Diesel Vs Benzina Vs Gaz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-a inteles gresit. As vrea sa fiu mandru ca-s roman. Din pacate, NU POT. Nu pe banii mei de fiecare data. Am masina romaneasca. Tabla, se vede ca e romaneasca. Nu pot fi ipocrit si sa spun, vai, nu are ESP, climatronic, gadgeturi, etc masina (asta am acceptat ca e ieftina cica, relativ), dar accept cu seninatate ca rugineste. Si ca garantia la tabla e kaka-maka, ceva pur teoretic si motiv de cearta cu reprezentantele.
    Vreau si eu 12 ani garantie ca in Germania, si nu doar pe hartie. Apoi, o sa fiu mandru ca-s roman, macar in privinta masinii.
    Stii cate o pompa de apa la Toyota RAV4? Cat o pompa de origine de Logan. La achizitie Toyota aia( o masina cu piese scumpe de altfel) e de 3 ori cat Loganul. Piesele de Logan, cum am ai zis si pe alte topicuri, au in ele aliaj de titan-aur cu ceva platina bonus? Nu-s facute tot de muncitori prost platiti, in Romania? Din fierul vechi luat pe nimic din combinatele tarii si dus la REMAT?

    PS: nemtii isi iau Logan pentru ca il achita cashsau in jumatate de an, il folosesc 2 ani apoi altul nou. Asa politica vrem si noi. Ne pitim dupa deget umflandu-ne in pene cu vanzarile masive de Logan in Vest. Masinile alea vor veni sh inapoi in Romania acusi. Cand va expira garantia lor in Germania.
    Last edited by mr.K; 1 March 2011, 13:45.

    Comment


    • @ mr.K;883329] "M-a inteles gresit. "

      Maestre, nu stiu daca te-am inteles gresit sau nu...

      In 20 de ani, am ajuns o natie de carcotasi. Ne dam singuri la temelie. Nimeni nu mai construeste nimic, dar cand e vorba de dat pe razatoare - suntem primii!!! Jigodismul ne suforca ca natie - fiind intretinut cu abilitate de strainii care ne stau in carca de pe vremea fanariotilor.

      12 ani garantie la caroserie, nu e pentru aparitia ruginii, ci pentru gaurire prin coroziune (Durchrostung - adica rugineste pana se gaureste tabla)

      Cand ai spus ca neamtul ala, poate a avut angajati romani - exact la romani te refereai --- NU O MAI DA COTITA.

      Ne mai lipseste ceva - in special in ultimii 20 de ani: bunul simt, educatia, sinceritatea cu propria persoana.

      Ar trebui facut un exercitiu de sinceritate cu propria persoana. Nu mai compara Logan cu Toyota Rav4. Toti stim ca japonezele se strica rar, dar cand se intampla - service-ul e foarte scump.
      Last edited by ion_R5; 1 March 2011, 14:05.

      Comment


      • Nu mai compara Logan cu Toyota Rav4. Toti stim ca japonezele se strica rar, dar cand se intampla - service-ul e foarte scump.

        Tocmai ti-am zis ca pompa de apa la Logan e la nivelul unei japoneze, si inca un SUV. Da, e hotie curata. La Logan se va gauri tabla, stai calm, ai grija la pedalier sa nu calci pe sosea ca Flinstone, dupa inca vreo 2 ierni.

        Cum era vorba de diesel/benzina/GPL-clar benzina. La diesel pretul la injectoare+turbina e prohibitiv, spui ca ai nu stiu ce masina din clasa premium. Din tarile alea la care tindem.

        Iti mai zic ceva: nu poti avea civilizatie fara o populatie cu venituri decente. Un salar minim de cativa euro si munca la negru ne va condamna pe inca un secol. Niciodata nu vor fi bani decat pentru licitatii publice.
        Cate plinuri de benzina faci dintr-un salar minim la roman? 2 cred. In Belgia ai face mult mai multe de exemplu.
        Last edited by mr.K; 1 March 2011, 14:16.

        Comment


        • Iar ati inceput cu cu rugina. Am Loganul de 4 ani (fara 2 luni) si singurul loc unde e rugina e capatul telescoapelor (acolo unde se insurubeaza piulitele) dar aia nu-i caroserie. In rest m-am chiorat peste tot si nu e. Si ca fapt divers in spate langa o tripla este sarita vopseaua pana la chit(sau ce-i chestia aia de sub vopsea) si tot nu a ruginit.
          Si de ce nu ar fi pompa de apa de pe Logan la un pret cat de cat apropiat de cea de pe RAV 4. Ce pompa de apa de pe Rav 4 e vre-o minune inginereasca iar cea de pe Logan e din comuna primitiva? Tare mie ca-s aproape identice caz in care-s scumpe amandoua.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • Verifica prinderea barei spate de aripa, chiar la imbinarea cu pasajul rotii.

            Ma, eu nu-s mandru ca-s roman cu asa reprezentante de hoti. Si-au batut joc de clienti cand era coada la usa lor acum 2-3 ani si acum plang dupa ei. Nu te lasau langa masina de parca erai in sediul NASA. Firma mama isi bate joc de clienti si ii suna dupa ce ajungi in service daca au fost multumiti. Daca le zici ca nu ai fost multumit, pauza, nu te recheama. In rest e statistica, o fatuca noteaza: azi, 1.03.2011:
            -450 nemultumiti
            -50 multumiti
            -1 foarte multumit (ala era angajat Dacia si nu avea alternativa de raspuns decat asta)

            Voi imi spuneti ca asa e civilizat, ok, accept si gata. Traiti bine!
            Last edited by mr.K; 1 March 2011, 14:34.

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Verifica prinderea barei spate de aripa, chiar la imbinarea cu pasajul rotii.

              Ma, eu nu-s mandru ca-s roman cu asa reprezentante de hoti. Si-au batut joc de clienti cand era coada la usa lor acum 2-3 ani si acum plang dupa ei. Nu te lasau langa masina de parca erai in sediul NASA. Firma mama isi bate joc de clienti si ii suna dupa ce ajungi in service daca au fost multumiti. Daca le zici ca nu ai fost multumit, pauza, nu te recheama. In rest e statistica, o fatuca noteaza: azi, 1.03.2011:
              -450 nemultumiti
              -50 multumiti
              -1 foarte multumit (ala era angajat Dacia si nu avea alternativa de raspuns decat asta)

              Voi imi spuneti ca asa e civilizat, ok, accept si gata. Traiti bine!
              Lucrurile sunt explicabile: dupa 1989 noi am parcurs in 20 de ani, ceea ce in europa occidentala s-a parcurs in 50 - 70 de ani. Si acolo e hotie, dar la alt nivel. In vest "spaga" e intr-o oarecare masura oficializata, legalizata - se plateste impozit la ea - si toata lumea e multumita. Moralitatea lipseste si acolo, nu-ti bate capul.

              Comment


              • Asta mi-am data seama de cand nota de la un restaurant a fost preluata de o persoana salariata in tara respectiva, pentru a fi decontata. Cu toate ca fiecare ne platisem masa.
                Asta era prin 1999.
                Nu-mi bat capul, atat imi pare rau ca m-a scapat barza in tara asta.
                In Danemarca cheile masinii le poti lasa in curtea ta, in contact, in timpul zilei. Aici iti fura masina cu totul.
                Cei mai hoti sunt latinii, italienii si spaniolii sunt niste romani cu mai multi bani de fapt. Frantuzii, nu stiu ce e aia munca, de aia ii pun pe altii sa faca asta pentru ei.
                Si noi facem Dacia, multumiti ca ne cresc exporturile tarii. O fi bine, in masura in care banii profit raman in Romania.

                Comment


                • Foarte profunde discutiile pe aici S-a deviat foarte mult de la subiect.

                  Foarte profunde discutiile pe aici S-a deviat foarte mult de la subiect.

                  La ultima discutie cu un loganist, omul mi-a povestit experienta sa cu Loganul 1.5 dCi:

                  - a facut aproximativ 48 000 de km in 3 ani si ceva
                  - la un interval de timp dupa expirarea garantiei i-a picat turbina
                  - l-a costat reparatia in jur de 30 de milioane (3 000 RON)

                  Zice omul: 'am facut o economie cu dieselul de m-am prapadit. Ce am economisit cu motorina, am dat pe reparatie' (citatul este aproximativ, dar asta mi-a comunicat omul)

                  Hai sa mai auzim si alte experiente concrete cu dCi, cu GPL sau cu benzinare (kilometri parcursi, evenimente, costuri etc)

                  P.S: in legatura cu discutiile anterioare legate de romani, straini etc. Este foarte la moda sa ne vaitam ca e nashpa, ca una, ca alta. Pana nu va schimba fiecare ceva la el si nu vom constientiza fiecare in parte ce avem de facut, nu se va schimba tara noastra, societatea noastra, traiul nostru. Schimbarea porneste de la noi.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • Daca e sa fiu on topic, nu poate porni schimbarea de la mine ca sa avem o droanga mai buna de masina. Nu-s constructor de masini.
                    Ce ai zis tu mai sus de dci intareste spusele mele.
                    O fi bun dci-ul. Pe moment. Dar e cam loterie in timp.

                    PS: poti schimba tot, incepand cu propria persoana, poti sa faci luna/bec in curtea ta, foloseste la ceva daca nu face toata lumea? O sa te murdaresti pe picioare imediat ce iesi din curte. Poti fi cel mai corect taximetrist, ajuta la ceva daca ceilalti fura clientii? Romanul e hot genetic. Pentru ca si lui i s-a furat rezulttaul muncii de secole, tot de aia a furat si el. Cerc vicios.
                    Last edited by mr.K; 1 March 2011, 15:59.

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Nu ma contrazici cu lucruri destepte?
                      Un bun prieten lucreaza la Renault, daca publicului nu i se spun diverse, nu inseamna ca totul e perfect.
                      De fapt, poate te va convinge statistica la 1.5dci 65CP, la numarul de defectiuni.
                      Deci prietene, iti urez sa te bucuri cat mai multi km de motorul tau dci.

                      PS: am vrut sa-mi iau Megane 1.5 dci, am renuntat la sfatul tipului amintit. Vrei motor diesel Renault? Ia unul de 2.0.
                      Si nu ti-a zis ca pe Megane (1.5l) e injecte Bosch?

                      Originally posted by stolniceanulucian View Post
                      La ultima discutie cu un loganist, omul mi-a povestit experienta sa cu Loganul 1.5 dCi:

                      - a facut aproximativ 48 000 de km in 3 ani si ceva
                      - la un interval de timp dupa expirarea garantiei i-a picat turbina
                      - l-a costat reparatia in jur de 30 de milioane (3 000 RON)
                      Poate n-ar fi rau sa invete sa mearga cu masina...
                      Last edited by adiya; 1 March 2011, 16:21. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Poate vrei sa zici la Megane 1.9.
                        Cand un amic a schimbat pompa, injectoare Delphi de pe un motor de 1.5 105 CP de Megane, cum sa spun ca injectia e Bosch?
                        Last edited by mr.K; 1 March 2011, 16:27.

                        Comment


                        • Adica? Pe Megane de 1,5 este pompa Bosch. Acelasi motor care-i si pe Fluence. De ce 1,9?
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Se pare ca nu la toate. Oricum, nu intru in polemica, n-am diesel, si n-am de gand sa achizitionez. Cel mult un 1.9 tdi de moda veche, de prin 2005 sa zicem ar fi cat de cat acceptabil, dar daca are 100k la bord +100k dati inapoi=200k. Merci, dupa km astia incepe sa dea rateuri,deci trebuie sa iau in calcul vreo 1.500 de euro de bagat in motor. Afacerea e sa pun benzina de 1500 de euro si sa ma plimb in zumzait de motor, nu cu tractorul.
                            Last edited by mr.K; 1 March 2011, 16:33.

                            Comment


                            • Amu eu ma gandeam la astea noi (se vede ca am si zis de Fluence). Care din cate stiu sunt Bosch.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • injectoarele de pe 1.5 dci 110 sunt SIEMENS.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google