Eu as merge mai departe si as spune 30000 km/an, de la 40000 km/an deja e clara treaba.
At dupa calculele tale ar fi (numai pe oras) vreo 18 mil economie in favoarea dizal.
Oricum ai dat niste consumuri eronate si anume ca acolo unde dizalu ia 7% in oras, benzinaru se duce lejer la 11%. Fie te-ai scremut sa scoti un consum mare la dizal, fie ai mers numai in ralanti cu 1.4 (sau ambele). Vorbim de Bucuresti aici, unde lumea spune ca 11% e un consum bunla benzinar, nu de orasele din tara.
At dupa calculele tale ar fi (numai pe oras) vreo 18 mil economie in favoarea dizal.
Oricum ai dat niste consumuri eronate si anume ca acolo unde dizalu ia 7% in oras, benzinaru se duce lejer la 11%. Fie te-ai scremut sa scoti un consum mare la dizal, fie ai mers numai in ralanti cu 1.4 (sau ambele). Vorbim de Bucuresti aici, unde lumea spune ca 11% e un consum bunla benzinar, nu de orasele din tara.
Comment