Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pentru mine loganul este masina saracului cu putin confort si mai multa economie.Dupa mine masina adevarat( din punctul meu de vedere) trebuie sa detina minim 200 cp.Acum o sa ma intrebati de ce am luat logan si nu altceva,simplu,pentru ca la momentul respectiv de logan aveam bani(lasand aveo si alte panarami).


    sincer as vrea loganul cu motor de clio rs,cum ar fii 190 cp la grutatea loganului?
    sigpic........restul e NoSpeedLimit

    Comment


    • #77
      Nu consider ca am fost offtopic cand s-a vorbit de comparatia cu o masina sh pentru ca se vorbea de pretul la care poate ajunge un Logan cu alte caracteristici tehnice si care e nivelul pietei in general. E o discutie in care fiecare e placut sa vina cu argumente. Ar fi sec daca fiecare ar zice "Da, pentru ca vreau alerg" sau "Nu, pentru ca am destul".
      Am pornit aceasta discutie pentru ca sunt curios daca mai sunt si altii care isi doresc ca si mine un motor mai sportiv pentru Logan fara sa se chinuie si sa riste cu resoftari si alte artificii.
      E o masina pe care ne-o permitem, asa cum a zis cineva mai sus, "masina saracului" desi nu sunt de acord cu remarca. Cunosc oameni care castiga foarte de putin dar din snobism sau ambitie prosteasca au zis "cum sa imi iau eu Logan?" si are rate pe 10 ani pentru o masina jumatate ca dimensiune si motorizare ca sa nu mai vorbim de confortul la rulare pe gropile patriei.

      Intr-adevar pretul la un Logan sport ar fi mai ridicat, dar la care marca de masina nu e mai scump modelul sport fata de cel de serie? Prin pret producatorul isi asigura totodata o selectie. De ce nu ar putea si Dacia sa incerce sa faca o selectie in loc sa vanda la volum cat mai mare? Vinde deja la volum mare si cred ca ar putea sa treaca lejer la alt nivel si ar vinde versiune sport in fata altor marci deoarece raportul pret/performante ar fi competitiv.

      @ paco, mi-am luat al doilea Logan dupa ce l-am vandut pe primul pentru o suma frumusica, nu fac colectie in fata blocului
      Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

      Comment


      • #78
        Un fel de off: realizati cati detinatori de Logan nu au calculator sau acces la net? Sau chiar daca au in casa asa ceva nu stiu sa il folosesca? Care credeti ca ar fi rezultatul polului daca ar putea vota si ei? Cel care a vrut o masina noua si nu a avut bani suficienti pentru o "nervoasa", cel care a avut incredere in Dacia pentru ca berlina lui din '80 l-a dus o caruta de ani cu ajutorul sarmei si a patentului, cel care a muncit si a strans banut cu banut si tot a trebuit sa faca un imprumut in plus.

        Succese!
        sigpicLaureate 2007 GPL

        Comment


        • #79
          Originally posted by gigi-kent View Post
          Dupa mine masina adevarat( din punctul meu de vedere) trebuie sa detina minim 200 cp.
          dar vezi tu... Degeaba iti iei o masina "adevarata" cu minim 200 de cai...Dak nu ai parte de senzatii... Stii poti sa obtii acele senzatii si cu o masina cu 100...Sau chiar mai putin.... Depinde de cum e construita acea masina... Si sincer... Poate nu iti trebuie o masina de 200 de cai... Poate ai nevoie doar de forta... Si forta o poti obtine si din 100... Depinde cum stii sa profiti de ceea ce iti ofera masina...Si mediul inconjurator....

          pentru mine caii putere nu sunt atat de importanti... Cuplul motor mi se pare mai interesant... Sau sistemele de asistare...

          eu consider ca astea fac o masina mai puternica...
          Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
          sigpic

          Comment


          • #80
            Originally posted by koldun View Post
            Un fel de off: realizati cati detinatori de Logan nu au calculator sau acces la net? Sau chiar daca au in casa asa ceva nu stiu sa il folosesca? Care credeti ca ar fi rezultatul polului daca ar putea vota si ei? Cel care a vrut o masina noua si nu a avut bani suficienti pentru o "nervoasa", cel care a avut incredere in Dacia pentru ca berlina lui din '80 l-a dus o caruta de ani cu ajutorul sarmei si a patentului, cel care a muncit si a strans banut cu banut si tot a trebuit sa faca un imprumut in plus.

            Succese!
            Ai dreptate, sunt multi in situatia dar asta nu e o scuza ca sa nu se introduca o noua motorizare.
            Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

            Comment


            • #81
              hai sa imi dau si eu cu parerea: raspunsul meu e NU, si asta din mai multe motive:
              1. ~100 de cai (cat are 1.6 16v) sunt mai mult decat suficienti pentru o masina de talia loganului si pentru orice sofer mai linistit(si ma numar printre acestia) si in plus (asta e o parere personala) loganul nu are o stabilitate prea buna, la 140 am trecut depasit un TIR si era sa trec pe contrasens
              2. Dupa cum s-a mai zis, un motor mai mare ar creste pretul suficient cat sa te gandesti la alte optiuni
              3. Parerea mea e ca loganul e o masina de familie, si ar trebui lasat asa...Nu e masina sport, si din punctul meu de vedere, n-o sa fie niciodata

              Comment


              • #82
                Eu am un stil mai sportiv si tot timpul imi doresc mai mult de la un motor. E adevarat ca lognaul este echipat foarte bine mai ales pentru o conferi o sguranta minima si din punctul asta de vedere prin limitarea la 100 cp.

                am o vorba ... Daca as fi avut o masina mai puternica (asta cand aveam 1300 injectie pe care o mai am si o conduc cu placere) eram demult intrat in vrun pom pe undeva la stilul cum merg cu ea.

                dar cum romanul nu e multumit si eu sunt roman deci nu e destul
                1.5 dc

                Comment


                • #83
                  As cumpara Logan 8 in V ceva de genul unui Dodge Charger.
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by cattalin81 View Post
                    Ai dreptate, sunt multi in situatia dar asta nu e o scuza ca sa nu se introduca o noua motorizare.
                    Nu vreau sa te intristez, dar am spus mai sus: motivatia Renault pentru a nu introduce motorizare mai puternica pe Logan este faptul ca au deja, in portofoliu, masina sport. Au chiar 2 variante: Megane RS si Megane RS F1 Team.

                    Dar acum am sa te intristez serios: in planurile Renault pentru Logan era (si cred ca mai este) un motor in 3 cilindri. Nu stiu daca a inceput sau nu dezvoltarea pentru acest motor, am sa intreb maine daca nu uit. Cred ca directia in care merge Loganul e destul de clara, nu?
                    Nu va asteptal la 1.8L sau 2.0L.
                    A fost: 1.4 MPI
                    Acum: Logan 1.6 16v

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by D-FENS View Post
                      As cumpara Logan 8 in V ceva de genul unui Dodge Charger.
                      Pai iti dai seama ca trebuie schimbat sasiul si pusa tractiunea pe spate?Altfel risca sa plece puntea fata fara tine
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #86
                        In genul Dodge Charger cel vechi....Ca cel actual mie unul nu imi place ( am condus, si total dezamagit de cutia de viteze)
                        ON topic: eu unu nu as vrea cu motor mai mare, ci acelasi motor dar TURBO: 1.4 turbo, in stilul R5 gtturbo. Faina masinuta. Criminala. Pacat ca trebuie reglat prea mult carburatorul, ca altfel consuma enorm si merge prost

                        Comment


                        • #87
                          Offtopic: daca tot vorbim de r5 maxi turbo, 1400cmc si 420cp, te mai uiti la consum? Hai sa fim seriosi...
                          sa revenim la "trocariciul" (copyright virtualmansorin) nostru. eu prin motor mai mare inteleg un motor cu cilindree mai mare, nu neaparat cu cai putere mai multi. deci, reformuland si ducand iseea la limita bunului simt, ati cumpara un logan cu motor de 1.8 si 80CP? cred ca nu...
                          Last edited by Seba; 7 June 2008, 01:15.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by loganbad View Post
                            hai sa imi dau si eu cu parerea: raspunsul meu e NU, si asta din mai multe motive:
                            1. ~100 de cai (cat are 1.6 16v) sunt mai mult decat suficienti pentru o masina de talia loganului si pentru orice sofer mai linistit(si ma numar printre acestia) si in plus (asta e o parere personala) loganul nu are o stabilitate prea buna, la 140 am trecut depasit un TIR si era sa trec pe contrasens
                            2. Dupa cum s-a mai zis, un motor mai mare ar creste pretul suficient cat sa te gandesti la alte optiuni
                            3. Parerea mea e ca loganul e o masina de familie, si ar trebui lasat asa...Nu e masina sport, si din punctul meu de vedere, n-o sa fie niciodata
                            Un motor mai greu si niste cauciucuri mai serioase (nu Kormoran) ti-ar da alta senzatie al 140km/h. Si eu eram de aceeasi parere pana sa meg cu 1.6 16v si 1.5 DCI si am observat ca se comporta altfel decat 1.4 la viteze mai mari de 140km/h.

                            @csebalyn Un motor de 1.8 si 80 de cai poate o sa faca TATA motors si o sa il numeasca RS GSI FR...Toate rosii ca ii faca pe posesori sa se simta foarte speciali. Kill me now why don't you, pentru ca nu am formulat "...Un motor mai potent" sau "mai capabil".

                            Mai zicea cineva ca Dacia vrea sa faca un motor in 3 cilindri, n-are decat, dar totodata Dacia mai vrea sa faca si un SUV si un coupe la un moment dat. Ce o sa puna pe ele, doar 1.6 16v?

                            Cred ca s-a demonstrat destul de clar ca desi numarul voturilor "pentru" este superior, cei de aici chiar nu vor sa vada nimic peste 1.6 16v care se pare ca in opinia majoritatii este deja prea mult si cu toate astea sunt atatia care nu stiu cum sa faca sa mai adauge un magarus la magarusii deja existenti pe masina.
                            Toata lumea se chinuie sa aduca argumente contra si in arumentul predominant e cel de ordin finainciar...Oricum ar fi, varianta sport ar fi cea mai ieftina masina sport de pe piata si multi s-ar orienta spre ea pentru a scuti cateva mii de euro pe care ii pot reorienta catre altceva.
                            Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                            Comment


                            • #89
                              Cattalin81, daca ar schimba si aerodinamica masinii, as mai zice ca un motor de 130-150 CP. Masina nu este o demonstratie de stabilitate la viteze mari, crede-ma. Vin dupa aproape 3000 km facuti intr-o saptamana pe autostrazi (am fost la Italia - Romania) cu al meu Logan Prestige si stiu de vorbesc. Eu sunt foarte multumit de masina, dar la viteze mari cand depasesti, simti cu masina isi schimba un pic directia pe final de depasire (la tiruri, de exemplu). Daca ar umbla la toate elementele de aerodinamicitate ar avea sens se umble si la motor. Dar asta deja e alta masina.

                              Eu sunt clar impotriva unui motor mai puternic pe Logan asa cum e el acum. Chiar si daca vor face vreun SUV vreodata sunt sigur ca il vor dota cu un motor de 1.9d, cel mult, dar un motor de generatie veche, in nici un caz unul nou, modern.
                              A fost: 1.4 MPI
                              Acum: Logan 1.6 16v

                              Comment


                              • #90
                                Ai dreptate in privinta aerodinamicii si senzatiei pe final de depasire la un tir cand curentul de aer se joaca cu tine...E neplacuta senzatia si nu ai cum sa scapi de ea.
                                In general totul e cat de cat uzat moral, asta e masina noua cu garantie pe care ne-am permis-o . Daca daca e folosit cu ceva responsabilitate is masura un motor mai capabil poate fi o placere pe o masina asa usoara.
                                Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google