Diesel Vs Benzina Vs Gaz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu as merge mai departe si as spune 30000 km/an, de la 40000 km/an deja e clara treaba.
    At dupa calculele tale ar fi (numai pe oras) vreo 18 mil economie in favoarea dizal.
    Oricum ai dat niste consumuri eronate si anume ca acolo unde dizalu ia 7% in oras, benzinaru se duce lejer la 11%. Fie te-ai scremut sa scoti un consum mare la dizal, fie ai mers numai in ralanti cu 1.4 (sau ambele). Vorbim de Bucuresti aici, unde lumea spune ca 11% e un consum bunla benzinar, nu de orasele din tara.

    Comment


    • Hmmm

      Daca vom face calcule trase de par si favorizante unui anumit model,,,iese ce vrem noi!
      Si,,,nu te grabi cu scrisul! Uita-te sa vezi ce am spus mai sus,,,nicaieri nu am scris 5 L/ 100 km in oras...Ci 5.6_5.7.
      Nu stiu cum conduci tu un diesel, insa,,,nu am ajuns niciodata la 6.9 (chiar in conditii dificile, aglomeratie, Ac pornit, incarcatura...Etc)

      Si inca ceva! Preturile carburantilor vor avea fluctuatii in timp (raportul costului benzina_diesel), in final vor prima gusturile fiecaruia

      Nu mai intru in alte detalii contabilicesti
      P.S. era un raspuns la @Vitriol
      Apoi am vazut si cele scrise de Octavian, care imi subliniaza in plus cele "asternute"
      Last edited by 77sky; 12 November 2008, 11:45.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • 77 sky, a specificat consum mediu la dci de 5.6, 5.7 ( ceea ce este f adevarat), insa la mpi a specificat consum de oras ( 9- 9.5).
        Una peste alta, este o alegere pur si simplu dupa placul fiecaruia.
        Uitam un aspect: pana cand se amortizeaza dci, ofera o placere mai mare la condus, datorita a doua aspecte, si anume:
        1. Valoarea mica pe care o afiseaza cb- un factor psihologic f important.
        2. Cuplul ridicat, ce de asemenea aduce un plus buna stari proprietarului.
        Cu alte cuvinte, dci este un bun "stimulator" cerebral ( stimuleaza secretia de endorfine, enkefalina A).

        Comment


        • In Pitesti un dizel consuma 4.5-5 in Bucuresti 6-6.5 dupa cate am vazut eu si am condus
          1.6 MPi Icy White

          Comment


          • Originally posted by darksid3 View Post
            Eu nu inteleg de ce se ia in calcul treaba cu "viata motorului"?..Aveti de gand sa le tineti cate 15-20 de ani ca pe vremea Regimului Apus si, mai nou, Si De Mare Regret?????
            daca nu intelegi, treaba ta.
            tu ti-ai luat masina de unica folosinta? Ma indoiesc. Iar viata motorului e data in nr de km, nu in ani.
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • Atunci ca sa raspund eu la dilema ta: motorul diesel tine mai mult decat cel pe benzina, insa anexele nu ( turbina).
              Deci per total, COMPONENTA MOTORIE a masinilor pe benzina este mai fiabila decat cea a celor pe motorina. Sper ca m-am facut inteles.

              Comment


              • Nu m-am referit la asta, ci la faptul ca un motor care functioneaza pe gpl, e mai putin durabil decat unul care merge pe benzina/motorina. Motorul diesel e oricum mai durabil decat cel pe benzina, are randamentul mult mai bun, iar fazele de genu` "daca se duce turbina" sau "daca se duc injectoarele" ce ne facem, nu isi au rostul.
                dar daca pica drobul de sare? Ceva de genul asta e.
                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                Comment


                • Adu-mi argumentele tehnice ca sa dovedesti ca un diesel este mai durabil decat un benzinar si nu subiectivisme!...Si spun asta ca fost proprietar de diesel
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Se invarte mai incet, clar are uzura mai mica fortele ce apasa pe piesele alea nu mai conteaza, cuplul ala mare se obtine fara efort suplimentar asupra componentelor, doar prin scaderea turatiei... daca asa inteleg cei mai multi pt care dieselul e mai durabil decat benzinarul, ei bine, domnilor, va inselati amarnic. S-au vazut exemplare de benzinare cu 840000km la bord (volvo 740) care mergeau "ceas" si cobre cu 500000km la bord ce mergeau ca un furnal. Or fi exceptii, dar ideea e ca se pot face si motoare benzinare super fiabile, daca vrei neaparat. Apropo, am mers cu subaru turbo benzinar de 17 ani, 320000km, 230CP, merge exemplar si rupe in dinti multe dizale noi de 2 litri. Asa ca lasti miturile cu super fiabilitatea "tractoraselor" ca sunt si "polizoare" fiabile...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Eu stiu si am si "dovezi" inclusiv fizice dar astept sa fiu convins ca nu e asa
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Cred ca o sa astepti mult si bine...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Atata e de subiectiva treaba asta cu fiabilitatea dizal vs benzinaaa...
                          In fc de stilu de condus poti pune pe butuci ambele motoare in timp scurt
                          Daca faci comparatie intre un benzinar care a functionat exemplar, fara liniute, raliuri, fluieraturi de roti si toate cele, cu un dizal care s-a tras fara mila de el, asa birjareste, gospodareste, se stie care e mai fiabil.
                          La fel si invers.

                          Hai bre...Ce naiba, mai lasati ca ''am vazut eu am auzit eu''.
                          Cum mergi cu el, asa o sa te tina.
                          Ca e 300000 km sau 500000 km putin imi pasa, nu e lucru de unica folosinta, dar nici n-am de gand s-o tin atata

                          Comment


                          • Asta ziceam si eu cateva posturi mai sus, ca oricum nu ajungi sa ti masina asa mult timp si oricum se realizeaza un calcul cati km se pot face maxim pe zi in orice fel de conditie si tot vor fi ceva ani ca sa ajungem cu motoarele deja puse pe butuci!Ma refer la un stil de mers normal.

                            PS: Inca astept detaliile tehnice cum ca un diesel e mai fiabil decat un benzinar.Macar teoretice
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Calculele facute de mine sunt raportate la consumurile scoase de mine cu aceiasi medie de viteza. Cum am mai spus, acelasi traseu, acasa-servici, aceleasi ore de aglomeratie. Dci-ul este economic doar daca faci peste 50 000 km pe an. Pentru 20 000 km pe an nu mi se pare rentabil.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Daca tot e vorba despre motorizare, v-ati gindit ca motorul de 1.4MPI are 75cp iar cel Diesel are 70cp, deci Dieselul e mai slab si totusi nu este MCV de 7 locuri cu motor de 1.4MPI?
                                Last edited by darksid3; 12 November 2008, 19:18.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google