mai eu vad ca la voi musai trebuie motor mai mare, nu cai mai multi...la ce drac sa-ti propteasca un 1.9dci de penultima generatie si 90CP cand poate cu 1.5dci sa iti dea 85, sau chiar 105CP? musai tre' sa fie hardughia mare sau sa fie puternica? eu as prefera un 1.6 benzinar de 133 sau 175 cai (asta ultimul turbo) decat un 2.0_16v de 150CP, mare si greu si pe care ala de 133cp il poate tine cat de cat din urma iar ala de 1.6 turbo nu mai vorbesc...voi si americanii, bigger is better, de aia au aia motoare de 5000cmc si 250cp asa va trebuie si la logan? 1.9dci sa fie, mama lui de dizal mare si greu, sa rupa amsina in doua, dar sa fie mare, pt 5 cai in plus fata de un 1.5 la jumatate din kile. mama ei de treaba...toata lumea din industria auto se chinuie sa scoata acum motoare mici turbo, numa' la logan tre sa fie motor mare pt 10-15 cai in plus
Cati Dintre Noi Ar Cumpara Un Logan Cu Motor Mai Mare?
Collapse
X
-
Seba aici ai intr-un fel dreptate, dar gandeste putin motoru acela de 1.6 turbo 140 cp si cel 2.0l 140cp care dintre cele doua crezi ca are o viata mai lunga? acu fiecare is ia ce motor vrea dar oricum eu zic ca pentru logan un motor mai mare de 1.8 16v 135cp cum a fost pe renault r19 nu trebuie si diesel cel de 1.5 dCi chiar e foarte ok
Comment
-
-
@Pacco nu era vorba sa ma tina pe mine motoru 100 de ani. Un motor de capacitate mai mare va avea o viata mai lunga decat unul de capacitate mai mica (la aceeasi putere). si spuneam deoare ce sunt oameni, firme care nu au bani sau nu vor sa is schimbe masina la 1-2-300.000km. Da ai dreptate Tfsi is mult mai bune decat batranele tdi uri dar viata lor nu va fi niciodata atat de lunga ca la tdi. Oricum cert este ca fiecare is cumpara ce motor vrea, deci nu mai are rost sa discutam pe tema asta de acord?
Comment
-
Pai TFSI-ul e benzinar in timp ce TDI-ul e diesel, iar la benzina poti avea putere mai mare folosind cilindree mica daca bagi o turbina . Ideea e ca un motor mic cu o putere foarte mare nu este fiabil dar aici nu ma refer la industria civila. Spre exemplu un motor de F1 are 900 de cai iar motorul nu are mai mult de 90 de kile iar daca ar fi sa folosim un astfel de motor la un autoturism conceput pentru uz normal ar trebui sa schimbam acel motor intr-o durata totala de folosinta de vre-o...500 de oriLast edited by darksid3; 6 January 2009, 20:18.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
voi va mai puneti problema de fiabilitate a motorului pt mai mult de 200000km la un ritm de folosire normala a motorului? puneti-va musai 1.8_16v de 134cp ca 1.6 de 133 e prera putin fiabil. asa sa fie, cum vreti voi, sa mergeti 500000km cu motorul ala...
ca sa faceti 15000km/an si sa aruncati masina dupa 4 ani va trebuie motor mare, care sa tina un milion de kilometrii...nu mai zic nimic, ideea e ca trebuie motor mare. clar, loganul are nevoie de motoare mari...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
da voi mai traiti in anii 70 cand fiabilitatea motorului era masurata in km facuti intre segmentari?
la ce marca ati mai auzit voi de segmentari presetate? rectificari si alte fantezii?
uitati-va numai la diesel cat a evoluat in ultimii 10 ani? credeti ca se puteau obtine puterile acestea cu aceleasi materiale ?
offf...de ce vw poate sa faca un rahat de 1.4 biturbo pe benzina de 170 CP?
de ce renault are motorul 1.2 16V TCE de 100 cp si nu il arunca pe piata asta?
e vorba doar de strategii de vanzari...la maimute le livram doar ce avem pierdut prin magazii la turci, spanioli si altele
Comment
-
am o curiozitate in legatura cu motorasele aste tfsi de pe la WV in care se baga presiune si pe cur si pe gura.oare cat de fiabile sunt ca numar de km?nu prea cred ca o sa vad o poza cu un golf cu motor tfsi care sa aibe 1mil de kile ca ala cu skoda aia faimoasa.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
Comment