If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pe 2000-3000 trage mai bine dizalu', dar mai sus nu mai poate (max 4000). benzina e acolo abia la incepututl puterii. cat despre oras, eu schimb cu benzina la 2300-2400rpm, aici nu e nevoie de cuplu, e nevoie de gpl . si consumul in blana pe gpl (14% max) nu depaseste consumul unui diesel in bani, si cu siguranta revizia e mult mai ieftina!
Sa stii ca pe mine (ca fapt divers) m-au costat filtrele la diesel (aer, ulei si motorina) 170 de lei, la Augsburg si vorbesc de BMW 320 diesel. Sunt elemente in plus in anumite revizii ale unui diesel care costa in plus. Pe parte de intretinere n-ar fi asa mare diferenta. Problema ar fi daca se defecteaza injectia sau turbina SAU daca mergi putin /an raportat la costul de achizitie mai mare, la inceput. In rest nu e vorba de niste costuri astronomice...sau daca iei totul de la dealer e problema adaosului nesimtit in unele cazuri.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
5) Nu sunt dispus sa stau nu stiu cati km pe timp rece sa mi se incalzeasca motorul. Daca e vorba de o masina premium cu incalzire auxiliara si alte combinatii mai treaca mearga dar la noi nu este cazul asa ca long live motorul cu aprindere cu scanteie.
...si Loganul meu are incalzire auxiliara electrica, pun pariu ca baga mai repede caldura decat 16V...
da,si poate are cineva date sa observam diferenta de putere intre 4200 si 5500 sau chiar 6000,de ce nu.....
@ Cezar,te inteleg cumva,dar tu ai comparat masinile din propria curte sa zicem asa,una de 1.6 hdi si una de 3.0 l v6 benzina.Daca as dori sa cumpar un C4 (foarte reusit modelul nou)ar trebui sa aleg intre 1.6 VTi 120 cp si 1.6 HDI 110 cp.Daca as alege HDI ar trebui sa platesc 2050 de euro in plus(conform datelor oficiale Citroen),iar,daca nu as rula multi km pe an si nu as avea diferenta de 2050 de euro cred ca as merge sigur pe varianta benzina.
Domnule, eu vorbeam strict de performate raportat la cost per km, neincluzand pretul de achizitie.
Nici eu n-as lua diesel, doar nu sunt cretin sa dau 2000 euro in plus la o masina de tipul Citroen. O fi ea buna si frumoasa, dar tot in categoria semi-basini sinistre ramane
Pt ce ne-ar trebui sa vedem diferentele de la 4200 la 5500? Merge cineva in regimul asta constant?
La mersul in oras, mai mult de 3000 rpm nu folosesti. Deci, din punctul meu de vedere, ce-i peste 3000 rpm nu prea folosesc.
PS: Eu am luat ambele masini SH, deci costul lor de achizitie a fost mult mai mic.
Una a fost noua 60 000, iar alta 15 000. Eu le-am luat cu mult sub preturile acestea, iar masinile au ambele doar 2 ani. Deci, eu comparam nu masini noi, ci masini sh.
ceea ce nu este prea corect. ideea era sa comparam masini noi, pentru ca diferentele apr si din pretul de achizitie respectiv montajul gpl-ului. asa cumpar SH o masina deja cu gaz si la revedere motor 1.8Turbo benzina si instalatie cu injectie gaz lichid. un astfel de autoturism oricum costa mai putin decat un logan nou.
exista trolee hibride, dar este impropriu spus. acolo unde nu sunt fire, consuma din niste acumulatori, si ii reincarca cand ajunge la fire din nou. troleibzul nu are cutie de viteze!
Razvane, eu mi-am exprimat punctul de vedere al celui care are masini cumparate SH. Eu masini noi nu mai cumpar, dar asta-i cu totul alta poveste.
Eu tot nu inteleg un aspect: de ce o tot dati inainte cum ca vai ce scumpa este revizia la Diesel. Ai 100 de ron in plus o data pe an. Hmmm, scump al dracului.
De acord cu Cezar.La fel cum si la benzina schimbi placute , filtre aer, benzina la fel schimbi si la disel, unde apare filtrul de motorina de 100ron.scump al dracu.
E ceva mai scump filtrul de aer la dci. Filtrul de motorina nici macar nu se schimba la fiecare revizie ci la 20000. Dar daca punem in balanta ca benzinarul schimba bujiile la fiecare 30000 nu e prea mare diferenta nu?
P.S. Nu stiu ce recomanda Dacia de cand a marit intervalul reviziilor dci la 15000.
Last edited by adiya; 7 March 2011, 22:06.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru ca acolo nu este folosit uzual motorul. Sau poate tu mergi in oras numai in 6000rpm precum troleibuzul fara a mai schimba treapta 2.
Initial ai vrut sa afli diferentele de putere intre 2500 si 3000.E ok ,td sau dci are cuplu mai mare in plaja asta de turatii,dar, pe la 3000 incepe sa si piarda din acel cuplu impresionant.iar daca aducem si un benzinar turbo,sa fie egale datele problemei,s-ar putea ca tdi sau dci sa fie inferior in orice comparatie,cu exceptia consumului...
si daca as merge des spre limitarea de turatie ,ar fi o problema asa mare pentru tine? Aaaah, uitam,eu din tr 1 dau direct tr 3 si am si avantaje :pastrez aproape nou pinionul de la tr 2 si fac si ceva economie la benzina,chit ca merg un pic subturat cu tr 3 .....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment