Diesel Vs Benzina Vs Gaz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • are 207 mii dar de cand merge cu gaz ? eu cred ca este mit urban totusi si pana la urma moartea timpurie a motorului din cauza GPL. exista mai nou BMW si audi care monteaza GPL pe comanda din fabrica. eu sunt tot mai aproape de momentul in care imi trec 16v pe gaz pt ca ne apropiem cu pasi mici dar siguri si hotarati de 5 ron benzina de 95.

    Comment


    • Are vre-o 100.000 km de cand merge pe GPL.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • 107.000+.....
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • si inca mai merge. @ alexspeed ai avut vreo problema din cauza faptului ca mergi pe gaz ? cat la suta mergi pe gaz ?

          Comment


          • De cand are GPL, cand era pe taxi, pana la 2 linii masina mergea pe benzina apoi toata ziua sau toata noaptea (depinde de situatie) mergea numai pe GPL. De cand e la mine merge mai des pe benzina ca la mine nu e motorul cald toata ziua cum era la tata si nu folosesc masina mereu. 10 litri de benzina ma tin vreo luna si jumatate daca o folosesc numai pentru porniri, iar daca ma dau si la linii fara sa tin cont, 2 saptamani si o zi dupa care se aprinde beculetul norocos. Eu estimez un mers de 90 % pe GPL, in rest masina mergand pe benzina pana la 2 liniute pe bord, cand era pe taxi cam 97 % sa estimez asa, strict mers normal si cat mai economic. Probleme, nema, de tras trage, Cezar stie , de consumat consuma putin, daca merg economic in oras imi ia cam 10 % pe GPL, schimbat la 3000 si accelerat sporadic, iar probleme tehnice, nimic, chiar nu am ce-i purta de vina, merge bec, cand mai vin la intalnire iti arat toate trick-urile la GPL, pot sa o pornesc numai pe GPL cand e motorul cald dar nu e recomandat.

            Si ca il cunosc pe tata ca stil de condus, babeste asa, nici baba de-aia dar babeste, la dci (85 stock, schimbat in 2800-3000 rpm. mereu) in 780 si ceva de kilometri are un consum de 7.3% in oras => ca la un 10-11 de GPL in oras = 5-5.5% echivalentul cheltuielii pe benzina, deci iesi mult mai castigat si mai fiabil decat un dci.... . Posesorii de dci, sari-ti la flame-uri, hai). Glumesc.
            Last edited by aleXpeed; 22 March 2010, 22:27.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • da sa stii ca 2800 3000 nu este babeste deloc pentru dci 85 merge in cuplu tot timpul. bebeste inseamna cum merge tata cu 16v lui. schimba la 2200 maxim. face apoplexie daca trece cumva din greseala de 2200. justificarea lui : protejez motorul sa ma tina cat mai mult. pai cred ca daca ma vede pe mine cum merg lesina. eu schimb la 3000 iar lui i se pare inuman de mult. da pai in 6500
              - poate ma dai si pe mine o tura la o intalnire sa vaz cum e pe gaz. ca tare imi e ca ma abonez si eu la Distrigaz.

              p.s. stii ca exista metode sa umplii butelia de la logan cu gaz de la aragaz ? chiar de la butelie. la aragaz e 10 bani litrul cred. il stiu pe un papucar care avea gpl cum umplea de la aragaz
              Last edited by alessandro; 23 March 2010, 20:50.

              Comment


              • gazul din butelia ptr aragaz are cifra octanica mai mica.....merge si la masina dar vai de motor...
                eu de 2 ani incarc butelia direct la o statie gpl de la mine...au aia un buson special...bag 15 l in butelie si ies mai bine...decat sa dau 350 cat e o butelie de 9 L..asa dau 350 pe 15 l.

                Comment


                • O sa te dau o tura, cand ajung la un fulgerica, fara probleme. Ce mai am de zis, tata schimba la 2800-3000 rpm. cam la orice masina. Un benzinar 1.4 la 3000 de ture intra in priza binisor iar el acolo schimba viteza mereu. Iti dai seama, cand a trecut pe dci si i-au zis toti sa schimbe peste 2500, mers mai "sportiv" nitel (chestia cu injectoarele, l-au sfatuit cei care schimbau la 2000 la dci si au patit-o ), desi nu baga talpa in ea sa il accelereze repede, cand dadea a 4-a la 80 km/h si a 5-a la 100 km/h a zis ca ce au progresat astia de la Dacia), ca ce puternic e dci-ul, normal, putere maxima la 3750 de ture, cutie lunga, schimbat la 3000, cuplu maxim la 2000, nu il sacaie pe creieri ca nu prea are rezonanta ca benzinarul la 3000, cum sa nu fie puternic intre 2000 si 3000).
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • pe vremea lu' impuscatu' se mai mergea cu butelia in portbagaj la dacia break. eu stiam ca butelia are 20 l nu 15 sau 9.

                    Comment


                    • Buteliile de aragaz sunt de 12 l sau 9 l, cele mai raspandite.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Butelia o avea volumul de 20 litri insa gaz nu e decat 12 sau 9.
                        Ca sa nu fim numai offtpic pot spune, dupa ce am trecut prin toate motorizarile din 2004si pana in prezent, ca azi daca mi-as cumpara Logan ar fi strict GPL.

                        Comment


                        • Si daca Duster ar fi GPL l-ai lua?

                          Comment


                          • da ce are duster gpl ? exista xc90 touareg si seria 7 care functioneaza pe GPL. cu ce ar strica duster pe gpl ?

                            Comment


                            • O sa existe...rabdare.
                              Si pe mine ma incanta ideea

                              Comment


                              • Originally posted by Ionut View Post
                                Si daca Duster ar fi GPL l-ai lua?
                                Daca as avea bani de dat pe Duster as opta pt dci. E alta injectie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google