Asta de 110 CP 1.5 dci de la Renault e motor relativ nou. Dacia il pune numai pe Duster, nu si pe Logan. Vad ca s-au prins ca ceva nu e in regula cu Delphi, statistica le-a dat ceva de gandit. Vai de mama lor.
Diesel Vs Benzina Vs Gaz
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@mr k: sau iei HDI...Sunt motoare care merg o caruta de km fara sa aiba probleme. Mai pica si TDi.
Plus de asta, 200 - 300 000 de km pt un hdi nu inseamna sfarsitul. Pe la 500 000 mor.
Ca sa fiu on-topic, pt un cost cat mai redus pe km, as merge pe GPL.
Pt un condus mai decent, fara sa se simta lipsa prea mare a puterii, as merge pe diesel, caci un diesel de 110 ponei se simte ca un motor mare pe benzina, chiar daca nu are performante nici pe departe. Pana la urma este vb de ce simtim cand conducem, si nu ce spune cronometrul.Last edited by Cezar; 1 March 2011, 17:18.
Comment
-
Cezar, stiu un 307 HDi care, in 2008 cand mi'am cumparat eu prima masina avea ~360.000 km, asta dupa numai 3 ani jumate. Nu mi'a venit sa cred cand am vazut'o, mai ales ca proprietarul nu o folosea pt. taxi!
Intre timp masina a fost vanduta, dar merge si acum foarte bine.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
@ Mr.K
Primul lucru pe care putem sa il facem, este sa nu mai fim carcotasi.
Si Bosch a avut la un moment dat probleme cu pompele de inalte presiune. A fost un moment cand BMW si alti producatori au sistat productie de motoare diesel pana Bosch a rezolvat problema cu pompele. Au fost si probleme cu turbinele la un moment dat (a afectat Audi, VW si alti producatori)
Si tot asa. Probleme tehnice tot apar.
Poate la noi mai e chestia cu greutatile pe care le intampini la recunoasterea/decontarea garantiei - fiindca oamenii sunt inca cu mentalitatea "de ce sa platim" - de parca ar da din buzunar - nu de la producator.
Ar fi cazul sa vedem problemele reale - nu sa carcotim aiurea.
Ca sunt oameni slab pregatiti la service autorizat - care nu sunt in stare sa ia o decizie corecta - e sau nu caz de Garantie --- si care lasa totul pe seama producatorului --- DA, cazurile astea exista si sunt un pic cam multe.
Dar gasesti si oameni priceputi in service.
Comment
-
De ce faci flame aiurea ?
De unde stii tu criteriile de selectie a firmei Renault ?
Au ales acele subansamble din urmatoarele motive :....... ,..........,....etc.aici ar putea intra pret,fiabilitate dovedita pe alte motoare,etc.
Vino cu argumente solide cand contrazici pe cineva ,articole de presa,comunicate,etc...
On:aleg benzina oricand,chiar un motor de 2l ar fi ideal pentru mine ,cred...
Comment
-
tot delphi face si pt ford, peugeot. pe alea de ce nu pica? sau mai bine intrebati-va de ce loganurile diesel din "strainezia" n-au probleme cu injectoarele/pompele de injectie. o fi din cauza pseudo-motorinei de la noi? poate ca da...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by adiya View PostN-ai pricepe nimic.
L.E. Tu chiar crezi ca Renault a dat anunt si Delphi a fost singura firma care a dorit sa "faca o injectie"?
L.E.2 Pana la urma ai vorbit prostii sau nu?), nu trebuie sa ma subestimezi.
Pana la urma doar ai aruncat cu vorbe fara nimic concret (exemple).
Unde am spus ca nu exista alt sistem de injectie pe motoarele Renault, decat Delphi?
Am zis ca nu exista pe motoarele de 1.5 dci (si in speta Logan, ca suntem pe forumul Logan) alta injectie decat Delphi. Stii vreun Logan 1.5 dci cu injectie Bosch? Eu nu.
PS: chiar am afirmat ca la 1.9 dci injectia e Bosch (o Laguna II).
PPS: poate fi injectie facuta cu tehnologie NASA, cu motorina de la noi, se va duce rapid la vale.
Originally posted by Niki B View PostCezar, stiu un 307 HDi care, in 2008 cand mi'am cumparat eu prima masina avea ~360.000 km, asta dupa numai 3 ani jumate. Nu mi'a venit sa cred cand am vazut'o, mai ales ca proprietarul nu o folosea pt. taxi!
Intre timp masina a fost vanduta, dar merge si acum foarte bine.
Ca-n reclama Fluence, ii placea sa conduca, nu gluma.
Comment
-
Exista megane cu 1,5 DCI si injectie simens.
Originally posted by mr.K View PostAsta de 110 CP 1.5 dci de la Renault e motor relativ nou. Dacia il pune numai pe Duster, nu si pe Logan. Vad ca s-au prins ca ceva nu e in regula cu Delphi, statistica le-a dat ceva de gandit. Vai de mama lor.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
O fi existand si cu Denso, Bosch, Stanadyne. Toata lumea happy? Sa nu nimeresti unul cu Delphi.
Sistemul Common-Rail DELPHI echipeaza urmatoarele marci de autoturisme:
•DACIA - Logan 1,5 dCi
•RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
•NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
Deci strict dci, nu Tdci, Ddis, Hdi.
Originally posted by einstein1984 View PostExista megane cu 1,5 DCI si injectie simens.
Relativ nou prin ce? Blcul e vechi de 10 ani, injectia are si ea vreo 5-6... doar ca are FAP. Si nu se pune pe logan ca nu are nevoie de atatia cai, se prefera versiunile mai putin puternice si cu o injectie mai ieftina.
Hai sa pun aici pataniile unuia cu marele motor 1.5dci:
- 8.000 KM parcursi s-a bulit injectia din cauza motorinei de Romania. S-a inlocuit injectie, distributie, rezervor pe baza garantiei.
-inca la 10.000 km. Apoi cade din nou. Se inlocuiesc aceleasi piese ca mai inainte, pe garantie.
Reparatie I-a oara: 5000 euro
Reparatie a II-a oara: 4800 euro
Cat costa masina?
Parca-i Bentley.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostCam asta am zis si eu mai sus. La disconfortul cauzat de motorina proasta din Romania. valabil nu doar pentru Logan, experiente neplacute au avut de exemplu si cei cu Passat 2.0, nou.
Motoarele Renault diesel de clindree mica sunt penalizate de faptul ca doar Delphi a dorit sa faca injectoare pentru ele. Si le-a facut. Proaste.
L.E. Da cu distributia ce a avut?
Comment
Comment