Originally posted by Octavian___28
View Post
stii de ce mi se pare imens? Pentru ca e o diferenta prea mare intre consumul urban, unde cineva spune ca loganul lui de 1.4 ii consuma 10%, iar extraurban vine altu si zice ca tot loganul lui de 1.4 ii ia 5%. Nu ti se pare ceva in neregula? Adica nu e tot acelasi motor? O fi el alt stil de condus, alte conditii, dar tot e o diferenta enorma de la unul la altul, iar majoritatea zic consumul asta cu bagaje, pasageri, etc. Daca te uiti la dieselari, consumul lor urban si extraurban e cam la fel la toti, cu mici variatii, dar la benzinari deja se exagereaza prea mult, parerea mea, si nu inteleg de ce. Si iti spun tot eu unde e coada pestelui mai lunga, la consumul extraurban. Am prieteni care au 1.4 si in oras (iasi, unde nu e chiar aglomeratia de pe lume, inca poti circula cat de cat ok) le ia minim10. Cand le spun de consumul altora de pe forum, fie el si extraurban, le vine sa rada. Iar loganul e o masina cam grea pt un motor de 1.4 cu un consum mic, sa fim seriosi. Un golf de 1.4 in oras ia minim 12 ca popa, tot din surse sigure va spun.
inca ceva: un coleg are logan de 1.4, 40 mii de km, si de ceva vreme porneste foarte greu, adica tre sa dea la cheie nu gluma, mai ales cand e rece, si cand o accelereaza, se aude ca si cum ar merge in 3 pistoane... Cam nasol pt un motor numai de 40 mii.
alt coleg are astra cdti de 2 ani, 3 injectoare duse si turbina (nu stiu cati km, dar nu exagerati de multi, nu are peste 100 de mii), deci probleme apar si la benzinare, si la dieseluri, fara sa facem o paralela care e mai trainic... Depinde de noroc intr-o anumita masura.
iar in momentul de fata, cea mai buna masina e cea care consuma cel mai putin... Cine nu zice asta ori nu are logan si are ceva mai scump si nu il intereseaza consumul, ori minte!
ps: zicea un american ca merge cu un plin, nu stiu ce masina, 160 de km (am scris bine). Cool, nu?
Comment