"Aragazul" e o varianta ieftina pentru cei care nu dispun sau nu vor sa dea diferenta de pret a dieselului dar care au nevoie de bani mai putini dati pt combustibil...apoi e si varianta cea mai ecologica
Diesel Vs Benzina Vs Gaz
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
cine detine masina diesel, indiferent de masina si se urca pe o masina pe benzina vede diferenta, diselul merge altfel. Are cuplu max de la turatii mici, cand o calci se simte, nu ca la benzinare care daca o calci putin mai brusc pe urma stai si astepti sa prinda viteza
Comment
-
Atunci poate un diesel aspirat?))...iti recomand o Solenza diesel sa vezi cuplu de bicicleta si cai putere de motocositoare...Deci nu mai generalizati cu dieselurile ca nu e chiar asa. Si motoarele astea diesel incep sa pape destul la peste 2 L cilindree si cand dau nas in nas cu motoare pe benzina serioase, incep sa "scartaie" serios. In Buc. aveam consum 13-14 L/100 km cu un A6 2.5TDI Quattro, acelasi consum care il aveam cu un V8 benzinar cam de 2-3 ori mai puternic si cu vre-o 4 L in plus la cilindree. Am mai zis cateva posturi mai sus: Haideti sa dam detalii cinstite ca daca e sa postam ce ne place noua, n-o sa mai inteleaga nimeni, nimic. Deci fara chestii de genul "X face, X drege, X se simte altfel" ca se pare ca exista reversul medaliei pentru oricare.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Mai lasa-l naiba de consum, ca nu scot eu la 2800 cmc la microbuz cu 1500 kg incarcatura atata in oras (incarcat maxim 12-13% si extraurban 9,5-10%, gol 9-10% oras, 7,5-8% afara).
La un V8 potent scoti 14% oras daca mergi in ralanti, 1200-1600 rpm, mai rau ca si cu dizalu.
Las-o ca nu iese ))
Comment
-
Pai eu TOT din experienta reala, am avut in ograda V8 de 4000 cmc un an de zile.
La fel si dizalu exista si acum la firma.
Probabil ca ala quattro ia mult pt ca e 4X4, nu stiu.
Nu poate fi asa mare diferenta fata de un 2X4 dizal 2000 cmc (ia 7-8% in oras, inB probabil 10%)
Comment
-
Depinde ce greutate trage orice motor dupa el...Corvette are 1600 kg la aproape 440 de cai iar A6 2.5 Quattro are aproape 2 tone si nici jumate din putere... Hai ca suntem offtopc: Ideea e ca trebuie sa luam ce e pozitiv si negativ in orice motorizare (benzina, gpl, motorina) si per ansamblu diesel iese bine la consum, strict tehnic dar cand vorbim de calcule economice atunci treburile nu stau chiar asa roz. Deci nu am nimic cu diesel sau gpl dar e in functie de ce faci cu acea masina. Ca fiecare isi cumpara ce-i place, sunt de acordIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Aveai 13-14 cu corvette in buc? Aproape atata (12-13) are nevasta-mea cu un 1.4 16V 100CP, la drumuri scurte, iar un M3 nou are min 20 in Buc. Tot din experienta proprie, la mine in ograda. Si am avut si diesel aspirat de 2500/75CP de Peugeot si nu era nici motocositoare....
Comment
-
13-14 consum cu Corvette (un M3 consuma cu mult mai mult)...stiu ca pare imposibil dar cine a vazut s-a crucit...schimbat viteze la 2500 rpm ceea ce e enorm pt. un motor de 5.7 L avand in vedere ca viteza legala o depaseam lejer cu a 1-a. Raportul putere/greutate excelent, d-aia consumul asta. Masinile europene au consum mai mare la motoarele de cilindree mare. Cu A6 am ramas cu un gust amar cand am vazut ce consum are in Bucuresti...de altfel d-aia nici n-am mai vrut diesel, personal, mai ales fac la limita sau sub 20.000 km /an...deci e in functie de ce ceri de la o masinaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Lasa M3-ul, ca asa si un Ferarri de 3500 cmc ia mai mult ca o vaca americana.
Tu iei date de pe fisa producatorului, daca era facut testu in Europa iesea consum de minim 20% urban.
Chiar nu stiu cum poti spune cu atata usurinta ca al tau V8 ia 14% in oras cand un 1.6-1.8 litri tot cam pe acolo te duce in aglomeratie.
Uite sincer, eu nu te pot crede ca in orele de trafic intens tu scoti cu V8-ul tau 14% consum.
Seara pe racoare si trafic relativ lejer e posibil (si eu scoteam 12-13% la 540i si asta fara sa te dai la el, altfel sarea de 20%).
Comment
Comment