Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Manetonul e "degajarea" de pe axul arborelui cotit, tocmai "cotul" pe care se prinde biela.
    fusul palier e zona dintre manivele (coturi) unde se prinde arborele de blocul motor.
    cuzinetii sunt bucsele de fricitune dintre bolt/biela, biela/maneton si arbore cotit/bloc motor.

    la cuplu ti-ai raspuns singur. de la 2000 la 2500 e maxim, cam asa e la majoritatea turbodieselurilor. dupa aia simti cuplu mai mic dar ture mai multe si efectul se pastreaza
    vezi tu, un benzinar turbo are cuplu constant de la 1500 la 5500rpm, de aia da clasa la turbodiesel. doar ca, consuma substantial mai mult. iancucezar are dreptate, un dci70 are la 3500rpm cuplu mai mic decat un 1.4mpi...
    Last edited by Seba; 17 July 2008, 15:59.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Dda. In alte ordine de idei, la aceasi capacitate cilindrica: 1.6 turbo diesel e mai rapid decat un 1.6 benzina, dar acelasi 1.6 td e mai slab decat un 1.6t. Dar pe logan tot mai bine as vedea un 1.8

      multumesc de explicatia pe care ti'am cerut'o. raman dator

      Comment


      • Dai o bere virtuala
        off: eu raman la 5 cilindrii 2000cmc turbo. Caroserie nu de logan, ci de audi
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Off-topic (si imi cer scuze pt asta) eu tot prefer aspiratul de 2.5-16 de pe 190E Evolution...E...Superb

          Comment


          • Motorul de pe clio sport are parca 2l si scoate 200cp.Daca gresesc sa ma corectati.Ar fi bun da trebe umblat la caroserie sisteme siguranta(esp,jdemi de airbaguri..)si binenteles la pret.pun pariu ca ar fi cativa doritori.
            Last edited by margelatu; 20 August 2008, 18:57.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • Da voi aspirati numai la mai mare???Nu sunteti multumiti cu ce e pe piata?Ce iti trebuie un motor de 200cp?Nu ai ce sa faci cu ei pe logan.Deja sunt multi si cei dezvoltati de 1.6 16v.Parerea mea e ca loganul nu trebuie sa depaseasca 130km/h pentru ca masina nu e stabila caroseria e cum e si asa mai departe.Atunci cand vor ajunge la performantele lui mitsubishi lancer X in materie de stabilitate, sisteme de siguranta, si multe altele atunci sa introduca 200cp pe logan.Pana atunci ar trebui sa introduca 1.2 16v

              masina e low cost, deci si caii putere vor fi tot la valoare low.
              fara

              Comment


              • Pai eu tocmai ziceam ca daca ar pune 200 cp pe logan e clar ca nu se poate pe caroseria asta si nu fara o gasca de sisteme de siguranta si stabilitate.Doritori ar fi ptr asta ex modelele elia de la nemti.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • @spanu: acum o sa postez ceva ce te va deruta complet: desi am rasturnat un logan, nu pot spune ca masina a fost instabila. Iti doresc o tura de circuit in dreapta lui mareom sau virtualmansori, o sa-ti schimbi radical parerea despre logan
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Si eu l-am rasturnt insa nu mi se parea o masian instabila a fost vina mea si neatentia insa e ok mai ales daca schimbi suspensia si gumele

                    Comment


                    • Salutare prieteni, nu am mai trecut de multa vreme pe aici din pacate dar acum revin cu niste pareri despre alte motoare nu neaparat mai mari cat mai performante.
                      Am facut un test drive cu Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150cp.
                      Un motor mic cu niste performante iesite din comun ca sa nu mai vorbim de sistemul de franare net superior (cat de greu e sa puna si pe Logan discuri pe spate?). Cuplul de 206Nm la 1750rpm in conditii normale iar la apasarea butonului 'sport' acesta creste la 230Nm, te lasa fara cuvinte, iar cele 6 viteze diminueaza consumul la cifre incredibile. Intr-adevar se poate sa scoti performante din motoare mici cu putin tehnologie aruncata in ele si cu un pic de grija. Motorul este senzational, confortul iesit din comun, franele prompte si ferme, trage in orice viteza si la orice turatie fara oprire, trebuie sa fii foarte pretentios sa scoti totul din motorul respectiv. Tot respectul pentru Fiat, m-a impresionat placut, astept cu nerabdare Loganul Sport de 133cp pentru ca rau nu are cum sa fie, va fi distractie cu el daca se vor lua si masuri clre de securitate a pasagerilor net superioare celor prezente la momentul de fata pe versunile aflate in productie.
                      Toate cele bune si la cat mai multe Logan Cup, sunt niste masini incredibile la banii pe care ii dam pe ele.
                      Conduceti cu grija!
                      Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                      Comment


                      • Oameni buni, discurile pe spate nu-s absolut necesare. Masina are 1100kg, si daca nu e uincarcata oricum spatele franeaza doar ca sa nu zici ca n-are frane. Fata e cea care suporta transferul de mase...Voi facerti raliuri cu 300kg de cartofi in portbagaj? Ce tot ii dati cu franele pe disc pe spate? La octavia ti se dau optional, va dati seama ca nu-s absolut necesare? Subaru ala mic cu motor de 105CP are tamburi pe spate...Toti is prosti, mai, numai noi ne-am trezit schumacheri si ne trebuie discuti, daca se poate din carbon sau ceramice, sa stapaneasca herghelia de 105 soricei putere sau 85 de soricei putere, maximele produse de minunatele motoare de pe logan.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • De acord cu seba eu unul nu prea am simtit nevoia de discuri pe spate poate cu niste gume mai late sa se simta putin nevoia.

                          Originally posted by cattalin81 View Post
                          Salutare prieteni, nu am mai trecut de multa vreme pe aici din pacate dar acum revin cu niste pareri despre alte motoare nu neaparat mai mari cat mai performante.
                          Am facut un test drive cu Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150cp.
                          Un motor mic cu niste performante iesite din comun ca sa nu mai vorbim de sistemul de franare net superior (cat de greu e sa puna si pe Logan discuri pe spate?). Cuplul de 206Nm la 1750rpm in conditii normale iar la apasarea butonului 'sport' acesta creste la 230Nm, te lasa fara cuvinte, iar cele 6 viteze diminueaza consumul la cifre incredibile. Intr-adevar se poate sa scoti performante din motoare mici cu putin tehnologie aruncata in ele si cu un pic de grija. Motorul este senzational, confortul iesit din comun, franele prompte si ferme, trage in orice viteza si la orice turatie fara oprire, trebuie sa fii foarte pretentios sa scoti totul din motorul respectiv. Tot respectul pentru Fiat, m-a impresionat placut, astept cu nerabdare Loganul Sport de 133cp pentru ca rau nu are cum sa fie, va fi distractie cu el daca se vor lua si masuri clre de securitate a pasagerilor net superioare celor prezente la momentul de fata pe versunile aflate in productie.
                          Toate cele bune si la cat mai multe Logan Cup, sunt niste masini incredibile la banii pe care ii dam pe ele.
                          Conduceti cu grija!
                          Da se poate scoate destul de mult dintr-un motor de 1.6 insa si uzura e mai mare.
                          Cum se produce alel surplus de cuplu dupa apasarea butonului sport?
                          Last edited by Seba; 25 August 2008, 18:05.

                          Comment


                          • Amestec bogat...Sau limitarea mai sus a presiunii din turbo.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Ceva de genul unui alt soft cum ar fu un calculator sport fata de unul normal?

                              Comment


                              • Exact despre aia e vorba.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google