Diferente Tehnice Si Design Dacia Logan Euro 3 Si 4 Respectiv Modelul Din 2005 Si '07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dap,probabil ca solenzele alea de 1043 kg sunt cele full obtion.

    2003 Dacia Solenza - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.


    si la logan arata 975,omg! O fi varianta cheala de tot
    Last edited by fanrenault; 1 July 2012, 19:57. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #32
      din decembrie anul asta se va introduce taxa auto pt. masinile inmatriculate inainte de 2007. tu, daca iei masina acum, nu platesti taxa, daca-i euro 3, dar la revanzare, viitorul cumparator va trebui s-o plateasca. doar din acest considerent eu as lua ceva euro 4.
      internal combustionizer

      Comment


      • #33
        cu siguranta, si loganul Laureate sau ambition are cu cateva zeci de kg in + fata de Preferance , Da, loganul ambiance are 975 ... Solenza care am conduso eu era versiunea confort deci avea 980 de kg, am vazut talonul , da nu avea servodirectie si clima, doar airbag la sofer si alte nimicuri.
        Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

        Comment


        • #34
          Originally posted by kubala7 View Post
          cu siguranta, si loganul Laureate sau ambition are cu cateva zeci de kg in + fata de Preferance , Da, loganul ambiance are 975 ... Solenza care am conduso eu era versiunea confort deci avea 980 de kg, am vazut talonul , da nu avea servodirectie si clima, doar airbag la sofer si alte nimicuri.
          Deci aia era

          Originally posted by zeegermans View Post
          din decembrie anul asta se va introduce taxa auto pt. masinile inmatriculate inainte de 2007. tu, daca iei masina acum, nu platesti taxa, daca-i euro 3, dar la revanzare, viitorul cumparator va trebui s-o plateasca. doar din acest considerent eu as lua ceva euro 4.
          Imediat imi cumpar bicicleta si arunc masian la gunoi,ca deja ma scarbesc de atatea taxe si ...... americanii aia fac fum cu masini le de 234234L si noi europenii tragem tare....
          Last edited by fanrenault; 1 July 2012, 20:08. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            din decembrie anul asta se va introduce taxa auto pt. masinile inmatriculate inainte de 2007. tu, daca iei masina acum, nu platesti taxa, daca-i euro 3, dar la revanzare, viitorul cumparator va trebui s-o plateasca. doar din acest considerent eu as lua ceva euro 4.
            bine punctat! eu am avut inainte o dacie nova GT 1.6 si m-am saturat de ea ca imi consuma 15% in oras, si astfel .. am vandut-o.

            e un avantaj maret sa iau o masina care e din 2007 incoace insa parca ma indoiesc ca vor baga din nou acea taxa deoarece ar cam bloca piata auto.
            Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

            Comment


            • #36
              Pai daca te grabesti si o iei pana in decembrie nu conteaza, dar eu zic ca totusi in banii aia gasesti logan de dupa '07 ... Ai mare grija la motorizarea de 1.2 16v , sau daca vrei sa consume putin poti sa o iei si aia, dar sa nu te astepti la demaraje si la depasiri lejere ...
              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

              Comment


              • #37
                oricum loganurile cu motorizarea 1.2 16V sunt modele facelift iar pretul este de la 4000E .. si in plus este un euro 5, deci .. alta poveste.
                Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by kubala7 View Post
                  Daca tot e sa fim mai catolici decat papa , imi dai voie sa te contrazic ? Solenza de 1.4 are in talon 980KG , pe langa loganul Preferance care are 1097 ... Vrei sa mai punem si rotile pe 14" care se stie ca masina are sprint mai bun cu roti mai mici ? Deja iti apar legile fizicii ?
                  Te-ai gandit ca uneori poate diferi cutia de viteze pentru a o face la fel de lunga ca la logan? Degeaba ai roti pe 13, 12, 11, 10 etc daca rapoartele in cutie sunt in asa fel incat sa fie la fel ca un logan cu roti pe 15.

                  Mi se pare ca treptele sunt mai scurte dar asta nu inseamna ca e data doar de rotile pe 14. In talonul meu am omologate roti pe 14, daca le voi pune voi avea trepte mai scurte? Iti raspund eu, nu pentru ca balonul este mai mare si diametrul real va fi la fel ca al rotilor pe 15.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by deditzu View Post
                    insa parca ma indoiesc ca vor baga din nou acea taxa deoarece ar cam bloca piata auto.
                    de fapt n-au scos-o, ci doar au amanat aplicarea ei. ramane de vazut ce-or sa faca.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #40
                      si totusi cu ce se avantajeaza loganul din anul 2007 fata de cel din 2005? piesele sunt mai de calitate, ceva diferente cum e la stopuri..
                      dar motorul, cu ce difera de cel euro 3? consum mai mic?
                      Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                      Comment


                      • #41
                        mai bine cauta o masina in stare f. buna, nu ca scrie in carte o anumita cifra euro.

                        la benzinare nu prea erau diferente mari intre euro 3 si 4, decat la catalizatoare si putin la soft (nu-s 100% sigur).
                        la diesel injectoarele la euro 4 aveau mai multe orificii, pe langa catalizatoare, soft, egr, westgate, posibil si turbina.

                        la euro 5 toate masinile demareaza mai greu din cauza catalizatoarelor mai restrictive si a softului optimizat pt poluare mai putina.
                        Last edited by zeegermans; 1 July 2012, 23:02.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • #42
                          iar ca design eventuale upgrade-uri, cam ce modificari sunt aduse celor din 2007-2008 fata de primele aparute?
                          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by deditzu View Post
                            iar ca design eventuale upgrade-uri, cam ce modificari sunt aduse celor din 2007-2008 fata de primele aparute?
                            La design,si silentiozitate mai buna.

                            Comment


                            • #44
                              prin antifonare? (ca aici stiu ca doar diesel-urile sunt antifonate avand un motor zgomotos) sau este motorasul mai silentios.
                              Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by deditzu View Post
                                iar ca design eventuale upgrade-uri, cam ce modificari sunt aduse celor din 2007-2008 fata de primele aparute?
                                Sunt cateva modificari dupa "faceliftul" din toamna lui 2006, dar minore: stopurile au sticla la semnalizari alba si nu galbena ca la primele modele, apare butonul la portbagaj, se schimba forma schimbatorului de viteze, se modifica putin culorile la interior si modelele de tapiserii, apar unitatile audio Blaupunkt in loc de Philips, si cam atat tin eu minte.
                                La partea tehnica nu tin minte sa fi fost modificari, implicit la antifonare. Si inainte si dupa "facelift" sunt la fel de zgomotoase.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google