Diesel Vs Benzina Vs Gaz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Octavian___28 View Post
    Nu e imens deloc. Ce masina ai avut inainte?
    inainte am avut o dacie 1310 din `89, cu motor de 1.4 si cutie in 5 trepte, mergea ceas si lua maxim 8-8,5 in oras, iar in afara cam 7.
    stii de ce mi se pare imens? Pentru ca e o diferenta prea mare intre consumul urban, unde cineva spune ca loganul lui de 1.4 ii consuma 10%, iar extraurban vine altu si zice ca tot loganul lui de 1.4 ii ia 5%. Nu ti se pare ceva in neregula? Adica nu e tot acelasi motor? O fi el alt stil de condus, alte conditii, dar tot e o diferenta enorma de la unul la altul, iar majoritatea zic consumul asta cu bagaje, pasageri, etc. Daca te uiti la dieselari, consumul lor urban si extraurban e cam la fel la toti, cu mici variatii, dar la benzinari deja se exagereaza prea mult, parerea mea, si nu inteleg de ce. Si iti spun tot eu unde e coada pestelui mai lunga, la consumul extraurban. Am prieteni care au 1.4 si in oras (iasi, unde nu e chiar aglomeratia de pe lume, inca poti circula cat de cat ok) le ia minim10. Cand le spun de consumul altora de pe forum, fie el si extraurban, le vine sa rada. Iar loganul e o masina cam grea pt un motor de 1.4 cu un consum mic, sa fim seriosi. Un golf de 1.4 in oras ia minim 12 ca popa, tot din surse sigure va spun.
    inca ceva: un coleg are logan de 1.4, 40 mii de km, si de ceva vreme porneste foarte greu, adica tre sa dea la cheie nu gluma, mai ales cand e rece, si cand o accelereaza, se aude ca si cum ar merge in 3 pistoane... Cam nasol pt un motor numai de 40 mii.
    alt coleg are astra cdti de 2 ani, 3 injectoare duse si turbina (nu stiu cati km, dar nu exagerati de multi, nu are peste 100 de mii), deci probleme apar si la benzinare, si la dieseluri, fara sa facem o paralela care e mai trainic... Depinde de noroc intr-o anumita masura.
    iar in momentul de fata, cea mai buna masina e cea care consuma cel mai putin... Cine nu zice asta ori nu are logan si are ceva mai scump si nu il intereseaza consumul, ori minte!
    ps: zicea un american ca merge cu un plin, nu stiu ce masina, 160 de km (am scris bine). Cool, nu?
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • #77
      Deci, ca sa se inteleaga: motorul de 1.4 extraurban, in regim de 80-90 km/h consum 5%. La 120-130 consuma 7%. La 140 consuma 8%.
      In oras: intre 8 si 12...Depinde de trafic, si stilul de condus.
      Inteles acum huzzy?

      Comment


      • #78
        Mdea...

        Si atunci,,,motorasul meu, 1.5 dci, la 80-90 o sa imi consume...3-3,5 litri...Nu?
        Mama lor de motorase, ce economice mai sunt!
        Tremura de mandrie patriotica inima frantuzeasca

        Mdea...
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #79
          NU stiu cat iti consuma tie la 80-90....E motorul tau, testeaza tu. Eu nu am de unde sa stiu...
          Si nu cred ca se aplica aceeasi analogie.
          Ti se pare prea putin 5% pt un benzinar? E chiar asa de nemaiauzit? E chiar asa imposibil? Sau vand eu gogosi?

          Comment


          • #80
            Vinzi tu gogosi. Da, poate la un moment dat, benzinarul tau arata consum mediu de 5 %, mers mosnegeste, masina doar cu sofer, conditii atmosferice perfecte, abia resetat CB-ul si la vale in viteza! mie mie se pare o diferenta enorma de la consumul urban la cel extraurban.... E dublu.... Mai taie un pic ... Poate un 6 pe acolo, mers asa ca la consum POATE ar scoate, in conditiile de mai sus, dar in conditii de trafic mai greu, cu un munte in fata, cu bagaje, las-o moarta! Un coleg cu 1.4 mi-a spus ca cel mai bun consum in-afara a fost de 6.2, 2 persoane in masina, putine bagaje, mers lejer....Oi merge tu cu 80-90 si or fi ele motoare economice, dar vad ca exagereaza lumea la greu. Si culmea, numai cei cu 1.4. Apropo, la benzinar viteza economica e la 80-90? La mine consumul cel mai mic e undeva la 110, asta am observat eu in mers....
            Last edited by huzzy1981; 10 June 2008, 12:37.
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • #81
              Stimabile, nu vand gogosi. Uita-te in posturile precedente si vei vedea care sunt si consumurile in conditii variate. Extraurban intre 5 si 8. Nu inteleg de unde analogia asta intre consumul urban si cel extraurban.e vreo teorie(cu substrat bineinteles) in care se sustine faptul ca in extraurban consumul de carburant nu poate fi la jumatatea celui urban?De unde si pana unde ideile astea? Vino cu date clare, nu cu axiome. (axioma= afirmatie care nu poate fi dovedita).. Si nu exagereaza nimeni "la greu".
              Viteza economica este acea viteza in care masina nu opune rezistenta mare la forta de frecare cu aerul, iar motorul nu este subturat. Dat fiind faptul ca Loganul are un cx asemanator cu celelalte masini (difera f putin), viteza unde se consuma cel mai putin este intre 80-90.
              Problema este ca dumneavoastra aveti o problema cu motorizarea de 1.4
              Uite ca sa terminam odata problema asta si sa nu mai vad comentarii fara fond: 1.4 e mai slab decat Dci la toate capitolele ( am mai spus asta o data, dar se pare ca nu ajunge. Deci o mai spun o data). Sper ca am rezolvat orice problema de orice fel.
              Last edited by Cezar; 10 June 2008, 13:10.

              Comment


              • #82
                @huzzy, am mers cu mareom (loganul gzb, 1.6_16v, 115CP) cu 80km/h in afara orasului si consuma 4,6%. Asa ca lasa dci-urile care consuma putin la 110km/h, consumurile date de producator sunt la 90km/h. Hai sa nu ne laudam cu dci-ul atata, ca l-am testat cum "fuge" si cum consuma. Daca mergi "curat", scoti consum mic, dar daca "te dai" la motor, adio consum. I-am stricat consumul unui amic cu dci85 in numai 50 km de condus. Prefer sa dau 2l% in plus pe un carburant mai ieftin, pe o masina cu aceleasi dotari dar mai ieftina cu 1000 oiro si sa urle motorul ca un polizor, acolo sus, la 5000-6000, unde "tractorasul" nu va ajunge niciodata. Adio cuplu (ca de la 3500rpm nu mai ai), caii putere fac acceleratia si viteza maxima, nu-i bai de consum, sa mearga muzica si sa rupa rotile asfaltul
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  Deci in cele din urma, concluzia mea e urmatoarea: acum daca as avea bani, mi-as lua un 16v...Cea mai buna alegere, cea mai echilibrata. Putere buna, la un consum decent.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by csebalyn View Post
                    @huzzy, am mers cu mareom (loganul gzb, 1.6_16v, 115CP) cu 80km/h in afara orasului si consuma 4,6%. Asa ca lasa dci-urile care consuma putin la 110km/h, consumurile date de producator sunt la 90km/h. Hai sa nu ne laudam cu dci-ul atata, ca l-am testat cum "fuge" si cum consuma. Daca mergi "curat", scoti consum mic, dar daca "te dai" la motor, adio consum. I-am stricat consumul unui amic cu dci85 in numai 50 km de condus. Prefer sa dau 2l% in plus pe un carburant mai ieftin, pe o masina cu aceleasi dotari dar mai ieftina cu 1000 oiro si sa urle motorul ca un polizor, acolo sus, la 5000-6000, unde "tractorasul" nu va ajunge niciodata. Adio cuplu (ca de la 3500rpm nu mai ai), caii putere fac acceleratia si viteza maxima, nu-i bai de consum, sa mearga muzica si sa rupa rotile asfaltul
                    Crezi ca atat conteaza la o masina, caii putere?.....Te inseli. Sa rupa rotile asfaltul?..Au rupt la tine... Doar aderenta cu asfaltul, atat...
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Lumineaza-ne un pic unknown: ce conteaza la o masina? In cazul asta logan? Nu raportul calitate pret? Iar calitatea nu se transpune printr-un motor performant, zgomot si vibratii reduse(strict subiectiv), ? Sau oricum ar fi, doar dieselul e de soi....Iar benzina nu..
                      Eu chiar nu va inteleg pe cuvant: unii posesori de diesel.( nu generalizez-se vor simti jigniti doar aceia care trebuie):voi chiar credeti ca motoare diesel sunt extraordinare la toate capitolele? In halul asta de ignoranti sa fim?
                      Am ajuns sa ne sustinem ideile, doar printr-un orgoliu stupid, si nicidecum prin argumente.
                      Cum spune cineva ca benzina consuma putin, vine un posesor de diesel carespune ca nu se poate...
                      Cum spune cineva ca benzina alearga mai bine, vine tot un posesor de diesel care spune ca de fapt nu e asa, ca stie el mai bine.
                      Cum spune cineva ca benzina e o motorizare buna, vine un posesor de diesel care spune ca nu se poate, nu exista, diesel rulz
                      Deci dragii mei, posesori de diesel emitatori de axiome. Incercati sa veniti cu argumente, nu din auzite, din simtite ( ma tot lovesc de sintagma: simt eu, ca masina mea fuge mai bine...Simturile sunt relative )....Iar cand cineva vine si spune, plus aduce argumente obiective nu ii mai luati peste picior, pentru ca din punctul meu de vedere este lipsa de respect, si educatie.
                      Una peste alta, cum zicea senatoarea "ciocu mic", sunt capitolele la care dieselul e superior, si altele la care benzina e superioara.
                      Deci suntem chit. Daca nici asa nu e bine, inseamna ca ma confrunt cu patologii umane nedescoperite inca.

                      Comment


                      • #86
                        Lasati cursele si alea alea.
                        Cum explicati ca persoanele care au turbo diesel nu prea s-ar intoarce la benzina (deci care au avut si benzina) si cele care au benzina (dar nu au avut turbo diesel) nu le vor asa ca chestie, ca sunt naspa, etc (nu insiruiesc aici motive).
                        Procentual mai multi inclina catre diesel din cei care au avut si una si alta. Mi se pare pueril sa blamezi o categorie fara ca macar sa fi avut de-a face o perioada destul de lunga. De ce zic asta ? Pentru ca majoritatea care blameaza turbo dieselul nici nu au habar despre ce e vorba. E de ajuns sa cautati in topicul asta si celelalte care au fost (si pe alte forumuri) ca sa vezi ca o parte din cei care arunca si acuza nu au nici in clin nici in maneca.

                        De ex ca la benzina nu te poti bucura de puterea declarata decat daca ii dai forja >4000 ture ceea ce se intampla f rar in realitate. Din cauza asta la aceeasi putere TD pare ca trage mai bine decat benzina si asa si e.
                        De cuplu iar s-a vorbit > diesel
                        De economie (consum) s-a vorbit + diesel
                        Rezistenta s-a vorbit + diesel
                        Valoare revanzare + diesel
                        Reprize si placere in conducere + diesel
                        Durabilitate in timp +diesel
                        .....
                        as putea spune ca din partea benzinarilor nu am auzit decat motivatii hilare : e mai rafinat, imi place sa-l urc in ture, cum suna la 7000 de ture...Faze d'astea de 16-18 ani.
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Ok te cred pe cuvant dar pana la urma care sunt explicatiile tehnico-mecano-economice cum ca:
                          -diesel+ la durata de viata?????
                          -diesel+valoare mai mare la revanzare????
                          -diesel+etc
                          Eu nu te contrazic dar ar fi bine sa fi explicit pentru fiecare punct, asa putem termina si cu circul asta
                          Dupa o sa vin si eu cu argumentele mele sa vezi ca tu vezi jumatatea cealalta a paharului!Un singur punct este favorabil la diesel: consuma mai putin!Aici iti dau perfecta dreptate, dar pana la urma fiecare face ce vrea cu banii sai!Sa ne rugam sa nu ajungem ca in Canada, deja se cam interzic pe acolo motoarele diesel!
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #88
                            Eu sunt de parere ca la aceeasi bani imi pot achizitiona o masina pe benzina mai performanta... 1.5 dci 85 vs 1.6 16 v 105...
                            Referitor la revizii...Nu are rost sa discutam.+benzina
                            Economie (consum) nu e prea departe nici benzina....M-ati innebunit cu calculele ( s-a dovedit ca un diesel devine rentabil dupa 70 000 km) Intrebarea mea este: de ce sa nu raman cu banii in buzunar? De ce trebuie sa-i dau in avans, doar ca imi arata CB ca imi consuma 5?
                            Rezistenta la motor? Te asigur ca un benzinar e mai fiabil decat un dci, indiferent de conceptia populara.
                            Durabilitate in timp? +benzina
                            Reprize si placere in conducere? Ce placere ai atunci cand ti se termina "seva" din motoras pe la 3300-3500 rpm? Stiai ca dupa 3500 cuplu e ca al unui aspirator de 1.4?

                            Comment


                            • #89
                              Eu nu inteleg de ce te chinui atata, sincer. 1.4, ca si 1.5 daca stam sa ne gandim, e o masina decenta, de la care nu tre sa ai mari asteptari. Oare e o axioma ca motorul de 1.4 de pe logan e cel mai slabut ca performante? Si aici ma refer si la consum, si la asteptarile posesorilor... Deci mai lasa-ne cu ridicarea in slavi a 1.4-lui, ca nu prea ai ce lauda. Sunt de acord cu tine, e o masina ok, te duce, te aduce, dar cam atat... La fel ca si dci-ul de ex. Iar tocmai pretul ala in plus pe care il dai pe dci, e diferenta dintre cele doua motorizari.
                              nu am condus 1.4, adevarat, dar ascult pareri ale posesorilor, colegi, prieteni, care se mira cand eu le spun ca sunt mandru de dci-ul meu (sunt singurul care are dci, mai sunt 3 care au 1.4) si il laud, si zic ca e masina buna, iar ei nu inteleg de ce nu am realizat inca ca loganul e cea mai proasta masina din lume (si asta zic toti 3), ca deja au probleme cu ele, ca in depasiri apesi pedala si nu primesti nici un raspuns, etc, etc....
                              nu vreau sa jignesc pe nimeni cu afirmatiile astea, sunt doar lucruri pe care le-am auzit de la oameni care stiu ce inseamna 1.4. Poate la fel ar zice si de dci, habar nu am, dar oricum lasa niste semne de intrebare...
                              eu sunt foarte multumit de alegerea facuta, urmatoarea masina tot diesel va fi cu siguranta. Asta daca va mai fi petrol, daca nu, o bicicleta!
                              ps: care masina e mai durabila? benzina? ma faci sa rad! din cate vad, nu prea ai habar despre ce e vorba... unde sunt turatii mai mari? la diesel sau la benzina? turatiile mari ce inseamna? frecari mai mari. asta ce inseamna? uzura mai mare! si asta nu e axioma.
                              ps2: in ce priveste zgomotul, asa este, e mai zgomos dieselul. depinde de fiecare, insa eu mor dupa zgomotul asta. spuneam ca am luat un 1.4 intr-o seara, rusinos de tot. stii cum? era muzica data tare si nu auzeam motorul, pt ca daca il auzeam, o lasam mai moale, dar daca ii dai la dci in goarna cum trebuie, crede-ma ca se duce. nu imi venea sa cred cum merge, pt ca nu il mai alergasem asa pana atunci, dar momentul ala a facut aia 1000 de euro dati in plus pe masina! asta apropo de liniute....
                              parca nu stiti ca noi traim in tara lui papura voda. ar trebui interzise avioanele, autobuzele, locomotivele diesel, tractoarele, etc, etc... ar trebui sa fie inchise uzine, ar trebui ca din ocean sa nu mai iasa metan, multe ar trebui facute pt un mediu mai bun, dar pana acolo, mai este drum lung, cel putin la noi in tara....
                              Last edited by huzzy1981; 10 June 2008, 21:28.
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment


                              • #90
                                Din pacate nu am mai avut timp sa dau edit; dar tre sa ii dau un raspuns colegului; da, consumul mai mic si cuplul mai mare, sunt 2 argumente nu foarte bune, ci de neinlocuit in avantajul dci-ului! ce alte avantaje ar mai putea avea? pret mai mic la cumparare, revizie la mai multi km (eu nu sunt de acord cu asta; revizia la 10 mii mi se pare super buna, un schimb de ulei, de filtre, e bine venit la 10 mii, iar cei cu benzinarele ar trebui sa faca la fel, nu sa astepte 20 de mii de km pt o revizie, ca nu e bine deloc pt masina; asa, ce e mai scump la revizie la dci? filtrul de motorina... in rest ulei, palcute de frana si ce mai are, cred ca sunt la fel, nu cred ca sunt speciale) Avantajul mpi-ului? Pretul mai mic la cumparare, doar atat!
                                Altceva?
                                Last edited by huzzy1981; 10 June 2008, 21:43.
                                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google