tsi sunt de 1.4_125cp, 1.4_160cp si 1.4_175cp. mai au 2.0tfsi de 200+CP, 1.8tfsi_160cp. primele 4 au si compresor si turbo, ultimul nu stiu sa aibe compresor. tsi nu-i tot una cu tfsi, dar la cum isi schimba numele, dracu le mai stie. jetta=vento=bora=jetta. fauveu cred ca-s singurii care au facut aceeasi masina sub 4 denumiri. ce ne mai miram de t(f)si?
Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?
Collapse
X
-
in forma acuala loganul cu o motorizare mai mare de 1.6 ar fi sinucidere curata.
doar cu modificari si imbunatatiri in ceea ce priveste aerodinamica si stabilitatea as cumpara un logan cu motorizare mai mare de 1.6
conduc doar de 2 luni un logan 1.6 16v si am ramas placut surprins ,inainte de logan am condus fiat , skoda , ford focus si foarte putin un citroen c4 masini personale sau ale firmei la care lucrezprostia nu doare dar se plateste
sigpic
Comment
-
Originally posted by crissis View Postin forma acuala loganul cu o motorizare mai mare de 1.6 ar fi sinucidere curata.
doar cu modificari si imbunatatiri in ceea ce priveste aerodinamica si stabilitatea as cumpara un logan cu motorizare mai mare de 1.6
conduc doar de 2 luni un logan 1.6 16v si am ramas placut surprins ,inainte de logan am condus fiat , skoda , ford focus si foarte putin un citroen c4 masini personale sau ale firmei la care lucrez
Subscriu si eu la cele spune mai sus, un motor mai puternic (nu neaparat mai mare in dimensiuni) ar trage dupa sine alte frane, alt sasiu etc etc etc 105 CP sunt mai mult decat suficienti - la o viteza max din talon de 183 km/h (real, ca pe vitezometru indica mai mult) este mai mult decat suficient.
Apropo din cate stiu eu 183 (sau 182, ma rog 1km/h sa fie aia problema) km/h reali din specificatii tehnice este cea mai rapida dacie comerciala facuta vreodata (modelele actuale duster nu depasesc aceasta valoare - ramane de vazut pe viitor)
Din punctul meu de vedere cred ca s-ar face simtita bine prezenta un pic de cuplu in plus, 150 1,6 16V 200 1,5DCI85 aprox. - legat strict de capacitatile motorului.
Oricum ar fi multe de spus dar cred ca deviem de la ideea topicului - intrebarea era daca si-ar mai cumpara cineva dacie cu motor mai puternic - deci totul s-a rezuma la pret, un motor mai puternic implica multe lucruri in plus dupa cum, evident, fiecare dintre noi este constient - deci totul se rezuma la simplul fapt daca un motor mai puternic decat cel de 105 CP va mai pastra vehiculului un raport pret/ce ofera acceptabil.
Momentan cred ca motorul 1,6 16V 148Nm/105CP ofera un raport pret calitate competitiv chiar foarte bun (nu sariti va rugam cu sh. uri nemtesti - ma refer aici la o comparatie stricta preturi masini noi - din punctul meu de vedere o masina sh o poate "cumpara" X si cu zero lei)
Comment
-
dci85 chiar are 200Nm si 1.6_16v 148nm. cat mai vreti in plus? la benzinar, 12Nm in plus pot insemna diferenta de la 105 la 115cp. iar dizalul dus la 105cp are 240Nm...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postdci85 chiar are 200Nm si 1.6_16v 148nm. cat mai vreti in plus? la benzinar, 12Nm in plus pot insemna diferenta de la 105 la 115cp. iar dizalul dus la 105cp are 240Nm...
Mai multa putere inseamna mai putina siguranta intotdeauna(strict valabil pt logan)
Ar fi frumos din partea lor sa puna la dispozitie si motorul de 1.4 16v prin oferta lor.
Comment
-
daca ar pune un motor mai mare de 1,6, ciobanasii romani ar alerga mult mai tare, iar cu garda la sol cum o are loganul, si-ar face anticampanie din prima saptamana prin rasturnarile foarte dese
pe de alta parte, un motor mai mare ar scade consumul
Comment
-
Mi-ar placea un logan cu mai multe putere,un motor mai mare,dar...cum sa fac?Sa schimb motorul?
Comment
Comment