Diesel Vs Benzina Vs Gaz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pe 2000-3000 trage mai bine dizalu', dar mai sus nu mai poate (max 4000). benzina e acolo abia la incepututl puterii. cat despre oras, eu schimb cu benzina la 2300-2400rpm, aici nu e nevoie de cuplu, e nevoie de gpl . si consumul in blana pe gpl (14% max) nu depaseste consumul unui diesel in bani, si cu siguranta revizia e mult mai ieftina!

    Comment


    • Sa stii ca pe mine (ca fapt divers) m-au costat filtrele la diesel (aer, ulei si motorina) 170 de lei, la Augsburg si vorbesc de BMW 320 diesel. Sunt elemente in plus in anumite revizii ale unui diesel care costa in plus. Pe parte de intretinere n-ar fi asa mare diferenta. Problema ar fi daca se defecteaza injectia sau turbina SAU daca mergi putin /an raportat la costul de achizitie mai mare, la inceput. In rest nu e vorba de niste costuri astronomice...sau daca iei totul de la dealer e problema adaosului nesimtit in unele cazuri.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by Shakar View Post

        5) Nu sunt dispus sa stau nu stiu cati km pe timp rece sa mi se incalzeasca motorul. Daca e vorba de o masina premium cu incalzire auxiliara si alte combinatii mai treaca mearga dar la noi nu este cazul asa ca long live motorul cu aprindere cu scanteie.
        ...si Loganul meu are incalzire auxiliara electrica, pun pariu ca baga mai repede caldura decat 16V...

        Comment


        • da,si poate are cineva date sa observam diferenta de putere intre 4200 si 5500 sau chiar 6000,de ce nu.....
          @ Cezar,te inteleg cumva,dar tu ai comparat masinile din propria curte sa zicem asa,una de 1.6 hdi si una de 3.0 l v6 benzina.Daca as dori sa cumpar un C4 (foarte reusit modelul nou)ar trebui sa aleg intre 1.6 VTi 120 cp si 1.6 HDI 110 cp.Daca as alege HDI ar trebui sa platesc 2050 de euro in plus(conform datelor oficiale Citroen),iar,daca nu as rula multi km pe an si nu as avea diferenta de 2050 de euro cred ca as merge sigur pe varianta benzina.

          Comment


          • Domnule, eu vorbeam strict de performate raportat la cost per km, neincluzand pretul de achizitie.
            Nici eu n-as lua diesel, doar nu sunt cretin sa dau 2000 euro in plus la o masina de tipul Citroen. O fi ea buna si frumoasa, dar tot in categoria semi-basini sinistre ramane

            Pt ce ne-ar trebui sa vedem diferentele de la 4200 la 5500? Merge cineva in regimul asta constant?
            La mersul in oras, mai mult de 3000 rpm nu folosesti. Deci, din punctul meu de vedere, ce-i peste 3000 rpm nu prea folosesc.

            PS: Eu am luat ambele masini SH, deci costul lor de achizitie a fost mult mai mic.
            Una a fost noua 60 000, iar alta 15 000. Eu le-am luat cu mult sub preturile acestea, iar masinile au ambele doar 2 ani. Deci, eu comparam nu masini noi, ci masini sh.
            Last edited by Cezar; 7 March 2011, 00:51.

            Comment


            • ceea ce nu este prea corect. ideea era sa comparam masini noi, pentru ca diferentele apr si din pretul de achizitie respectiv montajul gpl-ului. asa cumpar SH o masina deja cu gaz si la revedere motor 1.8Turbo benzina si instalatie cu injectie gaz lichid. un astfel de autoturism oricum costa mai putin decat un logan nou.

              Comment


              • Originally posted by ROY View Post
                da,si poate are cineva date sa observam diferenta de putere intre 4200 si 5500 sau chiar 6000,de ce nu.....
                Pentru ca acolo nu este folosit uzual motorul. Sau poate tu mergi in oras numai in 6000rpm precum troleibuzul fara a mai schimba treapta 2.

                Comment


                • O curiozitate: E troleu hybrid?

                  Comment


                  • exista trolee hibride, dar este impropriu spus. acolo unde nu sunt fire, consuma din niste acumulatori, si ii reincarca cand ajunge la fire din nou. troleibzul nu are cutie de viteze!

                    Comment


                    • Razvane, eu mi-am exprimat punctul de vedere al celui care are masini cumparate SH. Eu masini noi nu mai cumpar, dar asta-i cu totul alta poveste.

                      Eu tot nu inteleg un aspect: de ce o tot dati inainte cum ca vai ce scumpa este revizia la Diesel. Ai 100 de ron in plus o data pe an. Hmmm, scump al dracului.

                      Comment


                      • De acord cu Cezar.La fel cum si la benzina schimbi placute , filtre aer, benzina la fel schimbi si la disel, unde apare filtrul de motorina de 100ron.scump al dracu.
                        Fara Semnatura.

                        Comment


                        • Originally posted by razvanamza View Post
                          troleibzul nu are cutie de viteze!
                          Da cine a zis ca are?



                          E ceva mai scump filtrul de aer la dci. Filtrul de motorina nici macar nu se schimba la fiecare revizie ci la 20000. Dar daca punem in balanta ca benzinarul schimba bujiile la fiecare 30000 nu e prea mare diferenta nu?

                          P.S. Nu stiu ce recomanda Dacia de cand a marit intervalul reviziilor dci la 15000.
                          Last edited by adiya; 7 March 2011, 22:06. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Daca stai sa pui pe hartie diferenta dintre revizii, o sa vei ca-i o gluma sinistra.
                            Dar na, e diferenta.

                            PS: filtrul de aer e mai scump cu cat? 10 ron?

                            Comment


                            • filtrl de combustbil la 100 ron e o gluma, dar daca asa piese [uneti voi pe masina voastra...unul ok e cel putin 150 la logan.

                              Comment


                              • Originally posted by adiya View Post
                                Pentru ca acolo nu este folosit uzual motorul. Sau poate tu mergi in oras numai in 6000rpm precum troleibuzul fara a mai schimba treapta 2.
                                Initial ai vrut sa afli diferentele de putere intre 2500 si 3000.E ok ,td sau dci are cuplu mai mare in plaja asta de turatii,dar, pe la 3000 incepe sa si piarda din acel cuplu impresionant.iar daca aducem si un benzinar turbo,sa fie egale datele problemei,s-ar putea ca tdi sau dci sa fie inferior in orice comparatie,cu exceptia consumului...

                                si daca as merge des spre limitarea de turatie ,ar fi o problema asa mare pentru tine? Aaaah, uitam,eu din tr 1 dau direct tr 3 si am si avantaje :pastrez aproape nou pinionul de la tr 2 si fac si ceva economie la benzina,chit ca merg un pic subturat cu tr 3 .....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google