Diesel Vs Benzina Vs Gaz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta de 110 CP 1.5 dci de la Renault e motor relativ nou. Dacia il pune numai pe Duster, nu si pe Logan. Vad ca s-au prins ca ceva nu e in regula cu Delphi, statistica le-a dat ceva de gandit. Vai de mama lor.

    Comment


    • @mr k: sau iei HDI...Sunt motoare care merg o caruta de km fara sa aiba probleme. Mai pica si TDi.
      Plus de asta, 200 - 300 000 de km pt un hdi nu inseamna sfarsitul. Pe la 500 000 mor.

      Ca sa fiu on-topic, pt un cost cat mai redus pe km, as merge pe GPL.

      Pt un condus mai decent, fara sa se simta lipsa prea mare a puterii, as merge pe diesel, caci un diesel de 110 ponei se simte ca un motor mare pe benzina, chiar daca nu are performante nici pe departe. Pana la urma este vb de ce simtim cand conducem, si nu ce spune cronometrul.
      Last edited by Cezar; 1 March 2011, 17:18.

      Comment


      • 1.5 dci 90CP este si pe fluence, deci nu e jaf.
        de altfel dci de 85 a fost bun; mai depinde si de sofer.
        eu am 65CP si 108000, fara probleme la motor, si la alte chestii.

        Comment


        • Cezar, stiu un 307 HDi care, in 2008 cand mi'am cumparat eu prima masina avea ~360.000 km, asta dupa numai 3 ani jumate. Nu mi'a venit sa cred cand am vazut'o, mai ales ca proprietarul nu o folosea pt. taxi!

          Intre timp masina a fost vanduta, dar merge si acum foarte bine.
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • de care hdi ai cumparat, daca vrei sa-mi spui?
            te intreb deoarece am auzit ca cel de 110 care este OK ca feeling, dar cica volanta aia dubla ar avea probleme, spre deosebire de cel de 90 sau 138(2l)

            Comment


            • @ Mr.K
              Primul lucru pe care putem sa il facem, este sa nu mai fim carcotasi.

              Si Bosch a avut la un moment dat probleme cu pompele de inalte presiune. A fost un moment cand BMW si alti producatori au sistat productie de motoare diesel pana Bosch a rezolvat problema cu pompele. Au fost si probleme cu turbinele la un moment dat (a afectat Audi, VW si alti producatori)

              Si tot asa. Probleme tehnice tot apar.

              Poate la noi mai e chestia cu greutatile pe care le intampini la recunoasterea/decontarea garantiei - fiindca oamenii sunt inca cu mentalitatea "de ce sa platim" - de parca ar da din buzunar - nu de la producator.

              Ar fi cazul sa vedem problemele reale - nu sa carcotim aiurea.

              Ca sunt oameni slab pregatiti la service autorizat - care nu sunt in stare sa ia o decizie corecta - e sau nu caz de Garantie --- si care lasa totul pe seama producatorului --- DA, cazurile astea exista si sunt un pic cam multe.

              Dar gasesti si oameni priceputi in service.

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Nu ma contrazici cu lucruri destepte?.
                N-ai pricepe nimic.

                L.E. Tu chiar crezi ca Renault a dat anunt si Delphi a fost singura firma care a dorit sa "faca o injectie"?
                L.E.2 Pana la urma ai vorbit prostii sau nu?

                Comment


                • De ce faci flame aiurea ?
                  De unde stii tu criteriile de selectie a firmei Renault ?
                  Au ales acele subansamble din urmatoarele motive :....... ,..........,....etc.aici ar putea intra pret,fiabilitate dovedita pe alte motoare,etc.
                  Vino cu argumente solide cand contrazici pe cineva ,articole de presa,comunicate,etc...

                  On:aleg benzina oricand,chiar un motor de 2l ar fi ideal pentru mine ,cred...

                  Comment


                  • Ia o pastila si stai cuminte.
                    Nu eu am inceput sa debitez prostii si nu contrazic pe nimeni. Pur si simplu EXISTA injectie la Renault si alta decat Delphi pe motoare mici.

                    Comment


                    • tot delphi face si pt ford, peugeot. pe alea de ce nu pica? sau mai bine intrebati-va de ce loganurile diesel din "strainezia" n-au probleme cu injectoarele/pompele de injectie. o fi din cauza pseudo-motorinei de la noi? poate ca da...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by adiya View Post
                        N-ai pricepe nimic.

                        L.E. Tu chiar crezi ca Renault a dat anunt si Delphi a fost singura firma care a dorit sa "faca o injectie"?
                        L.E.2 Pana la urma ai vorbit prostii sau nu?
                        Pana la urma, cred ca eu stiu despre ce vorbesc, chiar fara aroganta, chiar pot afirma ca as si pricepe ce vorbesc altii (dotare din nastere, ce sa-i faci ), nu trebuie sa ma subestimezi.

                        Pana la urma doar ai aruncat cu vorbe fara nimic concret (exemple).

                        Unde am spus ca nu exista alt sistem de injectie pe motoarele Renault, decat Delphi?
                        Am zis ca nu exista pe motoarele de 1.5 dci (si in speta Logan, ca suntem pe forumul Logan) alta injectie decat Delphi. Stii vreun Logan 1.5 dci cu injectie Bosch? Eu nu.

                        PS: chiar am afirmat ca la 1.9 dci injectia e Bosch (o Laguna II).
                        PPS: poate fi injectie facuta cu tehnologie NASA, cu motorina de la noi, se va duce rapid la vale.

                        Originally posted by Niki B View Post
                        Cezar, stiu un 307 HDi care, in 2008 cand mi'am cumparat eu prima masina avea ~360.000 km, asta dupa numai 3 ani jumate. Nu mi'a venit sa cred cand am vazut'o, mai ales ca proprietarul nu o folosea pt. taxi!

                        Intre timp masina a fost vanduta, dar merge si acum foarte bine.
                        La o medie de 10.000 km pe luna, rezulta ca zilnic omul facea 330 de km. Hmmm, naveta nu gluma. Fara zile libere.
                        Ca-n reclama Fluence, ii placea sa conduca, nu gluma.
                        Last edited by mr.K; 2 March 2011, 10:41. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Exista megane cu 1,5 DCI si injectie simens.

                          Originally posted by mr.K View Post
                          Asta de 110 CP 1.5 dci de la Renault e motor relativ nou. Dacia il pune numai pe Duster, nu si pe Logan. Vad ca s-au prins ca ceva nu e in regula cu Delphi, statistica le-a dat ceva de gandit. Vai de mama lor.
                          Relativ nou prin ce? Blcul e vechi de 10 ani, injectia are si ea vreo 5-6... doar ca are FAP. Si nu se pune pe logan ca nu are nevoie de atatia cai, se prefera versiunile mai putin puternice si cu o injectie mai ieftina.
                          Last edited by einstein1984; 2 March 2011, 15:49. Reason: Automerged Doublepost
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • O fi existand si cu Denso, Bosch, Stanadyne. Toata lumea happy? Sa nu nimeresti unul cu Delphi.

                            Sistemul Common-Rail DELPHI echipeaza urmatoarele marci de autoturisme:

                            •DACIA - Logan 1,5 dCi
                            •RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
                            •NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi

                            Deci strict dci, nu Tdci, Ddis, Hdi.

                            Originally posted by einstein1984 View Post
                            Exista megane cu 1,5 DCI si injectie simens.



                            Relativ nou prin ce? Blcul e vechi de 10 ani, injectia are si ea vreo 5-6... doar ca are FAP. Si nu se pune pe logan ca nu are nevoie de atatia cai, se prefera versiunile mai putin puternice si cu o injectie mai ieftina.
                            Asa si? Nu-ti lua, ca e vechi. Ramai cu ----

                            Hai sa pun aici pataniile unuia cu marele motor 1.5dci:
                            - 8.000 KM parcursi s-a bulit injectia din cauza motorinei de Romania. S-a inlocuit injectie, distributie, rezervor pe baza garantiei.
                            -inca la 10.000 km. Apoi cade din nou. Se inlocuiesc aceleasi piese ca mai inainte, pe garantie.
                            Reparatie I-a oara: 5000 euro
                            Reparatie a II-a oara: 4800 euro

                            Cat costa masina?
                            Parca-i Bentley.
                            Last edited by mr.K; 2 March 2011, 16:22. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Cam asta am zis si eu mai sus. La disconfortul cauzat de motorina proasta din Romania. valabil nu doar pentru Logan, experiente neplacute au avut de exemplu si cei cu Passat 2.0, nou.
                              Motoarele Renault diesel de clindree mica sunt penalizate de faptul ca doar Delphi a dorit sa faca injectoare pentru ele. Si le-a facut. Proaste.
                              Ai dreptate. La revedere.

                              L.E. Da cu distributia ce a avut?

                              Comment


                              • Nu-i vb doar de motorina proasta, ci de modalitatea de constructie a respectivului motor.
                                HDI-urile de ce n-au probleme? N-am intalnit unul care sa cada pana-n 300 000.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google