Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Consider ca daca s-ar pune un motor mai mare pe Logan , raportul bun pret / calitate s-ar duce naibii. Si asa ( parerea mea ) la loganul 1.6 16 v , nu stiu cat mai e de convenabil Loganul. Deja , pentru un motor mai mare si-un cost bun eu ma gandesc la Megane Sedane , Laguna , Octavia 2 , chiar si Octavia tour sport .(sonorizare mai buna, discuri pe spate , esp , directie nu sh de care , alte amortizoare etc )
    Ma repet , nu as dori sa-mi pun toti posesorii de 1.6 16v in cap , a fost doar o parere a mea proprie si personala.

    Numai bine !
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • #92
      Chiar ma uitam azi la octavia tour sport si sare de 15000 (pret cip) daca-i pui esp, full airbaguri, climatronic...Loganu pana la urma e 10000 (ddp). Daca n-ai aia 7000, parca te p**i pe ea de turbina si 150 de cai. Ti-s destui si 105...Nu vrei sa sti cat costa o revizie la un megane sau o macara de geam. Crede-ma, 22 de milioane o macara de geam, reizia de 60000km 24 de milioane. Rata in aceleasi conditii ca si loganul, iese cu 100 de euro in plus.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #93
        Chiar daca ar fi avut un motor de 150cp, sa zicem, si ar fi costat un pic peste 16v, sa zicem 11-1200 E, tot 1.4 mpi mi-as fi luat. Sa spun si de ce... In primul rand e o masina ieftina, la 8350 E e cea mai convenabila alegere pentru dotarile ei. Este o masina extrem de fiabila. Am avut de la servici tot 1.4 mpi cu care am facut 100 000 km si sumele cheltuite cu masina aia au fost doar de intretinere si strictul necesar (anvelope la 50 000 k si distributia la 60 000km) in rest doar reviziile necesare. Sincer eu chiar nu am nevoie de 150cp ca sa merg prin oras bara la bara zi de zi, si o data sau de doua ori pe luna in plimbari pe la munte si la mare, plimbari pe care le poti face lejer si cu 75cp, tot acolo ajungi (cu juma' de ora mai devreme sau mai tarziu).
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #94
          Fratilor lasati motoarele mari ) uitativa la benzina ce pret are.Vreti sa va(cei care nu sunt milionari ) plimbati odata pe luna cu masina?Is in timisoara vreo 2 Chevroleturi din alea americane si omu se plimba odata pe sapt pt ca masina consuma fara numar ).Asa mai bine cu loganelu nostru consum acceptabil si ne plimbam zi de zi nu? Si are destui cai pentru oras iar afara, nici nu avem drumuri, dar el trage acuma nu e BMW dar de banii pe care am dat eu spun ca e super ok.

          Salutare
          Last edited by Seba; 17 June 2008, 23:23.

          Comment


          • #95
            Nu prea inteleg de ce mai mereu se compara Loganul cu BMW. Sunt clase diferite si au costuri diferite, deci este normal sa nu se fabrice motorizari mai mari.
            Loganul este super ok asa cum este el, fiind gandit ca o masina de familie, nu ca o masina de curse. Pentru ceea ce stie, inca este prea buna, fata de alte marci cu pretentii raportat la segmentul ei de piata.

            Cine-si doreste senzatii tari, isi mai poate achizitiona o masina de sute de cai, din multitudinea marcilor care exista pe piata.

            Comment


            • #96
              La 10-11000 , in afara de oglinzi mai mari , motor de 105 cai ,ceasuri de bord albe si aeratoare argintii , ce are in plus loganul acela fata de varianta mai ietina.. ? Daca sareau la cap cu o climatizare , etc etc..Si ceea ce am zis mai sus..Pentru siguranta si confortul tau mai ziceam. Stii cum e vorba aia..: ai masina cu caluti multi (in cazul nostru): cum o pornesti (ambreiaj , cutie , distributie) cum mergi cu ea (stabilitate la viteze mari , la curbe etc ) si cum o opresti (discuri de frana pe spate etc etc ). Asa ca , daca ar fi motorul mai mare la Logan pretul s-ar ridica semnificativ,costurile de intretinere la fel , astel incat ai fi tentat sa iei variantele de masini enumerate de mine mai sus
              sigpic

              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

              Comment


              • #97
                Dupa atatea discutii cu daca si cu parca iata ca Logan GTC chiar exista si noi nu stiam nimic...
                Oare cat o costa modelul asta si ce motor ar putea sa aiba?
                Attached Files
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #98
                  Wowww...Dinasta chiar mi-as cumpara
                  sigpic

                  Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                  Comment


                  • #99
                    Am vazut si io un Prestige pe care pusese unu "by Marius" in loc de "1.6 16v".
                    A fost: 1.4 MPI
                    Acum: Logan 1.6 16v

                    Comment


                    • Originally posted by csebalyn View Post
                      Nu vrei sa sti cat costa o revizie la un megane ...
                      Iti spun eu; revizia la 10 mii de km, facuta acum 1 saptamana, in Iasi la Bras, cu schimbat ulei, filtru aer si ulei, ca la logan de fapt, la un megane dci, a fost 430 de lei, exact cat am dat si eu la prima revizie. Banuiesc ca te referi in cazul reviziei la piese (distributie, placute) care sunt mai scumpe, in rest....
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • Seba zicea de revizia de 60000 km la Megane!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Am vazut azi la stiri ca anul viitor va aparea noul Logan Sedan Sport, cu motor de 1.6 care va avea 133cp...Interesanta stire...
                          niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                          Comment


                          • Eu am inteles ca vor sa scoata o versiune sport dar COUPE !!! Asta se vorbeste la reprezentanta dacia / renault din constanta... Oricum, nu ma intereseaza forma... Motorul e baza
                            Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
                            sigpic

                            Comment


                            • As dori un motor de 1.9 DCIpe MCV

                              Comment


                              • Un turbo pe benzina la 150-160 cai care sa fie in cuplu de pe la 1500 si pana pe la 4000rot./min. si nu pentru viteza ci pentru demaraj si reprize adica acolo unde vrei ca motorul sa te ajute cel mai mult ceea ce la actuala caroserie este practic imposibil.Coreland motorul cu caroseria va iesi o masina mult prea scumpa pentru segmentul de piata care il tinteste DACIA si de aceea nu cred ca se va face asa ceva in viitorul apropiat.
                                Last edited by Cromatic; 6 July 2008, 19:43.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google