Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cel de pe Laguna? mi se pare ca are 120cp.

    atata timp cat un Jetta abia are 122cp, chiar si ditamai Passatul pe 1.6 are tot 122cp, masini din alte clase, la ce i-ar trebui Loganului mai mult de 1.6 16v-ul actual? e nevoie sa acopere toate gamele existente de motorizari? eventual un race/sport de >200cp? la ce bun?

    Comment


    • @bro: bun la 10 000 euro, ca altfel nu il cumpara nimeni.
      Toata lumea viseaza la masini de 200 cai +, confort superior, dar la pret de logan.
      Prea visatori totusi.
      Logan=low-cost. Daca depaseste pragul psihologic de 12000 euro pt berlina, nu o mai cumpara nimeni.
      Parerea mea...

      Comment


      • normal, peste suma aia sunt alte masini superioare.
        de ce n-ar produce Renault o masina superioara sub sigla Dacia? pentru ca Dacia pentru ei e doar o divizie inferioara. tot ce produc pentru noi nu trebuie sa intre in competitie cu masinile lor. pentru ca au deja acoperite clasele mai mari [de pret]. la ce bun sa faca un Logan superior de exemplu, care sa se bata direct cu Megane pe aceeasi piata? sa-si faca singuri concurenta? nici vorba, trebuie sa fi putin stricat la cap sa faci asa ceva, atata timp cat traiesti in capitalism si te joci cu propria branza. personal cred ca Dacia nu va avea nici un reprezentant de calitate, tocmai din cauza acestui motiv. Renault nu are nevoie de o Dacia de lux, au nevoie de masini cat mai ieftine, intr-o piata care este din ce in ce mai de consum, iar omul de rand pune accent pe pret mai mult ca niciodata. de altfel nici nu stiu de ce se mai numeste Dacia si nu e integral Renault. Din motivul asta sunt inca multi care merg pe conceptia ca Dacia produce vrfeun autoturism, cand defapt Dacia nu e decat o sigla, cel mult un brand de marketing, dar cu un continut diferit.

        Comment


        • Desi mi-am mai auzit-o pe alt thread, raman la ideea ca motorizarile actuale - cel putin benzinarele - sunt rezonabile, variantele propuse pe aici sunt realizabile (cu un pic de vointa si nu din partea noastra), dar as prefera o cutie cu 6 trepte (cu a 6-a schimbata pe la 100 - 110 km la ora) si un pic mai bine etajata, cel putin pentru treptele inferioare.
          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

          Comment


          • Daca ar fi real zvonul ca Dacia va primi un motor pe benzina de 130 cp, ar fi un pas inainte si daca ar fi lansat impreuna cu diesel-ul de 105 cp si o cutie in 6 trepte pt ambele motorizari ar multumi pe toata lumea.
            Cine stie poate in viitor si motoare de generatie mai noua care vor aparea curand la Renault cum ar fi 1.6 dci 130 cp.
            In rest numai de bine.
            Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

            Comment


            • Eu raman la parerea mea ca un 1.8 16 v este suficient si eventual la diesel un 1.9 DCI 105 c/p.Ar fi mai mult decat ok.Parerea mea.

              Comment


              • da un motor la 130 cai e ok nu conteaza combustibilul.
                sigpic #

                Comment


                • Dar si pretul va fi mai mare si atuncea nu o sa ne convina sa avem motor mai mare parerea mea!

                  Comment


                  • Din punctul meu de vedere,motoarele sunt ok.Ar trebui un 1.4 16v.In rest,decat alte motoare,mai bine sa faca naiba ceva cu micile defecte:insonorizare,zdranganeli,alte oglinzi,sa faca ceva si cu luneta aia pentru ca rugineste,sa puna si ei unde este normal butoanele alea pentru deschiderea geamurilor electrice...adica pe usi,si alte cele...
                    sigpic

                    Comment


                    • un motor mai mare mi-as lua sigur,dar m-ar tenta si un motor mai puternic,ce an genul la acel 1.6 biturbo de la volkswagen de 180 cp

                      Comment


                      • mie mi-ar place un 1.9 dci cu vreo 120CP si ar fi ok ce sa zic da cred ca in viseee...

                        Comment


                        • la asta visez si eu...dar cu siguranta trebuie modificata si masina la exterior, stabilitatea, aerodinamica:>

                          Nu mai da Quote la mesajul anterior
                          Last edited by darksid3; 14 August 2009, 00:52.

                          Comment


                          • De ce nu luati in calcul noul dci de 1.6 130 cp, trebuie musai sa aibe cilindreea cat mai mare?
                            Eu spun ca 1.6 130 cp e deajuns si pentru benzina si pentru diesel.
                            Asta daca cei de la Renault ar echipa modelele Dacia cu noul dci si benzinarul care se auzea ca il vor scoate.
                            Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                            Comment


                            • Votat: Da.
                              Contrar principiilor mele si a felului in care am votat, incep sa-mi impac gandul cu ideea renuntarii la preferintele mele privind masinile mari, puternice, deoarece am ajuns la concluzia cruda dar reala, ca viitorul va fi al masinilor de capacitate mica, cu un consum redus si foarte fiabile in aglomeratia ce are o progresie ascensionala, ingrijoratoare.


                              sigpic

                              Comment


                              • parerea mea ca 16 volti-u' e de ajuns...nu vor baga ei 1.6 Dci in viitorul apropiat...poate doar pentru suv si urmatoarea generatie de golan...cum zicea si un coleg mai sus...daca il baga pe actuala generatie logan vor trebui sa faca multe schimbari iar pretul va sarii de 12000 de euro..si mai bine iti iei megane 3..
                                Iar 1.6 vtti 133cp .. tot vor trebui sa umble la sistemul de franare ... suspensie bla bla bla...deci trezirea

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google