Merita Sau Nu .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merita Sau Nu .

    Buna seara . In primul rand vreau sa imi cer scuze pentru toate greselile care le fac si nu imi dau seama . Nu fac intentionat . Sper sa nu deranjez pe nimeni si sa nu fac probleme nimanui . Sper sa fi deschis threadul in locul potrivit .

    Vreau sa imi cumpar logan 2008+ cu acel motor 'magnific' de 1.5dci . Second hand , maxim 60 000 de km in bord si varianta laureate. Dorinta mea e sa stiu de la voi ( cunoscatori , cat si oameni normali care au motorul asta [ indiferent de kw-ati ] ) daca se merita sa ma risc . Am auzit si eu de problema cu injectoarele si mi e teama sincer . Nu stiu daca am de ce si d aia va intreb pe voi . Mai am si varianta 1.6 16v un benzinar bun despre care am auzit numai cuvinte de lauda . Astept opiniile voastre si chiar imi pare rau daca am gresit cu ceva .

    Respect .

  • #2
    Daca faci mai putin de 40mii km/an mai bine iti iei benzina de 1.6 16V.

    Un DCI este mai economic dar si costul pieselor este mai mare in cazul in care pica, la fel si reviziile.
    real power..... diesel power by

    Comment


    • #3
      Diesel-ul este convenabil daca faci un anumit nr. de km pe an,daca nu,cauta alta motorizare.Pentru ce iti trebuie diesel,la ce vei folosi masina?Naveta sau doar plimbari?
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • #4
        Mai jos este un calcul faut pentru un coleg de forum de unde reiese catusi de putin ceea ce am spus eu mai sus.

        Uite un calcul rapid pe 25mii km.

        MPI consumi un 7% deci cei 25mii te costa 10027 lei
        DCI consumi un 5% deci cei 25mii te costa 7275 lei

        Diferenta de bani este de 2752 lei (iesi mai ieftin cu DCI)

        Acum.

        Un logan nou acelasi nivel de echipare:
        1.6MPI 8600 euro
        1,5dci 75cp 9800 euro

        Dci mai scump cu 1200 euro deci aproximativ 5160lei (aproape dubulul diferentei de costuri pe combustibil si asta pe 25mii km)

        Daca luam in calcul reviziile.

        In 25000km faci sa zicem 3 revizii la DCI si 2 la benzina.

        Preturile dupa care am calculat sunt luate de pe net de pe Dacia si preturi carburant etc.
        __________________
        real power..... diesel power by

        Comment


        • #5
          Acum 4 ani am avut aceiasi dilema; acum dupa ce am vazut raportul si gravitatea defectiunior dci/benzinar, a costurilor de intretinere, pot sa recomand fara sa fiu subiectiv; deci 16v.
          Treaba cu multi km, nu cred ca face mai economic un dci, cel putin nu pe Logan km. mai multi inseamna si termene de revizii mai apropiate, ca sa nu spun de unele piese specifice diesel-ului.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Claudiu0391 View Post
            Vreau sa imi cumpar logan 2008+ cu acel motor 'magnific' de 1.5dci . Second hand , maxim 60 000 de km in bord si varianta laureate.
            mergand in continuare pe ideea colegilor mei , carora le dau dreptate , gandeste-te ca tu cauti tzepuit. la bani putini n-o sa gasesti asa ceva in stare perfecta cum cred ca vrei. in bord nu conteaza cati km are )
            unic proprietar , carte service si istoric cauta. motorizarea e mai putin importanta
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #7
              Daca mergi suficient de multi km merita sau ai de unde sa faci rost de motorina ieftina (cred ca stie toata lumea la ce ma refer), merita diesel, daca nu, mergi pe benzina 1.6 16v, motoare din cate am auzit foarte bune . Orice ai alege, ai mare grija la cum a fost folosita, si ce fel de om este vanzatorul, sa nu te zgarcesti la 300-400 de euro care ii dai in + pe o masina mai bine intretinuta... multa bafta
              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

              Comment


              • #8
                parerea mea e ca din toate motorizarile aparute pe dacia 16v este cea mai reusita
                My ride

                Comment


                • #9
                  eu zic sa iti iei linistit dci. nu ami asculta benzinarii ca nu stiu ce vbesc. sau de invidie. fa tu un calcul cat scoti pe an economie. revizia simpla (filtre, ulei) a fost 380 la dacoserv. si nici ci problemele nu e chiar cum se aude
                  Intra aici si intreaba http://www.loganclub.ro/forum/dacia_...diesel-f3.html

                  Comment


                  • #10
                    1.6 16v zic şi eu. Nu mai zic şi de ce pt că vor apărea discuţii dar îţi spun că e altă maşină. Mulţi or să spună "de ce? că e tot logan", este dar în el este de vreo 4-5-6 ori mai linişte, şi de vreo 7-8-9 mai puţine vibraţii, şi are câţiva zeci de cai în plus.
                    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                    Comment


                    • #11
                      1.6 16V e motorul meu preferat de la dacia ... momentan este doar parerea mea... poti sa tii cont de ea sau poti sa-ti iei dci

                      Comment


                      • #12
                        1,6 16v este un motor bun

                        Comment


                        • #13
                          Da-l la dracu de diesel. Ia benzinar si plimba-te linistit, confortul oferit de placerea de a conduce un diesel cu un cuplu mai bun pe ture mici nu depaseste durerea de cap cu care stai gandindu-te ca poate saptamana viitoare sunt pe moarte injectoarele.
                          Poate de noua ai mai mult noroc sa pici pe un dci valabil, insa la sh e moarte sigura.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #14
                            Am logan 1.4 mpi din 2005 si am 102 km pe ea si 1.2 16v 2010 am 44 000 aproape ( 6 000 facuti de mine restul de fostu proprietar ) . Vreau sa mi o schimba p aia din 2005 si din cauza asta v am cerut voua opinia , parerea . Am tot citit pe aici si la 30 d mii maxim cat fac eu intr un an cred ca ar fi mai ok 1.6 16v . Observ ca majoritatea celor care posed acest motor sunt foarte foarte multumiti de el si deja incep sa imi definitivez ideea ..

                            aa da si sa nu uit . Ce parere aveti de loganurile pentru export ? Am gasit una de vanzare adusa din germania .. Si nu stiu ce sa cred ..

                            Comment


                            • #15
                              Mergi pe benzina.Nu stai cu probleme pe cap.Mult mai fiabil.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google