Poti face orice la orice masina insa ca sa fie autorizata rar mai greu , asta e pacostea RAR , maine luam un motor si cutie de vitezi de o marca cunoscuta il punem pe logan si are 300 de cai rar plus faptul ca loganul este cam frate cu kangoo deci cam de face kangoo face si loganul, nu are 4x4 loganul inca ca kangooul insa daca va avea va si asemanator , este facuta pentru a fi o masina LOW COST.
Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?
Collapse
X
-
Offtopic: in europa circula opel vectra opc, 400cp si tractiune fata. E unul in timisoara. Ala stock parca are 240cp.
pe actuala caroserie si fara frane disc, suspensii sport si ranforsari, mai mult de 130-140 de cai nu-si au rostul. Devine o masina periculoasa. Si cum zicea darkside, maximul ce se poate face cu o masina se ia in calcul in faza de proiect. Restul e tuning pe riscul propriu.
ontopic:mi-as lua benzinar de 1.8 si 130CP, cu mentiunile de mai sus.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu clar mi-as lua un Logan cu motor mai mare. Daca ar pune motorul de 2.0RS de pe Clio, de 170cp ar fi ideal. Doar sa aiba discuri si pe spate. De stabilitate m-as ocupa eu. Eu vad cat de bine merge masina mea si nici nu ma gandesc cum poate sa mearga aceeasi masina cu motor de RS.sigpic
Comment
-
As vrea un motor mai mare la 120-140 cp si un nm corespunzator dar mai vreau si sa schimbe materialul din care sunt facute fetele de usi si bordul . Pererea mea este astea sunt minusurile Loganului . In rest doar de bine .B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Varianta sport de la Logan e 1.6 16v...Ce vrei coupe? Frate...Degeaba ai motor de 3000 cmc...Caroseria tot aia ramane...Nu e izolata bine,zgomotu cam mare,nu vreau sa-mi imaginez cum e cu loganu la 200,eu am mers cu 180 cu 1.4,si crede-ma aveam muzica data la maxim,si nu mai auzeam nici macar muzica,nu are aerodinamica de masina sport,e masina de familie,nu incercati sa faceti altceva din ea.Si inca o chestie:pentru Logan motorul 1.6 16v e foarte bun si suficient zic eu,pentru ca la 5 persoane si ceva bagaje 1,4 se vede ca se chinuie,trage destul de greu.Nu vreau sa zbor cu masinutza,doar sa merg,daca vreau sa zbor imi iau un R32 ca mor dupa ea,asta in viitor.Sper sa fie cat mai apropiat .Bft all
Aaa si inca ceva am uitat sa zic.Si dupa voi cam cat ar costa un logan cu un motor mai mare,sa zic 1.9 tdi,sau 2.0 daca tot ziceti de motoarele astea,avand in vedere ca full logan 1.5 dci,costa cat 11000?Sau cat a ajuns?N-as da banii,are foarte multe minusuri,si incep cu ce ma deranjeaza cel mai mult,materiale de proasta calitate si prost finisate,si oglinda aia fir-ar mama ei de oglinda,ca mereu daca vreau sa o rabatez am senzatia ca o rup,nu puteau pune una ca la renault?Pff....Si sunt mai multe.Dar cred ca ar fugi motoru inainte daca ar avea vreo 140 cp.))Last edited by Seba; 26 May 2008, 01:21.sigpic
Comment
-
Nu cred ca ar trebui sa se gandeasca la un motor mai mare ci la o tehnologie mai noua care sa mai aduca vreo 40 cp fiindca daca ar trece peste cei 105 cu mai mult de 40 ar deveni periculos de condus cu franele si suspensia de acum, iar daca ar umbla la frane si suspensie cred ca ar creste destul de mult pretul.
Comment
-
Mi-ar placea un motor de 2000. Ar fi suficient... Logan RS. )
Comment
-
Offtopic: probabil ca in timp cei de la dacia vor face din materiale de calitate mai buna si sa ajunga dacia sa concureze cu VW , AUDI. Renault are tehnologie, dar probabil asta e politica lor.
Nu ar trebui sa fie mai solida la compartimentul motor, pt un motor mai mare? Ex. Solenza 1.9D, motorul este prea mare pt sasiu, parerea meaLast edited by cristivsb; 24 May 2008, 11:23.
Comment
Comment