Logan 1.6 MPI - Benzina - Turat Pe Liber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Alimenteaza la Petrom! Eu m-am lamurit cu benzina de lukoil! ( de la aia am patit si eu cu catalizatorul, numai ca mie nu mi s-a aprins martorul deoarece am depistat-o din timp cu ajutorul tester-ului)
    fara linkuri externe

    Comment


    • #17
      alimentez cu benzina de la lukoil de cand am permis 3 ani si am facut aproximativ 50 000km in care masina nu a avut nicio problema. Dupa cum eram sigur nu ai cititi deloc ce am scris si ai scris mandru ca ai relantiul la 500 )

      Comment


      • #18
        Incearca sa bagi benzina 95 de la OMV.

        Comment


        • #19
          Salut pai am bagat dar nu a mai scazut sub 7.4 dupa ce i-am curatat pompa de benzina, dar trage mai bine, la deal nu mai sunt probleme.
          Nivelul de ulei e undeva la 1 mm de semnul al doilea. Nu a consumat nici-o picatura de ulei
          Last edited by 77sky; 18 June 2012, 21:56.

          Comment


          • #20
            Poate ca nu masina e de vina !
            Eu cred ca soferul e problema, e incepator

            Comment


            • #21
              Originally posted by octy View Post
              Salut pai am bagat dar nu a mai scazut sub 7.4 dupa ce i-am curatat pompa de benzina, dar trage mai bine, la deal nu mai sunt probleme.
              Nivelul de ulei e undeva la 1 mm de semnul al doilea. Nu a consumat nici-o picatura de ulei
              "la deal nu mai sunt probleme." Dar cati km ai cu ea facuti,mai vede din cand in cand 6000 rpm Eu nu am probleme la deal cu ea deloc. Si a mea a fost puturoasa inainte pe la 0-40.000 ,dar merge si mai bine dupa ce a vazut si turatii mari,pune si ulei ELF.

              Ai de capu meu,si nu depaseai 30 kph cu pedala la podea ? :-?

              TUratia de relantiu e in jur de 800 rpm.

              Ai grija la sonda lamda, " crește consumul de combustibil, turația de ralanti este instabilă sau foarte ridicată, accelerări slabe și discontinue ale motorului."



              Deci e bine,daca isi revine,lasa ca cu cati o sa faci mai multi km o sa isi dea drumul calumea ;)
              Last edited by fanrenault; 3 July 2012, 14:20. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Mie imi sta intre 500 si 700 de turatii la relanti, Nu fluctueaza nu nimic, merge foarte bine, iar la schimbari cam pe la 2000 (1800-2200) cand nu ma grabesc nicaieri si nu am de ce sa o turez. Cand am nevoie ii dau cam 3000-3500 RPM, si merge brici, no problem. Si am axact aceeasi motorizare. Oricum, ideea e sa asculti motorul. Cand trage greeu schimba in treapta inferioara, cand urla de durere schimba in treapta superioara. Dar indicat ar fi sa schimbi pe la 2000-2500. Poate gresesc, dar probleme cu ea in regimul asta n-am avut.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google