Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    A spus cineva 'nu' si pur simplu pentur ca lui ii ajunge un 1.4MPI sau altcineva ca atat isi permite. Perfect de acord. Si mie mi-a ajuns 1.4MPI 1 an pentur ca fix atat mi-am permis atunci, acum am un kiss 1.5DCi 85 cai, isi face treaba onorabil dar in timp cu cat o nevoie este satisfacuta, una noua vine si ii ia locul. Cheia evolutiei in orice domeniu e ca mereu se tinde spre mai mult sau mai bine sau de ce nu ambele?!
    La banii pe care ia-m dat acum pe Logan, puteam foarte usor sa imi aleg o masina din muntele de masini second de provenienta mai mult sau mai putin indoielnica, dar mi-am dorit masina noua plus ca m-am simtit bine in Logan si la ce drumuri avem, am nevoie de o masina care sa mearga pe orice drum in orice conditii fara sa stau cu teama ca poate nu imi mai porneste la 2 dimineata cand sunt al Cucuietii din Deal sau dau intr-o minune de groapa si imi las acolo roata cu tot cu articulatie. Imi place cum e facuta ca intreg.
    E adevarat, si eu sunt de acord ca fetele de usi sunt doar plastic chior, dar astea sunt detalii minore, daca vrei cu adevarat sa le faci ceva, le scoti si le duci la un tapiter si ti le face omul ala cum iti doresti tu si nu cred ca o sa te coste cat costa fetele de usi de Sanderi. In fine, topicul este despre altceva, nu despre fete de usi.
    Poate am gresit cand am inceput discutia si trebuai sa zic, o varianta imbunatatita si mai performanta, dar mi s-a parut ceva mai graitor asa.
    Ieri am citit o stire cum ca pana in 2012 vom avea si o varianta coupe. Nu cred ca pe un coupe, cel mai tare motor va fi 1.6 16v deci sutn ferm convins ca ceva urmeaza sa se intample cand o sa epuizeze facelif-urile.
    Peste 1 an, 2 maxim vreau sa cumpar un motor mai mare dar as vrea totusi sa raman la Logan.
    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

    Comment


    • #62
      Originally posted by cattalin81 View Post
      dar in timp cu cat o nevoie este satisfacuta, una noua vine si ii ia locul. Cheia evolutiei in orice domeniu e ca mereu se tinde spre mai mult sau mai bine sau de ce nu ambele?!
      foarte bine argumentat...
      Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
      sigpic

      Comment


      • #63
        Da.Ai perfecta dreptate.Masina mea e un 1.4 MPI.Dar nu e masina mea personala,pentru ca proprietarul e tata.Dar cum el nu are carnet,momentan pot zice ca este a mea.Mereu am vrut si eu ceva mai multi cp,performante mai bune,stabilitate mai buna,si altele.Dar eu personal,daca as fi avut 10000E sau cat ai avut tu de 2 masini,as fi optat 100% pe o masina straina la mana a 2-a.Totusi vorbim de firme care au renume si nu asa,ci Bmw,Audi,Mercedes,VW,chiar si Opel.Ca sa nu mai zic ca am condus un Passat 2005 hydramat,si un Golf V Gti de imi venea sa-i zic lu tovarasu:Ce ai facut frate de ti-ai luat Golf V zi si mie sa-mi trag una ca mor dupa ea.E diferenta de la cer la pamant.In timpul in care am condus-o nu am gasit un defect,sau ceva sa nu-mi placa.Stii cum se zice,iti place pana conduci alta ;)
        sigpic

        Comment


        • #64
          Offtopic: Am avut ocazia sa conduc si eu alte modele ale altor marci, dar diferentele se regasesc doar al conforul interior si stabilitatea masinii. Din punct de vedere motor trebuie sa scoti ceva bani din buzunar ca sa ai ceva placere. Am ales Logan penru ca am vrut masina noua. NU stiu ce Mercedes iti iei cu 10.000E la second si cate mii mai bagi in el ca sa si mearga, cat despre BMW, la banii astia iei ceva cu o varsta de 7 anisori alergata de cine stie ce vitezo-maniac si crede-ma ai avea de schimbat, VW...Pai un Golf V 1.9TDI cu 105 cai si 120.000km cat de cat reali este cam 11.000E, Opel nu m-a atras niciodata, este cea mai ieftina masina germana si am prieteni posesori de Opel second si baga in ele bani constant.
          Fiecare cu parerea lui, eu mi-am cumparat masinile astea din fonduri proprii si am analizat un pic si situatia costurilor ulterioare care la un second sunt foarte ridicate iar sansa de a lua o masina care a fost implicata intr-un accident sunt foarte ridicate (neregulile nefiind depistate uneori de diagnozele si testele la care e supusa masina).

          Subiectul discutiei este altul, in nici un caz comparatia Logan-masini second cu jdemii de kilometri doar de dragul de a te prezenta cu o anume emblema la intalnirea cu prietenii de Sambata seara. Hai sa venim cu argumente constructive legate de alta motorizare petru Logan.
          Bafta!
          Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

          Comment


          • #65
            Vezi ca nu ai citit bine.Tu ai spus ca esti la al doilea Logan.Ce inseamna asta? 15000E?Ce masina iti iei cu banii astia?Golf V 1.9 tdi,1.4tsi(140CP),1.6Fsi(115CP),Passat si hydramat daca vrei in jur de 12000E din 2003,Opel Astra Caravan sau sedan care vrei,in jur de 8000E din 2003 2004,totusi nu sunt 7 ani vechime,ca sa nu mai zic si de Audi a4(2.5 180CP,o cunostinta si-a luat de curand,16800E),BMW seria 3(ce motor vrei tu nu stiu daca depastesc 15000E,sunt toate in jur de 13000 14000),Ford Focus,chiar si Golf IV daca nu iti place V.Si lista e lunga.Masini gasesti bani sa ai.Si ca sa nu mai zic ca firma VW face toti banii,pentru ca cred ca dupa piata au preturile la piese aproape cele mai mici.E foarte costisitor sa ai BMW,sau Mercedes dar VW nu.
            sigpic

            Comment


            • #66
              Ca sa ma fac inteles de toata lumea.Nu am nimic cu Loganul,sunt destul de multumit de ea,atat ca era loc si de mai bine avand in vedere ca dai 9000E.Pur si simplu incerc sa inteleg pe ce am dat atatia bani,ca nu mi se pare ca merita.Are mult prea multe minusuri.
              Pai daca dupa 5 luni cand dau incet in gropi aud zdranganit in usi,si pe la parbriz,si imi scartaie scaunele,dupa 5 ani ce face?Iar bordul a fost facut intr-o graba asa de mare;finisat prost,calitate proasta,absoarbe asa de tare praful,si este asa de dur.
              Si oglinda aia ma enerveaza la culme,pentru ca am nevoie cateodata sa o rabatez ca nu am loc sa trec,si trebuie sa ies din masina,ca din interior mi-e frica sa nu o rup.
              Bine poate ca nu am facut comparatia buna intre Logan nou si SH la 100.000km.Dar totusi,Hyundai Accent,Chevrolet Aveo,chiar si Kia Cee'd(superba masina) care este,cred,cu 1000E mai ieftina decat cel mai scump Logan MCV.Si au clima,nu AC,si au si filtru,iar materialele folosite sunt placute la atingere,finisare mult mai buna.Mult superioare Loganului.
              Si nu este vorba nici de piese,pentru ca Dacia nu au piese chiar asa ieftine,totusi este Renault.
              Imi place foarte mult ca este inalta,pentru ca eu fac des iesiri de genu munte,padure,peste,gratar iar pe unde intru eu in afara de Logan si 4x4 nu stiu cine mai intra.
              Eu zic sa nu incercam sa facem din Logan ceea ce nu este:o masina de curse.Ramane o masina de familie,care observ ca au reusit destul de multi sa aiba acces la ea.Cam atat,bafta.
              sigpic

              Comment


              • #67
                Un logan este facut ca o masina de familie, este adevarat,dar trebuie si motoare mai puternice pentru familistii care sumt mai grabiti

                Comment


                • #68
                  Orice Logan prinde lejer 130-140 km/h suficient pentru orice familist grabit si cerebral!In alta ordine de idei strict pe partea motorizarii, motoare mai puternice inseamna bani mai multi!Deja unii se vaita ca Logan-ul e prea scump la ce ofera...
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #69
                    Eu sunt de parere ca daca ar scoate 1,4 si 1,6 MPI si ar baga 1,4 16v pretul nu ar creste foarte mult(mai mult de 1000 de euro diferenta nu are cum). Si daca ar avea si 95 de CP ar fi si mai puternic decat aproape toate motorizarile cu exceptia prestige-ului benzinar care asa cum s-a mai spus este cam la limita putere-siguranta(cel mult vre-o 10-15 Cp ar mai merge peste cei 105 CP). Si am eu o banuiala ca 1,4 16 v ar fi si cel mai economic dintre toate variantele benzinare.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #70
                      Posibil ca in functie de ce motorizari va avea Renault in viitor pe anumite segmente de clase, sa apara si la Logan 1.4 16v!Din pacate toata masina e rezultatul unei anumite strategii, nu un rezultat logic!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #71
                        Paco si catalin, lasati sh-urile pt topicul de sh. Ati umplut jumatate de pagina...Pana la urma v-ati lua sau nu un logan cu motor mai mare? Raspunsul va rog sa fie monosilabic...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          Eu unul nu mi-as lua un Logan cu motorul mai mare.1.6 16v mi se pare arhisuficient.
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            De ce? Asa putem zice toti da/nu ... Si votam doar in poll ... Aici postati si argumentarea ...
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • #74
                              N-am nimic impotriva argumentarii, atata timp cat nu degenereaza in disel vs benzina sau logan vs sh sau alte masini.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                Pentru dinamismul Loganului, cei 105 CP de pe Prestige sunt destui, parerea mea. Nu cred ca as da bani daca ar iesi un motor mai tare, probabil as opta pentru o alta masina in totalitate, care sa aiba si ESP si alte chestii de securitate.

                                Cred ca sunteti constienti ca pe Logan nu vor pune vreodata motoare mai tari. E o masina pentru piata de "low cost", construita special pentru acest segment. Intotdeauna cand subiectul motoarelor mai puternice a ajuns in discutie la cei de la Renault (au mai fost intrebati de catre presa auto) ei au raspuns simplu: cumparati Renault (Megane, Laguna etc.) daca vreti motoare mai tari.
                                A fost: 1.4 MPI
                                Acum: Logan 1.6 16v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google