Problema Dubioasa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Dubioasa...

    salut, vin si eu cu o mica problema care am intalnito prima oara toamna trecuta, Vroiam sa plec la munca am scos masina afara , am inchis portile si cand am dat sa plec, mergea f prost nu mai tragea f bine motorul plus ca sa aprins o lumina in bord portocalie care era intermitenta, in fine atunci am verificat bujiile si a mers de atunci pana acum o saptamana ca unsa, saptamana trecuta pe o ploaie torentiala eram pe autostrada mergeam linistit cu 100km/h cam asa si cand sa intru in bucuresti aceasi problema nu mai tragea masina si mi-a aparut acelas bec, si de atunci merge foarte urat, nu stiu nu mai trage cum tragea, cand plec dupa loc dardaie putin nu mai pleaca in vana, parca zici ca este ultima masina.. cineva care se pricepe , un sfat bun ar fi foarte bine venit.. eu initial vreau sa schimb bujiile pentru ca pe ele le banuiesc...

    mentionez ca este vorba despre un Logan 1.4, + inca o mentiune, problema a aparut cu putin timp dupa schimbul bujiilor, cu cele de la masina am mers 5 ani fara probleme..

  • #2
    Din cate imi dau seama e vorba de martorul antipoluare, MIL. Cauzele aprinderii au tot fost discutate; sistemul de aprindere pare sa fie cauza in situatia ta; citeste pa aici ceva;http://www.loganclub.ro/forum/martor...or+catalizator
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      multumesc mult pentru raspuns, insa dubiul meu este urmatorul, este posibil din cauza ploii sa ia apa pe undeva? la bujii sau fise sau cine stie?

      Comment


      • #4
        Poate fi si o problema legata de sonda oxigen, cea de langa catalizator, dar dupa cum stau lucrurile, nu prea cred.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          pune un tester pe ea ca vei afla sigur de ce se aprinde check-ul.
          spui de umiditate multa ca ,,boala,,
          daca este asa bobina murdara ,fise,buji.....le-ai sters ca poate sunt murdare si in contact cu umiditatea face ce zici tu.
          tester neaparat ca este un defect care cuprinde jumate din masina si mai citeste pe aici vb colegului ca nu strica sa fi macar informat(macar sa ne putem intelege)
          fara suparare dar la 2 postari cu intrebare si ,,s-a aprins o lumina in bord,, nu prea ai citit deci ...nu -ti strica putina informare.
          zici ca bujiile vechi mergeau?
          punele pe alea ca merg nu se strica asa usor
          uitate la astea noi au distanta buna intre electrozi,scoate cate o fisa sa vezi motorul daca reactioneaza etc....
          bibileste-o sa stim unde ne situam in problema...
          bafta

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • #6
            O diagnosticare cu un tester profi - macar DDT - te-ar lamuri pe deplin. Ori sonda lambda ( am vazut crapata linia de evacuare inainte de sonda si ieseau gazele pe acolo ) sau rateuri poluante ( misfire ), care pot avea multe cauze, de la bujii pina la supape neetanse.
            Si nu te speria, e o problema comuna, nu e deloc dubioasa, e duboasa cind se intimpla decit exact la masina proprie !
            Last edited by alfabit; 31 May 2012, 09:29.

            Comment


            • #7
              Originally posted by kti View Post
              pune un tester pe ea ca vei afla sigur de ce se aprinde check-ul.
              N-as fi asa categoric, in privinta diagnozei; sa nu supralicitam. De multe ori ai un cod de eroare, (misfire), care nu-ti spune chiar asa la fix unde e problema; ramane sa o ei prin eliminare; deci pana la tester un pic de verificare asa cum si tu ai sugerat.
              Atunci cand martorul doar clipeste, nu este memorat un defect anume; sunt anomalii tranzitorii, menite doar sa avertizeze ca e posibil sa se depaseasca pragul de poluare.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                Incerca sa dai cu niste silicon in fisele de bujii ...eu am patit ceva similar (martorul se aprindea intermitent) si asa s-a rezolvat . Daca nu va trebui sa faci o diagnoza .
                In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Am patit si eu ca tine iarna care a trecut.In diminetile cu umezeala sau cand ningea sau viscolea si era umezeala pe motor.A fost din fise si bujii.Schimba mai intai fisele daca ai schimbat deja bujiile si mai vorbim pe urma

                  fise tesla facute in cehia,foarte bune sunt 35ron.Eu zic ca merita.Dupa un timp la umezeala cele vechi incep sa piarda scanteia si asta se traduce prin lipsa putere in motor.Si observi si o imbunatatire usoara in consum.Crede-ma stiu ce spun

                  A si inca ceva,daca mai mergi asa sunt sanse sa termini catalizatorul
                  Last edited by john Q; 31 May 2012, 10:58. Reason: Automerged Doublepost
                  "light up the darkness" Bob Marley

                  Comment


                  • #10
                    Am un Logan Ph. 2 fabricatie 2010, motor 1.4 MPI. Modulul bobina de inductie fisurat, "fura" curent la masa (in conditii de umiditate exterioara crescuta: ceata, vreme ploioasa - mai ales cand masina nu a fost porinita mai multe zile). Motorul porneste in 3 cilindrii, merge neregulat, palpaie ledul "chek engine" si ECU stocheaza eroarea "rateu combustie". Dupa ce motorul se incalzeste bobina se usca si totul revine la normal. Te duci la Dacia, un mecanic sau un inginer foarte inteligent face o diagnoza, vede "rateu combustie" si-ti spune ca a fost benzina proasta (ca doar nu-i spune softul de diagnoza ca e fisurata bobina - care intre timp nu mai e umeda). Dacia cunoaste problema dar nu face nimic. Nu ati observat ca modulul bobina de inductie e prins doar in 3 suruburi (stiu ei de ce). Il rogi pe dl. mecanic inteligent sa-ti verifice bobina, desface suruburile cu o surubelnita cruce (ca nu are el cheie speciala - macar din respect), ii arati fisurile, dar surpriza: iti spune ca e normal sa fie fisurata, deoarece "asa e la toate Loganurile". Ii explici ca ai dat 7000 EUR pe Logan si ai pretentia sa nu se fisureze bobina la 20 000 km, dar el iti povesteste ce salar mic are. Am schimbat deja bobina de inductie (VALEO) pe garantie (cu scandal) si problemele au disparut. Am primit tot o bobina de inductie VALEO, la care dupa 3000 km au aparut aceleasi fisuri. Problema este modul de prindere al acesteia pe capacul culbutorilor. Sincer cred ca o sa optez pentru o bobina Bosch, sau alta marca de calitate. (Se pare ca la Logan Ph2, este prea mult sa soliciti o bobina de calitate care sa nu se fisureze). Sau ar mai fi o varianta, cand e umiditate crescuta afara, dimineata inainte sa pornesc sa demontez bobina din cele 3 suruburi, sa o sterg cu o carpa de condens, sa o montez la loc si abia apoi sa pornesc. Totusi am dat 7000 de EUR ! Cam penibil !

                    Comment


                    • #11
                      Eu am 80000 km si bobina este originala,beru parca sau tot valeo.Nu se prinde in mai multe suruburi deoarece crapa,Si pentru condens poti incerca cu un spray de contacte sa dai pe ea.
                      "light up the darkness" Bob Marley

                      Comment


                      • #12
                        Baga pe un tester si vei afla care este problema ..
                        http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ionut.stavar View Post
                          Eu am 80000 km si bobina este originala,pentru condens poti incerca cu un spray de contacte sa dai pe ea.
                          In vederea remedierii problemelor legate de izolatie(fisuri), recomand uscare si impregnarea bobinei cu un lacuri sau rasini izolante, folosite in aplicatiile electrotehnice; spray pentru contacte, in nici un caz, poate doar la ploturile unde vin fisele.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            ok
                            fara suparare
                            daca tu crezi ca izolezi 27000 volti cu lac i-mi dau seama de ce nu accepti un tester ddt care in surse arata exact de ce se aprinde .
                            misfire intradevar face trimitere la jumate din masina insa prin verificari si eliminare ajungi si unde ,,o doare,,
                            daca se aprinde oricum nu se stinge
                            daca palpaie se va stinge in timp dar pana ramane memorata
                            spor

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • #15
                              multumesc mult pentru sfaturi, acum stiu ce sa fac.. o sa schimb fisele pe urma bujiile, si vad daca mai face asa

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google