Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poate speram si noi la un 1.6 TCe pe logan
    sigpic

    Comment


    • daca am avea loganele cu motoare mai mari si pretul lor ar creste foarte mult.mai intai sa puna climatronic si discuri pe spate,sa nu mai existe atata plastic in interior...etc.apoi sa fie pus si un motor mai mare.sau de ce nu,sa se faca o serie limitata de ''LOGAN RS''.numai bine
      TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

      Comment


      • E loc si de mai bine la Logan, nu numai la motor ci se pot imbunatati atat franele cat si suspensia. Cel putin eu am emotii cand franez mai puternic cu a mea (discuri pline fara ABS), am mers cu 1.5 dci de 65 cp (discuri ventilate fara ABS) si ma simt foarte in siguranta, am zis ca nu e adevarat (abia astept sa imi pun ceva mai performant din punct de vedere al franelor). Bine ca macar rezista caroseriile la forte mai mari ca in rest noi sa fim sanatosi. Daca nu scot cei de la Dacia, las' ca Williams-uri se mai gasesc si astazi.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • @flavio: pt ce sa se puna discuri spate, daca atunci cand franezi peste 70% din greutate e balansata in fata?.
          Cat despre climatronic....
          Mai bine alta masina, ca altfel creste prea mult pretul.

          Comment


          • Logan RS un vis frumos
            sigpic

            Comment


            • Parerea mea e ca ar fi un vis urat...un motor f greu pe fata, 200 cai tractiune fata, efect subvirator din belsug.
              Daca il faci 4x4 cu diferential autoblocabil da..dar deja basme.

              Comment


              • Ma consolez ca am aceeasi culoare cu acesta
                Attached Files
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • Mda...eu as fi in stare sa dau ceva bani in plus pe un logan de vreo 150 de caluti,cu suspensie sport din fabrica,alte frane si un interior mai placut,nu acelasi plastic 'gol' de care dam in fiecare zi...ar fi un vis placut o masina ca asta.
                  1 point 6 litre 8 vsigpic

                  Comment


                  • si ce te faci daca o sa coste cat un clio rs? adica vreo 20000 de iepuri?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Dau cu 'pas' ca la poker si ma sui in clio
                      1 point 6 litre 8 vsigpic

                      Comment


                      • ok, si-atunci la ce mai vorbim prostii? eu nu vad pe logan de serie motor mai mare de 1.6 la benzinare si 1.5 la dizale. maxim 133 cai benzol si maxim 105 cai pacura. atat, in urmatorii 2-3 ani. va ganditi ca pe gipul dacia, ei tot dci85 au in plan? si voi vreti mai mult la logan? sa fim seriosi. 1.9 dci 150 CP e prea mult pt masina asta, 2.0i 180CP e prea mult pt masina asta, asa ca eu m-as multyumi cu un motor mai puternic, nu musai mai mare. dar vad ca e la moda sa ai masina americana, 4.7litrii V8, 250 de cai
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Nu mai rade bre, ca o masina america are acum motor de 3.5 v6 si 250 cai.

                          Comment


                          • Rula un episod pe canalul ala "dastapt", "discaverYu cianal", erau motociclistii aia vestiti, familia compusa din tatal supermusculos si povesteau ca au montat un motor cam mic, pt o motocicleta: "1600 cmc"
                            Am ramas blocat prima data. La noi, europenii, pare un motor maricel (pe masina, nu pe motocicleta!), la ei este o prastie bazaitoare.
                            Erau la moda motoarele "piticot" in state, de 5-7-9 litri (ala da camion, tractor sau ce o mai fi!, bun de plus la plug).
                            Acum...de ceva ani, mai ales de cand cu criza asta economica, au inceput sa stranga serios cureaua si sa isi refaca schemele psihologice si sa accepte si ca ceva mic, poate fi viguros
                            Europenii (si nu doar ei) demult storc fiecare calut putere din cat mai putin "cubaj". Putin fac raportul CMC_CP_NM <=> sarcina agregat si nu se gandesc la sarcina adusa caroseriei de un ansamblu motor_cv, greoi
                            Dar inca mai visam la "huge"...
                            Last edited by 77sky; 4 March 2009, 20:01.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • daca ar cobora plafonul cu cativa cm., un v6, infatisarea ph1 si interior ph2 combinat cu unele elemente care imi plac in interiorul sandero...clar as lua...dar sunt inca vise...poate peste cativa ani buni vor scoate o varianta adevarata
                              (\__/)
                              (='.'=)
                              (")_(")

                              Comment


                              • ce rost are...poate varianta s2000 in productia de serie. :d....este destul de limitat.loganu este o masina ieftina,practica si utila....is not for racing.

                                acum toata lumea vorbeste ca este circ...adica criza financiara.Pe mine 1 m-ar interesa sa fie cat mai rezonabila ca pret o masina...sa atarne balanta in favoarea pretului...respectiv best buy.motor dal incolo...sa consume oarecum cat de cat putin...sa nu fie 4,2l Q7 :d
                                Last edited by B-08-ZIA; 24 March 2009, 18:20. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google