Diesel Vs Benzina Vs Gaz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "jumatatea" aia sa tot fie un 70% real
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • seba cam 70% fata de benzina dar fata de gepeleu iese mai putin.
      vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        "jumatatea" aia sa tot fie un 70% real
        In oras (Bucuresti) sa stii ca chiar e 50%. Comparatie intre 1.4 16V 100CP si 1.5 dci 85(+20)...la aceeasi "mana"...

        Comment


        • da, ok, dar nu toti locuim in bucuresti
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by darksid3 View Post
            1.Huzzy: vad ca ceri argumente de la altii...tu ce argumente aduci?Pana una-alta, cand vor exista Ferrari cu motoare diesel si cand vei scoate mai mult cuplu si cai putere dintr-un diesel decat poti scoate dintr-un benzinar cu aceeasi cilindree si cu aceleasi instalatii auxiliare (turbina, intercooler) atunci o sa ma intorc la diesel..ca fost posesor, nu m-a convins.. diesel rules la economie carburant si cam atat.
            daca vei cauta de-alungul acestui topic, vei vedea o groaza de argumente pe care le-am adus.
            si daca e diesel rules la economie de carburant si cam atat, avand in vedere ca restul performantelor sunt relativ egale, nu crezi ca e de ajuns deja? la urma-urmei, nu avem ferrari, avem logan....
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • [QUOTE=huzzy1981;304468]parerea mea este ca motoarele diesel sunt cu mult peste gaz si benzina. toata lumea spune ca sunt sensibile, ca se duc injectoare, turbina; dar eu vad mult mai multe probleme aparute la inceputul vietii chiar, la masinile pe gaz decat la dieseluri. si la benzinare sunt destule. la diesel exista probabilitatea sa apara, dar asta nu inseamna ca apare vreo problema. cunosc foarte multa lume cu dieselui si nu l-ar da pe benzina sau gaz pt nimic in lume.
              mai zicea cineva ca dieselurile cu motoare mici au avut totdeauna probleme. argumente vreau.
              eu stiu ca randamentul cel mai bun il au motoarele diesel, corelate cu un consum mai mic de combustibil, adica mult mai mic (vezi pretul actual al benzinei si al motorinei), cuplu mai bun, in rest....

              DIESEL RULES!

              Sunt de acod cu tine.

              Comment


              • Originally posted by huzzy1981 View Post
                daca vei cauta de-alungul acestui topic, vei vedea o groaza de argumente pe care le-am adus.
                si daca e diesel rules la economie de carburant si cam atat, avand in vedere ca restul performantelor sunt relativ egale, nu crezi ca e de ajuns deja? la urma-urmei, nu avem ferrari, avem logan....
                Exact...numai ca platesti diferenta aia la achizitie...si diferenta o vei scoate din consumul mai redus...si tre' sa mergi nenica ca sa te scoti. Deci morala e ca daca vrei diesel ca esti subiectiv, mi se pare ok, fiecare isi ia ce-i place...dar pana sa fie DIESEL RULES mai sunt multe motoare pe benzina care "trag pe nas" dieseluri la toate CELELALTE capitole. Repet, cand voi vedea dieseluri in competitii care fac legea, poate am sa ma reorientez, pana atunci le numar pe degetele de la o mana. Referitor la ideea ca un motor pe GPL e mai putin fiabil, asta e o idee din folclor...mituri urbane..legende...basme, axiome, cum vreti sa-i ziceti
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Salutare
                  @darksid3: nu am urmarit prea mult cursele de la Le Mans, in ultimul timp (si nu pentru ca nu as fi vrut), da din cate tin eu minte in ultimii nu'sh cati ani, nu au castigat niste motoare diesel? Nu e cazul sa ridicam in slavi vre-o motorizare... Fiecare si-a luat ce a vrut sau si-a permis... Si nu tre sa faci 30mii p an ca sa rentabilizezi dieselu... De la peste 10mii/an incepi sa cam iti scoti parleala, si rentabilizezi pe la 30-40.mii. Acu daca vrei un pic de zvac in plus, iti iei benzinar.. Acu intre gaz si motorina, se poate discuta la infinit. la gaz dai mai putin la inceput, da cheltui dupa ceva mai mult. La motorina dai mai mult la inceput, si recuperezi dupa.. Cel mai bun e bicicleta: arde calorii..

                  Comment


                  • si in afar' de Le Mans cate alte mii de competitii sunt???Deci oricare isi lauda "cioara"...asta e clar, dar d-aia exista date oficiale...si la costuri si la performante
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • darksid3, dar cine a facut legea anul trecut la LeMans? nu cumva un audi r8 cu motor diesel? eu cred ca da....
                      uite: http://www.automod.ro/audi-r15-tdi-c...or-la-sebring/

                      si multe altele, da un search pe net....
                      apropo, cursa de la lemans, e cursa-curselor din miile de competitii de care spui tu...
                      Last edited by huzzy1981; 18 April 2009, 19:06.
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • In afara de Le Mans si CATEVA competitii sunt ALTE MII unde benzina "rupe" pe genunchi tot ce vreti voi...haideti sa nu ne agatam de cele cateva competitii care le numeri pe degetele de la o mana . Huzzy stiu f bine ce a facut R8-ul la Le Mans dar intre un diesel de "Le Mans" si unul de strada e diferenta ca intre un benzinar de Drag cu vre-o 1700 de cai putere si cuplu de locomotiva si alt benzinar de sosea. Eu propun sa nu deviem subiectul
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Iata un test interesant intre 2 masini de serie similare,una benzina si una motorina, si nu r8 modificat pentru curse

                          Comment


                          • mda.... acum fiecare scoate de la naftalina ce are.... hai sa rasfoim topicul de la prima pagina sa vedem ce mai are...
                            DIESEL RULES ANYWAY!
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • Pentru tine poate....in rest la TIR-uri si tractoare ;)...cred ca ar trebui sa facem ceva oficial cu thread-ul asta, nu sa aducem argumente subiective pentru ca nu poti impune cuiva o idee personala. S-au zis de multe ori avantajele si dezavantajele fiecarei motorizari in parte dar mereu s-au gasit persoane care nu au fost multumite si mereu au vrut sa-si impuna propriile idei. Depinde ce vrea fiecare sa faca cu masina insa argumentele veleitatilor sportive la diesel lasati-le ca nu-si au locul asa cum si dieselarii spun ca nu-ti iei masina pentru Racing. Perfect de acord...dar nici diesel nu e pt racing, deci nu vad rostul. Ce dracu' trebuie sa umplem zeci de pagini de posturi cand treaba e simpla??? Diesel la consum, benzina la restul
                              Last edited by darksid3; 18 April 2009, 22:10.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Si cum ramane atunci cu "aragazu"?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google