Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema e ca nu mototrul e toata smecheria...Cunteaza mult un sistem de tractiune performant si niste frane mai capabile.
    Daca vor sa mai lase tot tamburi pe spate mult timp si minunea de ABS Bosch 8.0 care se declaneaza pe asfalt uscat si fara nisip sau pietre mici pe el...Eu renunt la Logan.
    Un motor mai mare e inutil in clipa de fata si nu va face decat sa duca la multe tragedii daca nu se vor lua in vedere multi alti factori care sa il faca si controlabil nu doar pentru acceleratie.
    Fara niste sisteme de securitate pentru pasageri un motor mai capabil e perfect inutil in clipa de fata.
    Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

    Comment


    • Pai iti corelezi condusul cu masina care stii ce poate, stii ca n-ai cu ce, nu te bagi si stai in banca ta.Sa fim seriosi, sunt mult mai multe masini care se vor cu pretentii pe care le vedem la stirile de la ora 5 fata de DACIA.Ideea e ca nu masinile omoara oameni ci oamenii omoara oameni, asta ca sa fac o adaptare facuta de cineva vizavi de arme.

      Comment


      • Macar un motor de 1.7 diesel sau 1.8 benzina ar fi super si obligatoriu saboti de frana si pe spate.
        ABS Plus Preferance 1.4 MPi

        Comment


        • Am urmarit cu interes thread'ul. As fi de acord cu o motorizare mai mare 1.8'ul de pe fosta generatie de corsa'uri GSi ar fi minunat (1.8 16v - 125CP) si arhisuficient, fara modificari prea mari. Motorizarile de pe logan sunt mai mult de marketing un logan 1.4 16v ar fi concurat serios cu clio symbol (turcescul) ori, sincer, renault nu cred ca ar risca o batalie in propia casa. Cat despre dieseluri :-? Un 1.6 facut in colaborare cu ford de 110CP ar fi fost suficient (vorbesc de 1.6TDCi cel facut in colaborare cu francezii de la citroen-peugeot si nemtii de la bmw, vorbesc in cunostinta de cauza pt ca vad fiesta de 1.4tdci ce reprize are in vit a 2a de la 40 la 70)

          Comment


          • Totul e sa fie calitate! Sa nu ai probleme cu masina ani buni.
            ABS Plus Preferance 1.4 MPi

            Comment


            • Originally posted by john24 View Post
              Macar un motor de 1.7 diesel sau 1.8 benzina ar fi super si obligatoriu saboti de frana si pe spate.
              Acestia sunt numai pe spate, si se gasesc si pe modelele actuale.
              Hai sa fim totusi realisti, nu va fi niciodata o colaborare dacia ford, sau dacia-opel, ca sa putem vb de motoare diesel de 1.4, 1.7.
              Iar motorul de 1.4.tdci...Ce reprize are in a 2 a 40-70? Dupa 40 se termina orice "seva". E f lenes, iar ca reprize nu e extraordinar, si e f zgomotos.

              Parerea mea este ca nu un motor MARE e solutia ci un motor PERFORMANT.
              Adica un 1.4 16 v, sau 1.6 16v 133 cai ( se va implementa)., iar strict placerea mea ar fi introducerea unui motor mic turbo: 1.4 t, sau 1.6 t ce ar fi mai mult decat suficient pt orice fel de repriza, acceleratie respectiv viteza maxima.
              Iar in categoria diesel 1.5 105, 1.9 ( dar cam mare totusi).
              PS: sa fim totusi realisti si practici, caci nu ne trebuie motoare mari, ci doar mai performante, iar performanta se poate atinge si cu un motor de cilindree mica. ( ex: renault 5 gtturbo 1.4 115 cai -parca-, si asta prin 1986)
              Last edited by Cezar; 15 July 2008, 15:44.

              Comment


              • @freemotion, crede-am si diselul 1.5dci de 85 cai face o treab mai mult decat buna si mult mai vioi decat 1.4tdci de la fiesta, normal ca un 1.6 cu 110 cai si un cuplu marit de la 200 cat este acum la 250 nu ar fi trecut cu vederea.

                Avand in vedere ca distanta de franare cu ABS pe asfalt uscat este mai mare decat cea cand ABS-ul nu exista (tot pe asfalt uscat si curat) ar fi ideal sa exista buton de on/off pentru ABS. Un prieten ce are o Skoda Octavia mi-a zis ca el are asa ceva si l-a scos din multe incurcaturi, el oprindu-se cand altii cu ABS fara comutator on/off pur si simplu nu au putut opri in timp util.
                tehnologia trebuie folosita cand trebuie si cand e buna (ploaie, zapada, aderenta scazuta), dar cand intri pe autostrada si e uscat si la o frana mai tare vezi ca iti intra ABS-ul doar pentru a-ti pastra directia si viteza nu scade oricat apesi frana, e o problema, nu mai zic ca am auzit de povesti similare si in oras la treceri de pietoni.
                Fara un sistem de franare adecvat nu avem ce face cu motoare mai capabile, vor rezulta o gramada de pagube materiale si in cel mai rau caz drame.
                Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                Comment


                • Un 1.8 benzina si cum zice si colegul mai sus , un sitem mai promt de franare ar fi foarte ok si sa nu mai fie doamne iarta'ma asa cocotzata de spate )

                  Comment


                  • Cei care sustin promovarea unui motor de 1.8, de ce considerati ca aceasta este cilindreea optima?
                    Astept un raspuns coerent.
                    Multumesc

                    Comment


                    • Cred ca voi care cereti motor de 130 de cai sunteti un pic glumetzi . Mergeti voi cu un 1.6 16v si o sa vedeti ca la plecarea de pe loc, pe treapa 1a si a 2a cand o calci la maxim, masina e ffff instabila datorita cuplului si a puterii mari ce se transmite la roata. Daca nu tii bine de volan te arunca de pe sosea. Atat timp cat se pastreaza sasiul asta nu are ce cauta pe logan un motor mai puternic. Poate doar sa ii bage un esp, dar dupaia la 13-14000 de euro cine naiba o mai cumpara?!
                      Ce sa caute 130 de cai pe o masina care nu are nici discuri pe spate, iar franarea se face tot pe tamburi?.
                      Iar legat de ce spune mai sus cineva ca nu e bun abs`ul si ca ar trebui buton de on/off, iti garantez eu ca in 80% din cazuri o franare cu abs e mai eficienta decat una fara abs,chiar si pe asfalt uscat. Ca nu e chiar asa performant abs`ul de pe logan e alta treaba. La masinile straine de generatie mai noua nu intra asa usor abs`ul. La logan ca si la firma-mama Renault absul intra destul de repede. Poate acum cu abs`ul asta 8.1 de pe face-lift o fi ceva mai performant, cine stie.
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • Eu am kiss fm si abs tot bosch 8.1 am pe masina. Si este destul de ok

                        Comment


                        • Cred ca nu esti bine informat. ABS ul este 8.0 pe logan. Doar pe Logan Face-lift si pe Sandero este 8.1
                          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                          Comment


                          • da, am gresit eu.. scuzele de rigoare
                            Last edited by RazvanB; 15 July 2008, 17:20.

                            Comment


                            • Seba, tu nu ti-ai dori un motor cu 5 cilindrii in linie si turbo pe Logan?
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Vad ca sunt luat la misto.
                                @cattalin81: acest 1.4 fara seva a facut multe masini (pe 0-70)si nu ca vreau sa ma laud.Cat despre voiciune...Doar nu iti inchipui ca e racheta,raportat la marimea motorului/greutatea masinii e voios. Am mers cu loganul 1.5 de 85 de cai, nu mi s'a parut asa de wow. Si ca veni vorba de zgomot...O fi fiesta zgomotoasa da' nici loganu' nu poti sa spui ca e tocmai "silentios".

                                @iancucezar: mi se pare ca o cilindree de 1.8 pt un logan "sportiv" e mai mult decat suficienta din urmatoarele motive: este un motor flexibil,reprize bune si lista cu modificari ar fi ceva mai scurta (in ceea ce priveste franele si dinamica generala a masinii)

                                ca un offtopic: s'ar putea incerca scoaterea de ceva caluti din 1.6 16v...Inca 10 si ar fi, din punctul meu de vedere, mai mult decat multumitor.
                                si ca un offtopic 2: imi cer scuze de incoerenta textului, dar e cam tarziu si numai nimeresc bine tastele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google