Diferente Tehnice Si Design Dacia Logan Euro 3 Si 4 Respectiv Modelul Din 2005 Si '07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferente Tehnice Si Design Dacia Logan Euro 3 Si 4 Respectiv Modelul Din 2005 Si '07

    Buna ziua, as dori si eu o informatie referitoare la subiectul thread-ului deoarece nu am vazut detalii exacte despre aceasta nelamurire.

    Multumesc.


    PS.
    m-ar interesa pentru o eventuala achizitie si vreau sa stiu din timp ce avantaje/dezavantaje au aceste doua versiuni, chiar si optiunea daciei solenza.
    33
    Dacia Solenza
    0.00%
    0
    Dacia Logan 2005/6 (euro 3)
    33.33%
    11
    Dacia Logan 2007/8 (euro 4)
    66.67%
    22

    The poll is expired.

    Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

  • #2
    Intra pe mobile.ro

    Comment


    • #3
      stiu foarte bine piata, inca o analizez de cateva luni bune, insa nu sunt interesat de preturi, ci alegerea perfecta modelului corespunzator calitate/pret.
      Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

      Comment


      • #4
        Poti gasi logan 1.6 16v la preturi soc de rentabile.

        Comment


        • #5
          1.6 16V este destul de tentant, insa consumul este si el pe masura iar puterea este mai mult decat necesara.

          eu caut ceva cat mai economic la capitolul consumului de carburant.
          Last edited by deditzu; 1 July 2012, 17:53.
          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

          Comment


          • #6
            Sa inteleg ca vrei dCI?
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Eu de exemplu am logan 1.6 8v cu gpl,are consum in jur de 9 si ceva in oras vara,in afara si acolo ai consum mai mic de 7,acuma depinde si de stilul de condus L.am pus la vanzare cu 3500 de eruo negociabil,dar nu am primit apeluri,masina e foarte buna ;)

              Comment


              • #8
                Din optiunile din poll am votat-o pe ultima.
                De ce: solenza nici nu intra in calcul, fata de logan nu merita din motive lesne de inteles, nici nu merita enumerate aici (pe scurt calatoria cu un logan e mai placuta).
                Un logan euro 3 ar fi bun, dar pe la 3000 de euro deja poti gasi si euro 4. Daca mai cauti un pic si ai si noroc, poate poti gasi un 1,4 cu GPL din fabrica si nu ai treaba cu el.

                Comment


                • #9
                  am inteles sa fug de DCI-uri deoarece sunt riscante si nu stii cum a fost exploatat, insa in mare parte toti dau vina pe motorina desi un singur mecanic a negat acest lucru deoarece daca era motorina, nu aveam diesel-uri in RO de categoria B care sa ruleze; insa am inteles ca motorul de 85CP este ceva mai fiabil si nu au fost asa mari prbl la pompa si injectoare, insa nu stiu daca e sa ma risc sau nu ca si costul de intetinere nu e ca la benzinare.

                  cat despre GPL, nu prea mi-au placut aceste dotari din mai multe motive, unul ar fi ca ocupa loc in portbagaj, 2 ca rodeaza motorul, 3 ca nu toate benzinariile sunt dotate cu acest carburant, in special la drum lung, iar 4 ca nu poti folosi calculatorul de bord.
                  Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                  Comment


                  • #10
                    Cel mai binecu gpl,e sa il pui tu,dupa ce s.a maturizat motorul Si da nu prea sunt gpl statii daca mergi in afara romaniei spre vest pacolo...

                    Comment


                    • #11
                      Code:
                      Din optiunile din poll am votat-o pe ultima.
                      De ce: solenza nici nu intra in calcul, fata de logan nu merita din motive lesne de inteles, nici nu merita enumerate aici (pe scurt calatoria cu un logan e mai placuta).
                      aici din ce stiu, solenza este mai sprintena, economica iar suspensia este mai moale, cam astea ar fi singurele avantaje.
                      Last edited by deditzu; 1 July 2012, 18:15.
                      Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                      Comment


                      • #12
                        Personal, de diesel nici nu vreau sa aud. Ala e motor de tractor, combina agricola si alte utilaje. Pentru masina exista doar benzina. Sigur ca a mai aparut si GPL-ul, ca un compromis. Intre diesel si GPL oricum motorina iese prost la tot ce vrei: pret, intretinere, fiabilitate, pana si bateria care pica mai des la diesel.
                        La GPL, in principiu, daca pui bujii speciale pentru gaz si nu uiti sa reglezi culbutorii periodic, n-ar trebui sa apara mari plobleme.
                        Diesel-ul in schimb e loterie curata: depinde doar de tine daca ai curaj sa risti pe banii tai....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by deditzu View Post
                          Code:
                          Din optiunile din poll am votat-o pe ultima.
                          De ce: solenza nici nu intra in calcul, fata de logan nu merita din motive lesne de inteles, nici nu merita enumerate aici (pe scurt calatoria cu un logan e mai placuta).
                          aici din ce stiu, solenza este mai sprintena, economica iar suspensia este mai moale, cam astea ar fi singurele avantaje.
                          Nu e mai sprintena decat logan 1.4 cu nimic Are tot aceasi cai per tona ca loganu,dar nu ai asa mare spatiu,mult ealtele..... Daca iti cumperi solenza o sa regreti urat. Am un coleg care ar esolenza,si cand s.a urcat in loganul meu,a zis ca si.o vinde imediat,ca avea si probleme ,ca nus ce teapa a luat.....

                          Comment


                          • #14
                            nu degeaba sunt mai multe anunturi cu logan diesel decat benzinar.

                            Code:
                            Nu e mai sprintena decat logan 1.4 cu nimic Are tot aceasi cai per tona ca loganu,dar nu ai asa mare spatiu,mult ealtele..... Daca iti cumperi solenza o sa regreti urat. Am un coleg care ar esolenza,si cand s.a urcat in loganul meu,a zis ca si.o vinde imediat,ca avea si probleme ,ca nus ce teapa a luat.....
                            intr-adevar, spatiul este mai mic, ceea ce inseamna k, caroseria solenzei este mai usoara decat a loganului, insa era doar un apropo, iar fiabilitatea este aceeasi cu cea a loganului, cel putin a 1.4 fiind motor identic.
                            Last edited by deditzu; 1 July 2012, 18:23. Reason: Automerged Doublepost
                            Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by deditzu View Post
                              nu degeaba sunt mai multe anunturi cu logan diesel decat benzinar.

                              Code:
                              Nu e mai sprintena decat logan 1.4 cu nimic Are tot aceasi cai per tona ca loganu,dar nu ai asa mare spatiu,mult ealtele..... Daca iti cumperi solenza o sa regreti urat. Am un coleg care ar esolenza,si cand s.a urcat in loganul meu,a zis ca si.o vinde imediat,ca avea si probleme ,ca nus ce teapa a luat.....
                              intr-adevar, spatiul este mai mic, ceea ce inseamna k, caroseria solenzei este mai usoara decat a loganului, insa era doar un apropo, iar fiabilitatea este aceeasi cu cea a loganului, cel putin a 1.4 fiind motor identic.
                              E mai usoara cu 10 kg,atat Daare acelasi motor,dar loganul are noi upgrade.uri (imbunatatiri)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google