 cu gpl..nu vad rostul...eu unu nu as da 10 15 mil cat costa o instalatie de gaz+ca nu mai ai cuplu si puterea aceluiasi motor pe benzina,eu unu decat sa.mi pun o instalatie de gaz ,mai bine umplu rezervorul de 10-12 ori
nuj fratilor da io diesel aleg...pentru ca trage si mai bine decat o benzina....de exemplu io (Dacia Logan 1.5dCI-70 cp) l-am facut pe unu cu un renault megane 1.4 16v-100cp.....si l-am lasat rau de tot in urma...parerea mea
lovelogan....probabil ai avut poate sansa sa.l faci undeva la urcat o panta...credema ca un benzinar atinge viteze mult mai mari si mai repede decat un diesel(la logan ma refer)..dieselul rupe pe plecari fiindca are cuplul mare...dar la viteza nu te pui niciodata cu turatia de benzinar.....bafta...
off topic:astia cu motorinarele renault dati in goarna sa vedeti voi cum vi se duc pompele de injectie alea delphi care baga jdemii de bari.prieten cu megan dci 100 caluti i-a crapat pompa si are 2 luni de stat pe dreapta cu pompa si mai are de platit in continuare rate la leasing.de la renault nu recomand sa cumparati diesel sub nici o forma.
on topic :eu merg pe benzinar si-mi place foarte mult.mult mai silentios chiar daca consuma mult.
Nu mai va "certati". Niciodata nu o sa ajungeti la un punct comun. De exemplu mie imi place Diesel. Fiecare cu preferintele lui. Nu are rost sa mai discutam in contradictoriu. Diesel-urile au avantajele lor, iar benzinarele au si ele avantajele lor. Fiecare sunteti zliberi sa alegeti ce vreti voi.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment