Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Un motor de 100 CP la motorina ar fi fost marfa... Astfel iti ramanea si tie sa-i maresti puterea cu 10-15 CP ... In prezent dintr-un 1.5 dCi 85 CP iti ies 105 ...Dar nu mai iesi nicaieri.... Pentru ca pentru o diferenta destul de mica iti poti lua o masina cu aceeasi putere in serie....

    PS: astept 1.9 dCi
    Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
    sigpic

    Comment


    • #32
      Ar putea sa-l faca pe asta de 1,5 de 100 de CP(chiar 105) cu turbina cu geometrie variabila si inca cateva modificari.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33
        Originally posted by Rocri View Post
        Ar putea sa-l faca pe asta de 1,5 de 100 de CP(chiar 105) cu turbina cu geometrie variabila si inca cateva modificari.
        mda... Ar merge si asa... Dar o turbina cu geometrie variabila pusa pe motorul de 1.5 ar salta pretul la nivelul unui 1.8 sau 1.9
        Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
        sigpic

        Comment


        • #34
          Un motor 1.9 tdi de 105 cai ar fi ideal

          Comment


          • #35
            Eu nu zic sa fie foarte mari, sa fie tot astea, dar de generatie mai noua... Co-forumistul CSEBALYN, a spus bine cand a spus ca sunt de generatie veche... PRIN ACEST POST IMI CER SCUZE OFICIAL FATA DE SEBA, IMI PARE FOARTE RAU! Ar trebui o tehnologie mai noua... Alt sistem de injectie, ceva de genu celor de la VW FSI (fuel stratified injection) asta insemnand un cuplu mai mare cu vreo 20 nm si un consum mai mic!

            Comment


            • #36
              Eu sigur, un turbo-dieselar cat mai mare, de la 2.0 in sus
              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

              Comment


              • #37
                Daca ar baga si un 2000cc turbo(de pe megane rs)benzina cred ca as fi cel mai fericit!
                Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                Comment


                • #38
                  Benzina- un motor de 2.0 16v (laguna) ar fi bun dar miar place unul de golf gti;vr6 sau noul r32.
                  diesel- un motor vw 1.9 131 hp ar fi bun dar miar place unul V6 de 2.5 sau 3.0 de 200+hp.
                  -toate versiunile de mai sus cu modificari de rigoare,daca ar exista asa ceva nu cred ca mai conteaza pretul si ar trebuii sa fie in clasa superioara sa se faca numai la comanda preferentiala.
                  motoare cat mai rele
                  MotorSport pentru 402ml.

                  Comment


                  • #39
                    eu as vrea 1.8 i si asa dusa la extrem 2.0 16v de pe clio RS si turbo daca se poate

                    Comment


                    • #40
                      Daca intrati al Renault pe site, o sa vedeti diferentele dintre MeganeII hatch normal si cel Sport. Un 1.6 16v e 15.000E, un 2.0T e cam 22.000E deci o diferenta de 7000E. Cam consistenta nu?
                      Diferenta de pret dintre un Logan si un MeganeII coupe 1.6.16v e de aproximativ 5000E, deci un Logan 2.0T ar trebui sa fie pretul prestige 1.6 16v+7000E=17.000E...Dar 2.0T ca cel din filmul depe youtube de la Nurburgring...Sa iti iei cu 17.000 o masina noua cu motor 2.0T ar fi ceva.

                      Motorul 1.5DCI de 100 cai exista de ceva vreme in reteua Renault...Sincer sa fiu banuiesc ca asta va fi saltul urmator si la Logan, dupa ce o sa ii epuizeze pe cei care vor cumpara acum pentru face lift ne vor mai da cativa caluti si ceva cuplu...Dar mica diferenta.
                      Toata lumea vad ca se gandeste la ce face grupul VW. Voi de Mazda 3 MPS ati auzit? Motor 2.3T, 260cai si 380Nm. Ce-i drept e 25.000E dar cea mai ieftina Mazda 3 e 13.300E...Asa ca o oarece proportie se pastreaza si sincer sa fiu decat sa dau 13-14 mii pe o Mazda 3 cu motor de 1.4 as prefera sa mai pun 3-4 mii si sa imi iau ipoteticul Logan 2.0T
                      Exista tehnologii si economice si puternice si prietenoase cu mediul...Dar ei inca le tin in maneca pentru ca e masian ce se vinde foarte bine peste tot in lume.
                      Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                      Comment


                      • #41
                        Probabil ca pe logan ph2 vom vedea dupa o perioada un 1.9 dCi sau 1.8 16v... Dar vom avea de asteptat... (o sa fie aceeasi situatie ca si logan ph1... Cu 1.6 16v si 1.5 dCi 85)
                        Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Motor mai mare nu m-ar interesa, singurul vis referitor la motor, este 1,4 16 v care l-am avut pe clio si care mi-a placut la nebunie.
                          Multa lume, putini oameni...

                          Comment


                          • #43
                            Da! mi-ar place un motor mai puternic, un motor de 1.4 90 de cai (FSI), de exemplu, ar rupe gura targului dar si pretul ar urca considerabil. Cum s-a scris anterior, loganul nu a fost conceput pentru motoare mai mari de 105 cai.

                            Comment


                            • #44
                              Da mi-ar placea un 1,9 dci.
                              Forza Steaua

                              Comment


                              • #45
                                In nici un caz mai mare...Duar mai puternic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google