If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am si eu un loganel....31000 km 1.4mpi (obosit ...) presupun cas-a dus ambreaju....as vrea sa imi spuneti voi care stiti mai bine.masina o pornesc, o bag in viteza dar nu pleaca. precizez ca si daca tin picioru pe ambreaj si o bag in viteza si daca o bag in viteza fara sa apas ambreaju masina intra la fel de usor in viteza.
in romaneste, te rog, fara limbaj mirc/mess. mersi
La 31000 e cam greu de crezut ca s.a dus ambreiajul. Inainte sa moara de tot trebuia sa iti patineze groaznic, adica sa iti fie imposibil sa prinzi viteza. Mergi la un service sa se uite la ea ca mi se pare prematur sa se duca ambreiajul
Asta am inteles, acum faza e ca daca ambreiajul patina de inainte inseamna ca a murit de tot... Daca inainte masina nu se tura in gol fara sa creasca viteza nu prea poti spune ca e ambreiajul.
ambreajul din cate mi.a zis un mecanic se testeaza asa...pornesti masina, o pui intr-a 5-a si incerci sa pleci...daca patineaza clar nu pleaca...dar sa nu faci des asta...doar incerci si atat...
.....masina o pornesc....o bag in viteza dar nu pleaca.....precizez k si daca tin picioru pe ambreaj si o bag in viteza si dak o bag in viteza fara sa apas ambreaju masina intra la fel de usor in viteza....
Cred ca ai probleme mai grave decat discul sau placa de presiune. Fuguta la mecanic ca pe forum nu o rezolvi.
orcum....am facut eu un pic de burnout...si iesea si fum si miros de ambreaj.....miam luat un kit de ambreiaj si diseara pleaca spre service....maine aflu raspunsu... si inainte sa ma lase de tot in a 3-a intra mai greu.. si caraia.....in mansalier cand o bagam rar intra din prima...trebuia sa calc inca odata ambreaju ca sa intre
si eu zic la fel....normal nu are voie la kilometraju asta....sunt sigur....da am facut vro 3-4 zile drifturi pe iarba( era sa ma rastorn cu greutatea loganului de pe spate:|) dupaia am facut burnout....mi sa activat senzoru de la abs...si cand am deschis capota....mirosea a ambreaj si iesea si fum...
eeeee....am crezut k mai merge asa cate putin....da se rwzolva...in seara asta pleaca spre service tractata si maine seara sper sa mearga ca si pana alaltaieri(pe rotile ei)
Daca e diafragma fisurata, soarele cum spui, in cele mai multe cazuri nu decupleaza in totalitat discul de pe suprafata de lucru a placii, deci e imposibil sa bagi in viteza; arborele cutiei invartindu-se neintrerupt.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment