Logan 1.6 MPI - Benzina - Turat Pe Liber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.6 MPI - Benzina - Turat Pe Liber

    Salutare, dragi colegi sunt la inceput de drum cu Loganul (abia am luat permisul pe 1.06.2012) si am o gramada de framantari in legatura cu masina.
    Una dintre ele este ca ramane turata pe liber, la 700--1000 turatii.
    Precizez ca am facut schimbul de ulei personal si am pus mai mult cu jumatate de litru . Apoi dupa vreo 300 - 400 km am scos ce a fost in plus.

    Mai inainte am curatat pompa de benzina, deoarece astazi am fost plecat pe un drum in panta de vreo ~10 km si am observat ca trage foarte greu. Precizez ca pe drum drept fuge de rupe, dar cu treapta 2 chiar si 3 nu treceam de 30km/h cu pedala la podea. Consumul a ramas acelasi ~7.2.

    Astept cu drag sfaturile voastre!

  • #2
    ai pus un tester pe ea sa vezi ce iti zice?
    Cum adica sta turata pe liber? Fluctueaza turatia intre 700 si 1000 la relanti?
    Last edited by Husdu; 12 June 2012, 21:35.
    fara linkuri externe

    Comment


    • #3
      Cati km are masina?
      Cu ce turatie urcai rampa?

      700-1000 e relantiul.Cand e motorul rece sta pe la 1000, iar cand se incalzeste scade la ~700.

      Comment


      • #4
        are 24700 km,
        se ducea pana in 3000 turatiile,

        Nu am pus testerul, exact la relanti, in punctul 0
        Last edited by Seba; 12 June 2012, 23:14.

        Comment


        • #5
          In rampa turatia minima trebuie sa fie 3000 rpm. Recomandat este 4000+
          Banuiesc un stil de mers subturat....se trateaza cu talpa serioasa...masina trebuie "desfundata".
          In rest turatia de ralanti este normala pentru regim cald/rece

          Comment


          • #6
            apropo am aprins martorul din mijloc ultimul rand, cel cu poluarea

            8 in imagine

            Comment


            • #7
              Uite relanti-ul la masina mea.
              Attached Files
              Last edited by Seba; 12 June 2012, 23:14.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                Si cam la ce turatie ar trebuie sa mentin in timpul mersului.... sa nu merg cu masina subturata.
                treapta 1 pana la 10
                treapta 2 -||- 30
                treapta 3 -||- 50
                treapta 4 -||- 70
                treapta 5 peste 70

                cam 2000 - 2300 turatii

                Comment


                • #9
                  nu e o regula sa mentii o anumita turatie...depinde de trafic...poti sa mergi cu ea si sa schimbi in 6 mii ...asculta motoru
                  sigpic
                  LOGAN CLUB BARLAD
                  http://www.youtube.com/watch?v=evLW9JAIMCc

                  Comment


                  • #10
                    la relanti motorul nu sta la 0 ci la 750 (vezi ca la logan prima linie de la turatie reprezinta 500 nu 250), iar la rece trebuie sa stea la 1000-1250 si sa coboare treptat. cat despre cand sa schimbi treptele... in cazul in care ai un mers relaxat, e liber drumul si vrei cosnum bun schimba undeva la 2400-2600 dar fara a accelera brusc. Daca vrei sa mergi alert schimbi undeva aproape de 3000. In cazul in care vrei ca masina sa dea tot ce poate trebuie sa urci peste 3000 de ture si sa schimbi in maximum 5500. Sa nu urci peste 5500 ca vei pierde timp, la 5900 iti va taia alimentarea si nu va mai urca deloc.

                    Pe un drum in urcare cu siguranta va fi aproape moarta daca schimbi in 2500 si vei cadea undeva sub 2000 de ture unde cuplu nu ai deloc si putere la fel. Cuplu maxim este la 3000 de ture, deci acolo trebuie sa fii in momentul in care vrei ca masina sa traga, adica de la 3000 in sus. E adevarat ca sunetul este destul de deranjant dar din pacate asta e loganul. Asa trebuie sa mergi cu orice masina benzina aspirat doar ca la noi e proasta antifonarea si e deranjant sunetul.
                    Last edited by o8MeLC; 12 June 2012, 22:54.

                    Comment


                    • #11
                      Turatia normala in relanti la motoarele de 1.4 si 1.6 mpi trebuie sa fie de 752 turatii pe minut (parca asa scria in carte)! Martorul acela de poluare sta aprins din mai multe cauze: 1. nu se arde benzina si ajunge in catalizator si senzorul te avertizeaza! (rezolvari posibile: benzina de buna calitate si schimbatul bujiilor la mine au funtionat)
                      2. Senzorul este defect!
                      fara linkuri externe

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc tuturor, recunosc ca am bagat benzina de unde am apucat, si am mers si cu rezerva. Tot ce stiu e ca becul acela sta aprins de mult de cand a fost cumparata masina.

                        Am desfacut "mufa" de pe o bujie si avea ceva alb. Posibil sa fi fost vreo pasta ceva?
                        de curand aveam consumul 6.2 ~ 6.4 iar acum a crescut cu 1l e peste 7.3. Sa fie benzinaria devina?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by octy View Post
                          Tot ce stiu e ca becul acela sta aprins de mult de cand a fost cumparata masina.
                          E vorba de martorul antipoluare, care se aprinde in conditiile cand se depaseste pragul de poluare, EOBD; citeste aici despre acest subiect.; sau aici.
                          Last edited by IancuMIC; 13 June 2012, 00:02.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            Uite relanti-ul la masina mea.
                            astazi am fost atent si chiar e la 500 , am fost iar pe acel drum si a mers fara probleme :d. am incercat si cu a 4-a si a mers brici.
                            Probabil a fost de la mizeria din pompa de benzina... apa si ce mai avea.

                            Acum vreau doar sa ajung inapoi la consumul 6.5 (cand alimentam la Lukoil).
                            Dupa ce am bagat de la o benzinarie (la Podu turcului) ii zicea ceva Noroc sau cam asa... mia crescut consumul la 7.4....
                            Deci voi vedea daca conteaza benzinaria

                            Comment


                            • #15
                              Mai sus ti-au explicat ca la turometru, numerotarea nu porneste de la 0 ci de la 500 si turatia la relanti este la 700 cand motorul este cald.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google