Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

    Salutare prieteni, de multa vreme ma intreb de ce, de ce si iar de ce, nu vrea Dacia sa propuna si o versiune mai sport pentru renumita masina de familie care a invadat strazile? Toate marcile au o si o varianta sport cu un motor mai maricel, o suspensie sport si n alte modificari. Sunt ferm convins ca ar fi existat piata pentru asa ceva si in tara si in afara unde curentul masinilor puternice are si sosele pe unde sa se manifeste.
    Cand am intrebat asta la vocea clientului mi s-a spus ca publicul tinta pt un motor mai mare sunt tienrii si ca nu multi tineri au Logan. Sincer mi se par dezinformati, doar pe forum o sa vezi cati tineri sunt si cati isi doresc sa faca din masina lor ceva special atat din punct de vedere motor cat si aspect. Daca acesti oameni au fost atrasi de Logan in versiunea acutala de motorizari, chair nu isi da nimeni seama ca devine tentant pentru mai multi daca ar avea un motor mai puternic?
    Ce e de facut ca sa ii convingem pe cei de la Dacia by Renault sa puna si un motor mai mare pe Logan fie el benzina sau diesel?
    Cum ar fi un 1.8i sau macar 1.9 DCI-ul din gama Renault, de 2.0 nici nu mai vorbesc? Chiar nu si-au scos inca banii pe tehnologia asta pe care o vand de atatia ani?
    Stiu ca am trantit cam multe intrebari dar sunt curios cati dintre noi ar cumpara un motor mai mare si in ce limita de bani?
    570
    Da
    74.04%
    422
    Nu
    25.96%
    148
    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

  • #2
    Disel mai mare in nici un caz ... Un benzinar mai mare ... Primu as fi ... Dar tinand cont de pretul loganului dupa acel motor mai mare ... Mai bine imi iau altceva ... Parerea mea
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Motoras

      Hahahaha!
      Ce imi place subiectul! Eu,,,as sugera sa puna un motorash de vreo 3000 cmc(ubici), cu vreo trei turbine, cu rotite de vreo 17 toli, cu garda de maaaaxim 9 cm si de culoare albastru purpuriu cu "imprimeuri" stil dragon in flacari.( si mai sunt muuuuulte alte detalii)

      Desiguuur! Visez

      Totusi...Acum, serios speaking, grupul Renault_Dacia ar trebui sa se gandeasca si la o motorizare speciala, pentru anumiti clienti.
      Insa...Esentialul pentru o companie il reprezinta...Profitul!
      Daca talerul cheltuielilor este prea jos in comparatie cu cel al venitului net...Nu o sa ne vedem dorintele transpuse in realitate.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #4
        Sincer sa fiu si eu tot spre benzian as merge daca ar fi mai mare
        Masina se preteaza la un motor mai puternic, vorba aia, Renault a pus pe Reanult 19 si pe Clio Williams motoare mai mari cu ani buni in urma. Prin modificari la motor si multa munca au cheltuit multi sume consistente ca sa nu mai vorbim de riscurile pe care si le-au asumat facand schimbari. Daca ar veni un motor mai mare si mai puternic stock, altfel ai merge cu el stiind ca nu ai sanse sa iti rupi cutia de viteze sau mai stiu eu ce daca mergi mai in forta destul de des.
        Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

        Comment


        • #5
          Eu as vrea un motor 1.4 16v cu injectie tip FSI (fuel stratified injection) - asta insemnand 20 de cai in plus _ pe putin_ fata de 100 de cai cat produce MPI-ul pe 16v de la Clio Symbol, si sa aiba si o turbina sau un compresor, sau de ce nu pe ambele... Atuncea am putea vorbi de o asigurare mica, cost intretinere mic, performante mari si viteza cat cuprinde... 200 si ceva de cai... Plus un cuplu motor de si dieselarele plang dupa el ... BENZEN RULZZ

          Comment


          • #6
            Rugaminte

            Dragii mosului...Haideti, va rog, sa nu "patam" si acest post cu ancestralul_antic conflict diesel versus benzina...
            Subiectul este simplu si la obiect!
            Asa trebuie sa fie si raspunsurile, fara dorinta "intima" de a-si impune punctul de vedere un impatimit al vreunei motorizari.
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #7
              Raspuns pt 77SKY... Da as vrea un motor mai bine calibrat, nu stiu daca mai mare, dar mai bine calibrat in orice caz... Totusi oricat de mult iubesc PUTEREA SUB CAPOTA, sunt si PRO NATURA, fiindca tot ce facem pt mediul inconjurator ne poate afecta, intr-un mod pozitiv sau negativ viata...

              Comment


              • #8
                Din start sasiul actual nu ar face unui motor cu X cai putere!Asta presupune luarea in calcul a altor frane, suspensii si ranforsari ale caroseriei!Toate astea duc la niste costuri prea mari de constructie!O masina este gandita din faza de proiect...NU dupa ce deja se afla pe linia de asamblare!Daca in cativa ani Renault are ambitia sa faca ceva din Dacia ar putea sa creeze o masina (nu Logan) care sa se preteze la a fi un fel de clasa GTI!DACA si cu PARCA se plimbau in barca....
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Prea multe de discutat, eu sunt sigur ca Dacia Logan ar fi facut fata cu brio unui motor de maxim 140 de cai putere, clar cu niste frane mai bune si cu o garda la sol mai mica cu 3-4 cm. SI ATAT. exemple foarte bune sunt Mercedes A Classe, dispune si de o motorizare de varf de 2 litri, 196 de cai, are acelasi sasiu, frane si caroserie ca si cel de 1.5 litri cu 95 de cai putere... nu vreau sa aud polemici... LINISTE

                  Comment


                  • #10
                    Sasiul Mercedesului a fost calculat pentru maximum de putere echivalat de motorizarea cea mai performanta!Bineinteles ca sunt mai multe motorizari...Unele cu mult mai slabe decat gama de varf DAR asta pentru ca au fost calculate DE LA INCEPUT!Nimic nu e imposibil nici la Logan insa doctrina de baza e PRETUL!
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by memphis_Taz View Post
                      Eu as vrea un motor 1.4 16v cu injectie tip FSI (fuel stratified injection) - asta insemnand 20 de cai in plus _ pe putin_ fata de 100 de cai cat produce MPI-ul pe 16v de la Clio Symbol, si sa aiba si o turbina sau un compresor, sau de ce nu pe ambele... Atuncea am putea vorbi de o asigurare mica, cost intretinere mic, performante mari si viteza cat cuprinde... 200 si ceva de cai... Plus un cuplu motor de si dieselarele plang dupa el ... BENZEN RULZZ
                      Iar visezi? :|

                      Comment


                      • #12
                        Ce nu e bine sa visez? Sau nu am voie? Stiu ca traim intr-o lume democratica, singurul lucru care ma opreste sa-mi indeplinesc visele sunt banii, ceva nesential pentru moment, deoarece inca mai am putin pana am sa ii produc si pe dansii;

                        Comment


                        • #13
                          Un 3.0 dci sau benzinar ar fi binevenit pentru... Insa se indoaie sasiul :P

                          Comment


                          • #14
                            In Europa nu exista autovehicul cu motor de peste 200 cai putere si tractiune fata!Ori numai tractiune spate...Ori tractiune integrala permanenta!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Ar fi fain sa scoata un Logan pe nume Logan RS cum e si CLio RS cu motor de 2.0i cmc 200 cai, asa ar putea avea si un logan din fabrica motoru.Bineinteles suspensii sport din fabrica cu coborarea gardei la sol,jante pe 16 ,sau 17 cauciucuri late. Dar sa nu bage un pret extraordinar de peste 15.000 eu ca n-are rost. Mai bine cumpara omu motoru de RS si i-l pune pe actual logan atunci)
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google