Diferente Tehnice Si Design Dacia Logan Euro 3 Si 4 Respectiv Modelul Din 2005 Si '07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @mariusnicolae: intr-o experienta de 8 ani la un logan benzinar de 75 CP, ai facut intre timp si o remapare sa imi spui cat de mult ai sesizat diferenta de cuplu a masinii de la 75 la 83 cai?
    Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

    Comment


    • Nu am facut remapare.
      Sunt adeptul ideii ca cei care au construit masina stiu ei de ce au lasat-o asa cum este ea. Toate componentele masinii sunt gandite pentru parametrii cu care a iesit pe poarta fabricii.
      In momentul cand iti bagi nasul unde nu trebuie mai devreme sau mai tarziu vor aparea probleme.
      Cu certitudine insa iti pot spune ca orice crestere de putere este binevenita, mai ales la motorasul de 1,4. Acum, daca ai curajul sa faci o remapare sau optezi pentru motorul de 1,6 asta doar tu poti hotari.
      Bafta!

      Comment


      • Sincer eu primul lucru dupa remapare la 1.4 am observat cuplu bun la turatie mica, urca putin mai repede un turatiu si cand pornesc aerul coditionat parca inca mai trage fata de inainte de remapare..eu unul recomand 100%!

        Comment


        • @DadySinaia: am citit si eu multe threaduri in care se discuta despre remapare si nu am vazut unul care sa se planga, in schimb multi au spus ca le-a scazut putin consumul datorita cuplului mai mare la turatii joase ceea ce creste puterea masinii la mers normal.

          Am auzit ca remaparea se poate face si la reprezentanta, dar acelasi serviciu se poate face si la particulari la preturi de 2-3x mai mici pt resoftarea calculatorului masinii (exemplu il pot da de la un prieten care are renault megane dci de 75CP si l-a remapat la 110CP, desigur, acolo e putin mai diferit ca se inlocuieste cip-ul si munceste mai mult turbina, insa in schimb nu oboseste motorul atat de mult daca nu faci raliuri).

          @mariusnicolae: Asadar pot spune ca "In momentul cand iti bagi nasul unde nu trebuie mai devreme sau mai tarziu vor aparea probleme" la capitolul acesta spunem pass; in plus cine nu este multumit de remapare poate oricand sa isi resofteze masina cu setarile fabricii.
          Last edited by deditzu; 6 August 2012, 14:28.
          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

          Comment


          • martori bord

            de 2 zile am observat un lucru ciudat in anunturile auto, si anume in pozele facute de vanzatori (nu toate anunturile), sunt aprinsi 2 martori care in mod normal nu ar trebui sa ramana aprinsi, si anume:
            - martorul de la presiunea de ulei;
            - martorul de la baterie.

            de ce mai multe masini au acesti 2 martori aprinsi cand in mod normal toti martorii se aprind cand bagi cheia masinii in contact, urmand sa se stinga dupa 2-5 secunde.

            am atasat si o poza sa vedeti despre ce este vorba.
            Attached Files
            Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

            Comment


            • Vere da tu ai masina ?

              Aia se sting dupa pornirea motorului... De unde sa stie masina ca ai presiune de ulei cu motorul oprit, normal nici bateria nu se incarca cu motorul oprit.

              Pozele pe care le vezi matale sunt cu contactul pus ca sa se vada kilometrajul din bord, motorul e oprit.

              Comment


              • nu am masina, dupa cum am deschis acest topic si poll!

                am inteles, deci acei martori stau aprinsi pana la pornirea motorului fata de alti martori care se sting dupa ce se baga cheia in contact.

                insa totusi de ce martorul materiei ramane aprins, este slaba bateria?
                Last edited by deditzu; 30 August 2012, 16:12.
                Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                Comment


                • si pana la urma iti mai iei logan ? ca e cam demult deschis threadu asta, cu majoritatea intrebarilor absolut inutile.
                  Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                  Comment


                  • imi iau odata ce nu s-a inchis thread-ul si nu a venit luna octombrie, insa pana atunci trebuie sa iau o decizie finala si totodata sa stiu dinainte si unele defecte ale masinii cum pot fi acesti martori care au fost o dilema pentru mine pana sa consult cartea masinii.

                    "Martor luminos pentru presiune de ulei. Acesta se stinge imediat dupã pornirea motorului"
                    "Martor luminos încãrcare baterie. Trebuie stins dupã pornirea motorului."
                    Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                    Comment


                    • Intradevar unele intrebari din acest thread sunt aproape penibile!

                      Comment


                      • penibile, nepenibile, nu va pune nimeni sa le cititi daca NU va intereseaza!
                        doar nu toti ne-am nascut cu ABC-ul auto in mana.
                        Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                        Comment


                        • revin cu cateva pareri ce as dori sa vi le adresez;
                          am observat ca in jurul sumei de 3000E se poate achizitiona chiar si un logan 1.6 16V; iata cateva exemple cu 3000E neinscris in RO de la Germani adus in tara, sau 3300E inscris varianta full, dar amandoua masini au fost vandute, in maxim 2 zile de la postarea anunturilor; anunturile sunt urmatoarele:

                          http://cautare.mobile.ro/automobile-...166655103.html

                          http://www.autovit.ro/dacia-logan-C25823713.html

                          asadar ce spuneti, se merita acest model, sunt experiente neplacute, fiabilitate etc..? precizez ca celalalt model de 1.6 8v la 3000E poate fi doar din anul 2005 varianta full, iar cel cu 16 valve se produce din 2007 incoace.
                          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                          Comment


                          • Nu te bucura sa iei ceva foarte ieftin, stiu vanzatorii de ce la dau la preturile alea..

                            Comment


                            • A sosit timpul sa va dau verdictul final referitor la alegerea facuta, masina aleasa este marca Fiat iar modelul Stilo, o masina din anul 2005 pe motorina (cea mai fiabila motorizare de la Fiat), motor 1910cmc, 115CP, 5 portiere, caroseria hatchback, consumul scos de mine este 4.5% extraurban, 6.1 mixt si 7-7.5% urban (condus sportiv in oras - 8-8.5%) iar ca dotari pe scurt are ABS+EBS, climatoric fata+spate, bancheta spate rabatabila, cotiera spate cu diverse functii, jante aliaj originale pe 16(pot pune vara pe 17 tot originale fara alte omologari), are senzori la orice, NU sunt prbl cu acestia, exceptand cel de la vestitul senzor de pasager dreapta fata, insa la anul o voi rezolva ieftin cu un emulator OCS, in rest foarte comfortabila la gropi, are 1320kg fara sofer, viteza maxima 190km/h; pretul de achizitie - 2250E, urmand ca luna viitoare cand am programare la RAR sa o inscriu si in tara iar peste cateva luni o trec pe numere negre.
                              Va atasez si cateva poze si un document cu dotarile standard si optionale cu care este dotata masina sa va faceti o impresie.
                              Multumesc celor care mi-au fost alaturi si m-au sfatuit cand am fost in dilema.
                              Attached Files
                              Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                              Comment


                              • si cate sute de mii de km are ?
                                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google