Diferente Tehnice Si Design Dacia Logan Euro 3 Si 4 Respectiv Modelul Din 2005 Si '07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Code:
    E mai usoara cu 10 kg,atat
    si totusi cum se explica consumul mai mic la solenza? cu o autonomie de +100km atat urban cat si extra la un plin de combustibil.
    Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

    Comment


    • #17
      solenza ar eocnsum mediu 6,3 si loganul 1.4 6,5

      Comment


      • #18
        mdap, deci solenza cam iese din discutie desi pretul de cumparare pentru o scala este pana in 2300 euro.
        Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

        Comment


        • #19
          Eu cu gpl am facut cu 40 L in oras 475 km Acuma depinde...... de semafoare,stil de condus,de ingrijirea mototrului,de gume,de etc,etc

          Comment


          • #20
            corect, insa mie imi cam displace aceasta motorizare cu GPL din motivele enumerate mai sus.

            si totusi observ ca lumea se inghesuie sa voteze mai mult pentru versiunea logan euro 4, insa totusi din ce motive, ce are in plus fata de cel euro 3 ..
            Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

            Comment


            • #21
              Euro 4 e mai tare decat euro 5 la logan,demaraj mai bun,dar consum mai mci are euro 5

              Comment


              • #22
                noi diferentiem motorizarile euro 3 si 4, euro 5 a aparut din octombrie-decembrie 2010, insa acolo e alta mancare de peste, 5 cai mai putin, dar si filtre mai multe pentru o poluare mai redusa iar ca masina aceea sa ajunga la preturile de 3000E, mai trebuie de asteptat vreo 2 ani.
                Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                Comment


                • #23
                  5 cai care de fapt sunt 2, 1.6 euro 4 avea 87 de cai, ca declara dacia 90 e alta mancare de peste.

                  Comment


                  • #24
                    1.6 8v are 88 de cai defapt si 89.98 cai per tona.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by fanrenault View Post
                      Nu e mai sprintena decat logan 1.4 cu nimic Are tot aceasi cai per tona ca loganu,dar nu ai asa mare spatiu,mult ealtele..... Daca iti cumperi solenza o sa regreti urat. Am un coleg care ar esolenza,si cand s.a urcat in loganul meu,a zis ca si.o vinde imediat,ca avea si probleme ,ca nus ce teapa a luat.....
                      ai condus tu solenza de 1.4 ? sau vorbesti din statistici ? Solenza de 1.4 e cu mult mai sprintena decat loganu de 1.4 ... eu as renunta din punctul asta de vedere la orice ora la loganu de 1.4 pt o solenza... am ramas pur si simplu uimit de demaraj.
                      Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                      Comment


                      • #26
                        Code:
                        Solenza de 1.4 e cu mult mai sprintena decat loganu de 1.4 ... eu as renunta din punctul asta de vedere la orice ora la loganu de 1.4 pt o solenza... am ramas pur si simplu uimit de demaraj.
                        ma bucur ca mai sunt si altii de acord cu parerea mea.

                        si stiam de cei 87 cai, dar nu stiu exact cati cai are loganul 1.6 8v euro 5, poate 83 cai :-??
                        Last edited by deditzu; 1 July 2012, 19:45.
                        Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                        Comment


                        • #27
                          In talon scrie 0-100 in 13,1 sec,am mers cu logan 1.4 de 100.000 km si am fost impresionat si de logan,si solenta tot asa,ca am mers si cu dinaia

                          Comment


                          • #28
                            ce scrie in talon si in statistici chiar nu conteaza, doar ce e in practica, mie imi place solenza foarte mult , insa pe locurile din spate stai cu genunchii la gura, si cand te dai jos din masina iti rupi picioarele, trebuie sa fii contorsionist , in rest mi se pare o masina geniala din restul punctelor de vedere, portbagaj mare (bancheta se pune jos din cateva miscari) , e mai micuta , mai usor de parcat si de facut manevre pe drumuri inguste. /// Conduc Logan de 1.4 din 2006 e euro 3, dar la demaraj trebuie sa trag tare tare de ea sa se duca cat de cat, de multe ori ca sa am un demaraj cum imi place mie o duc si in a 1-a si in a 2-a pana in 5000rpm , altfel nu ma satisface deloc ... insa la Spatiul interior... absolut nici-un repros.
                            Last edited by kubala7; 1 July 2012, 19:47.
                            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                            Comment


                            • #29
                              Daa,deci chair daca are 1000 kg tot accelereaza mai tare decat logan 1.4 tot la 1000 de gk Si da ai dreptate,nu conteaza statisticile,doar impresia omului,ca legile fizicii nu pot fi sfidate.

                              probabil pedala e mai sensibilac,a de exemplu la logan, e lasata mai jos,trebuie putin mai adanc sa o calci ca sa fie cum e la solenza,adica din cablu e mai asa...
                              Last edited by fanrenault; 1 July 2012, 19:49. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                Daca tot e sa fim mai catolici decat papa , imi dai voie sa te contrazic ? Solenza de 1.4 are in talon 980KG , pe langa loganul Preferance care are 1097 ... Vrei sa mai punem si rotile pe 14" care se stie ca masina are sprint mai bun cu roti mai mici ? Deja iti apar legile fizicii ?
                                Last edited by kubala7; 1 July 2012, 19:53.
                                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google