Alimenteaza la Petrom! Eu m-am lamurit cu benzina de lukoil! ( de la aia am patit si eu cu catalizatorul, numai ca mie nu mi s-a aprins martorul deoarece am depistat-o din timp cu ajutorul tester-ului)
Logan 1.6 MPI - Benzina - Turat Pe Liber
Collapse
X
-
-
Originally posted by octy View PostSalutpai am bagat dar nu a mai scazut sub 7.4 dupa ce i-am curatat pompa de benzina, dar trage mai bine, la deal nu mai sunt probleme.
Nivelul de ulei e undeva la 1 mm de semnul al doilea. Nu a consumat nici-o picatura de uleiEu nu am probleme la deal cu ea deloc.
Si a mea a fost puturoasa inainte pe la 0-40.000 ,dar merge si mai bine dupa ce a vazut si turatii mari,pune si ulei ELF.
Ai de capu meu,si nu depaseai 30 kph cu pedala la podea ? :-?
TUratia de relantiu e in jur de 800 rpm.
Ai grija la sonda lamda, " crește consumul de combustibil, turația de ralanti este instabilă sau foarte ridicată, accelerări slabe și discontinue ale motorului."
Deci e bine,daca isi revine,lasa ca cu cati o sa faci mai multi km o sa isi dea drumul calumea ;)
Comment
-
Mie imi sta intre 500 si 700 de turatii la relanti, Nu fluctueaza nu nimic, merge foarte bine, iar la schimbari cam pe la 2000 (1800-2200) cand nu ma grabesc nicaieri si nu am de ce sa o turez. Cand am nevoie ii dau cam 3000-3500 RPM, si merge brici, no problem. Si am axact aceeasi motorizare. Oricum, ideea e sa asculti motorul. Cand trage greeu schimba in treapta inferioara, cand urla de durere schimba in treapta superioara. Dar indicat ar fi sa schimbi pe la 2000-2500. Poate gresesc, dar probleme cu ea in regimul asta n-am avut.
Comment
Comment