Pacco, din ce vad eu intre 1.6 8V si 1.6 16V, la consum sunt foarte apropiate, in schimb motorul in 16V e mult mai elastic, si trage in reprize mult mai bine decat cel cu 8V care mie mi se pare execrabil, e lenes rau de tot.
Ps. cei care au 1.4 poate au ales varianta asta, deoarece Dacia nu a binevoit sa introduca motorizari gen 1.2 16V si/sau 1.4 16V.
Daca ar fi sa-mi iau maine Logan/Sandero as alege 1.4 8V...1.6 8V e jenant (si cel de 1.4 e jenant, dar macar economisesc cateva sute de euro), iar 1.6 16V (da, asta ar fi o solutie, din pacate pe Sandero nu au binevoit sa-l puna..inca)
Repet, au trecut anii '80 cand era epoca motorizarilor in 8V, numai Dacia si Fiat (cred ca sunt singurii) care mai merg cu motorizari in 8V, care nici vorba sa fie economice, consuma destul de mult, si daca rapoartele in cutie ar fi mai mici(scurte), ar consuma si mai mult.
Numai bine !
Ps. cei care au 1.4 poate au ales varianta asta, deoarece Dacia nu a binevoit sa introduca motorizari gen 1.2 16V si/sau 1.4 16V.
Daca ar fi sa-mi iau maine Logan/Sandero as alege 1.4 8V...1.6 8V e jenant (si cel de 1.4 e jenant, dar macar economisesc cateva sute de euro), iar 1.6 16V (da, asta ar fi o solutie, din pacate pe Sandero nu au binevoit sa-l puna..inca)
Repet, au trecut anii '80 cand era epoca motorizarilor in 8V, numai Dacia si Fiat (cred ca sunt singurii) care mai merg cu motorizari in 8V, care nici vorba sa fie economice, consuma destul de mult, si daca rapoartele in cutie ar fi mai mici(scurte), ar consuma si mai mult.
Numai bine !
Comment