A spus cineva 'nu' si pur simplu pentur ca lui ii ajunge un 1.4MPI sau altcineva ca atat isi permite. Perfect de acord. Si mie mi-a ajuns 1.4MPI 1 an pentur ca fix atat mi-am permis atunci, acum am un kiss 1.5DCi 85 cai, isi face treaba onorabil dar in timp cu cat o nevoie este satisfacuta, una noua vine si ii ia locul. Cheia evolutiei in orice domeniu e ca mereu se tinde spre mai mult sau mai bine sau de ce nu ambele?!
La banii pe care ia-m dat acum pe Logan, puteam foarte usor sa imi aleg o masina din muntele de masini second de provenienta mai mult sau mai putin indoielnica, dar mi-am dorit masina noua plus ca m-am simtit bine in Logan si la ce drumuri avem, am nevoie de o masina care sa mearga pe orice drum in orice conditii fara sa stau cu teama ca poate nu imi mai porneste la 2 dimineata cand sunt al Cucuietii din Deal sau dau intr-o minune de groapa si imi las acolo roata cu tot cu articulatie. Imi place cum e facuta ca intreg.
E adevarat, si eu sunt de acord ca fetele de usi sunt doar plastic chior, dar astea sunt detalii minore, daca vrei cu adevarat sa le faci ceva, le scoti si le duci la un tapiter si ti le face omul ala cum iti doresti tu si nu cred ca o sa te coste cat costa fetele de usi de Sanderi. In fine, topicul este despre altceva, nu despre fete de usi.
Poate am gresit cand am inceput discutia si trebuai sa zic, o varianta imbunatatita si mai performanta, dar mi s-a parut ceva mai graitor asa.
Ieri am citit o stire cum ca pana in 2012 vom avea si o varianta coupe. Nu cred ca pe un coupe, cel mai tare motor va fi 1.6 16v deci sutn ferm convins ca ceva urmeaza sa se intample cand o sa epuizeze facelif-urile.
Peste 1 an, 2 maxim vreau sa cumpar un motor mai mare dar as vrea totusi sa raman la Logan.
La banii pe care ia-m dat acum pe Logan, puteam foarte usor sa imi aleg o masina din muntele de masini second de provenienta mai mult sau mai putin indoielnica, dar mi-am dorit masina noua plus ca m-am simtit bine in Logan si la ce drumuri avem, am nevoie de o masina care sa mearga pe orice drum in orice conditii fara sa stau cu teama ca poate nu imi mai porneste la 2 dimineata cand sunt al Cucuietii din Deal sau dau intr-o minune de groapa si imi las acolo roata cu tot cu articulatie. Imi place cum e facuta ca intreg.
E adevarat, si eu sunt de acord ca fetele de usi sunt doar plastic chior, dar astea sunt detalii minore, daca vrei cu adevarat sa le faci ceva, le scoti si le duci la un tapiter si ti le face omul ala cum iti doresti tu si nu cred ca o sa te coste cat costa fetele de usi de Sanderi. In fine, topicul este despre altceva, nu despre fete de usi.
Poate am gresit cand am inceput discutia si trebuai sa zic, o varianta imbunatatita si mai performanta, dar mi s-a parut ceva mai graitor asa.
Ieri am citit o stire cum ca pana in 2012 vom avea si o varianta coupe. Nu cred ca pe un coupe, cel mai tare motor va fi 1.6 16v deci sutn ferm convins ca ceva urmeaza sa se intample cand o sa epuizeze facelif-urile.
Peste 1 an, 2 maxim vreau sa cumpar un motor mai mare dar as vrea totusi sa raman la Logan.
Comment