Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de parca la 1.9 dci taxele nu sunt mari )
    Parerea mea ca pentru mcv e buna o cutie de viteze in 6 trepte pentru 16v si 1.5 dci 85 ..

    Comment


    • Originally posted by MihaitzaMCV View Post
      Eu nu inteleg de ce v-ati dori un motor de 2000 cand majoritatea se vaita de consum .. la benzinare ma refer ..
      Eu imi doresc un 2.0 16v de pe vechiul Clio RS + GPL, nu ma va interesa de parerea sau injuraturile celorlalti.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • nu se merita, cel putin la noi la romania. asta ar insemna taxe mai mari, rca mai scump, consum marit si nu in ultimul rand, pretul masinii mai mare. 1.5 dci 85 CP este ideal din multe puncte de vedere, in special cele enumerate mai sus. parerea mea ... pe criza asta

        Comment


        • Oare va aparea logan cu motorul proaspat 1.4 TCE 130 cp, sau mai puternic,cel de 1.6 de pe Juke cu 190 cp,bineinteles cu modificarile de rigoare asupra trenului de rulare,frane ,etc?.Personal,am stresat multe masini de firma,dar cu aceste motoare as avea subiecte de stresat aproape zilnic.

          Comment


          • Da, probabil ca va aparea...in vreo 10-15 ani.

            Eu vreau motorul de Megane F1, dar sa nu depaseasca 12000 euro. Aaaa, si sa aiba discuri de spate, neaparat.
            Last edited by Cezar; 10 March 2010, 11:26.

            Comment


            • ...si climatronic bi-zonal...esp...tractiune integrala. si sa fie maxim 11000 de euro, al dracu' de doctor corupt, ca tu ai bani. lasa sa fie mai putin, ca nu toti avem, ca tine...
              @roy: cred ca n-ai inteles exact ce segment de piata vizeaza firma dacia...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • @Seba eu am inteles ce segment vizeaza Dacia,dar era bine daca aveam si noi un varf de gama.Mai toti producatorii au un varf de gama in oferta....Fiat are Abarth,Skoda are RS,Opel are OPC,Seat are Cupra,Ford are ST,RS...,Renault are si el RS F1,etc.Cred ca existau cumparatori in tara sau afara, care ar fi luat si o varianta mai puternica decat cele existente.Stiu ca nimeni nu face vanzari record cu aceste varfuri de gama,dar era portofoliul complet la marca dacia...Sa nu mai spunem ca exista constructori care au de multi ani un varf de gama la vanzare si il pastreza in continuare ,chiar daca nu face grosul vanzarilor...Remember Opel Kadet GSI,Ford Escort RS Cosw.VW Golf GTI,etc.Propunere personala Dacia Lgan 1.6 turbo Gordini.

                Comment


                • Si ai da peste 20 000 pe asa ceva?

                  Comment


                  • Cutie DSG nu vreti?
                    @ROY: pentru a fi rentabil un model sport trebuie sa aiba un minim de vanzari care nu e chiar mic. Si pe care probabil Dacia nu-l va reusi. Nu mai imi aduc aminte dar parca Bugatti Veyron era un model ce aducea paguba firmei constructoare deoarece vanzarile erau mult prea mici. Chestie de costuri nerecuperate.
                    Plus ca Dacia mai are un handicap. Un Logan RS sau cum vreti sa-i spuneti ar fi concurent cu Clio RS ca piata de desfacere. Si Renault nu-i chiar o adunatura de tampiti.
                    In schimb Dacia ar putea scoate si cert va scoate modele cu un mic plus de putere (10-20 CP fata de actualele motorizari). Ex: Duster de 110 CP.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • @Cezar ,nu cred ca se va ajunge la pretul asta daca ar iesi asa ceva pe piata...
                      @Cristi LCD,cat de rentabil financiar este un asemenea model in cadrul unei marci nu stiu sa spun ,dar cred ca la nivel mondial se vand cateva mii anual ceea ce nu cred ca ofera o deosebita stabilitate financiara in cadrul unei marci.Cred ca profitul se face cu vanzarile unitatilor ieftine.Despre Veyron am auzit multe,ca sunt in pierdere,ca o vand sub pretul ei real,dar cu toate astea au proiectat si un model cu 4 portiere care va fi lansat pe piata.Oare le place asa de mult sa continue pe pierdere?Sau mai sunt si mincinosi pe lumea asta in grupul vw?
                      Last edited by ROY; 11 March 2010, 23:17. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Sunt de acord cu Cristi,si eu as vrea acelasi motor 1,5 dar cu putere mai mare

                        Comment


                        • @roy: Dar ce suma ai fi dispus sa oferi pt un 1.6 T?

                          Comment


                          • @ Cezar,pai daca acum un clio rs costa 18.350 euro,un logan ar putea costa 16,17.000 euro.acum nu am puterea sa ofer suma asta dar cred ca in tara ar fi ceva cumparatori,iar in vest mai multi decat la noi avand in vedere conditiile de acolo.

                            Comment


                            • daca ar fi fost dupa mine cand mi-am luat masina, mi-as fi luat-o cheala, dar cu motorul de 1.6 16v, dar dupa cum merg eu sunt multumit de motorizarea pe care o am
                              sigpic

                              Comment


                              • ce ma enerveaza pe mine e diesel-ul de 70CP. Pentru 1.5 dci l-ar putea aduce la 90 ca si meganul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google