are 207 mii dar de cand merge cu gaz ? eu cred ca este mit urban totusi si pana la urma moartea timpurie a motorului din cauza GPL. exista mai nou BMW si audi care monteaza GPL pe comanda din fabrica. eu sunt tot mai aproape de momentul in care imi trec 16v pe gaz pt ca ne apropiem cu pasi mici dar siguri si hotarati de 5 ron benzina de 95.
Diesel Vs Benzina Vs Gaz
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
De cand are GPL, cand era pe taxi, pana la 2 linii masina mergea pe benzina apoi toata ziua sau toata noaptea (depinde de situatie) mergea numai pe GPL. De cand e la mine merge mai des pe benzina ca la mine nu e motorul cald toata ziua cum era la tata si nu folosesc masina mereu. 10 litri de benzina ma tin vreo luna si jumatate daca o folosesc numai pentru porniri, iar daca ma dau si la linii fara sa tin cont, 2 saptamani si o zi dupa care se aprinde beculetul norocos. Eu estimez un mers de 90 % pe GPL, in rest masina mergand pe benzina pana la 2 liniute pe bord, cand era pe taxi cam 97 % sa estimez asa, strict mers normal si cat mai economic. Probleme, nema, de tras trage, Cezar stie , de consumat consuma putin, daca merg economic in oras imi ia cam 10 % pe GPL, schimbat la 3000 si accelerat sporadic, iar probleme tehnice, nimic, chiar nu am ce-i purta de vina, merge bec, cand mai vin la intalnire iti arat toate trick-urile la GPL, pot sa o pornesc numai pe GPL cand e motorul cald dar nu e recomandat.
Si ca il cunosc pe tata ca stil de condus, babeste asa, nici baba de-aia dar babeste, la dci (85 stock, schimbat in 2800-3000 rpm. mereu) in 780 si ceva de kilometri are un consum de 7.3% in oras => ca la un 10-11 de GPL in oras = 5-5.5% echivalentul cheltuielii pe benzina, deci iesi mult mai castigat si mai fiabil decat un dci.... . Posesorii de dci, sari-ti la flame-uri, hai). Glumesc.Last edited by aleXpeed; 22 March 2010, 22:27.
Comment
-
da sa stii ca 2800 3000 nu este babeste deloc pentru dci 85 merge in cuplu tot timpul. bebeste inseamna cum merge tata cu 16v lui. schimba la 2200 maxim. face apoplexie daca trece cumva din greseala de 2200. justificarea lui : protejez motorul sa ma tina cat mai mult. pai cred ca daca ma vede pe mine cum merg lesina. eu schimb la 3000 iar lui i se pare inuman de mult. da pai in 6500
- poate ma dai si pe mine o tura la o intalnire sa vaz cum e pe gaz. ca tare imi e ca ma abonez si eu la Distrigaz.
p.s. stii ca exista metode sa umplii butelia de la logan cu gaz de la aragaz ? chiar de la butelie. la aragaz e 10 bani litrul cred. il stiu pe un papucar care avea gpl cum umplea de la aragazLast edited by alessandro; 23 March 2010, 20:50.
Comment
-
gazul din butelia ptr aragaz are cifra octanica mai mica.....merge si la masina dar vai de motor...
eu de 2 ani incarc butelia direct la o statie gpl de la mine...au aia un buson special...bag 15 l in butelie si ies mai bine...decat sa dau 350 cat e o butelie de 9 L..asa dau 350 pe 15 l.
Comment
-
O sa te dau o tura, cand ajung la un fulgerica, fara probleme. Ce mai am de zis, tata schimba la 2800-3000 rpm. cam la orice masina. Un benzinar 1.4 la 3000 de ture intra in priza binisor iar el acolo schimba viteza mereu. Iti dai seama, cand a trecut pe dci si i-au zis toti sa schimbe peste 2500, mers mai "sportiv" nitel (chestia cu injectoarele, l-au sfatuit cei care schimbau la 2000 la dci si au patit-o ), desi nu baga talpa in ea sa il accelereze repede, cand dadea a 4-a la 80 km/h si a 5-a la 100 km/h a zis ca ce au progresat astia de la Dacia), ca ce puternic e dci-ul, normal, putere maxima la 3750 de ture, cutie lunga, schimbat la 3000, cuplu maxim la 2000, nu il sacaie pe creieri ca nu prea are rezonanta ca benzinarul la 3000, cum sa nu fie puternic intre 2000 si 3000).
Comment
Comment