Diferente Tehnice Si Design Dacia Logan Euro 3 Si 4 Respectiv Modelul Din 2005 Si '07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    vai de capu meu, sincer acum , avantajul e ca apesi pe butin si geamul coboara si se ridica , iar dezavantajul e ca nu mai faci muschi dand la manivela aceea ... Multumit ?
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • #62
      si eu credeam ca un avantaj ar fi ca nu mai umbla/se joaca copiii cu manivela geamurilor din spate.
      Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

      Comment


      • #63
        Pai exact asta e avantajul: posibilitatea blocarii comenzilor pentru copii, si eventual, soferul poate actiona geamurile spate cu usurinta, spre deosebire de cele manuale.
        Dezavantajul(financiar) ar fi posibilitatea sa se arda motorasele

        Comment


        • #64
          mersi, raspunsul asta il asteptam, doar ca nu stiam exact.
          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

          Comment


          • #65
            Originally posted by fanrenault View Post
            E mai usoara cu 10 kg,atat Daare acelasi motor,dar loganul are noi upgrade.uri (imbunatatiri)
            Eu am avut Solenza. E sub Logan la toate capitolele.
            Din ce stiu eu Solenza are 980 kg si un Logan normal fara prea multe dotari are 1050 kg.

            Comment


            • #66
              eu spun din ce vad in anunturi ca un logan la 3000E cat mai full este cel cu prima varianta (2005-2006), iar cu 1000E mai putin se poate achizitiona o solenza scala (full option), diferentele ar fi upgrate-urile loganului.
              Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

              Comment


              • #67
                La feeling Solniza e cu o clasa sub Logan, strict vorbind de Dacia.

                Loganu cat de cat se mai apropie de o masina de la alti producatori (din aceeasi clasa), Solniza nici gand.

                Comment


                • #68
                  solenza intr-adevar nu concureaza deoarece nu se mai fabrica, asadar nu se mai investeste tehnologia de azi in acest model, iar loganul are avantajul ca inca se mai fabrica pana la inceputul iernii ce vine urmand sa fie inlocuit culmea chiar de solenza, insa varianta imbunatatita de cea de acum 7-8 ani.
                  Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                  Comment


                  • #69
                    sigur nu va fi inlocuit loganul cu lastunul imbunatatit?
                    de unde scoateti toate versiunile astea de stiri?
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #70
                      Eu cred ca noua dacia berlina se va numi Dacia Fred.

                      Comment


                      • #71
                        Sunt fost posesor de Solenza , pot spune ca am tinut foarte mult la masina mea dar am vandut-o din mai multe motive :
                        - hayon zgomotos ,
                        - ploua in portbagaj ( chiar daca incercasem o gramada de variante sa scap de apa )
                        - chedere in plus si de proasta calitate
                        - rugina mai multa ca la Logan
                        - interiorul uratel
                        - portbagaj si interior destul de mici
                        - oglinzi cu reglaj manual
                        - galagioasa atat la exterior cat si la interior
                        - usile se auzeau ca naiba cand le inchideam
                        - nu avea abs
                        - un singur airbag , mai sunt multe dar nu stau sa le enumar pe toate .
                        Momentan sunt posesor de Logan si sunt mullumit de schimbarea pe care am facut-o , sunt 2 masini total diferite .

                        Pun si 1 poza cu fosta mea Solenza si 1 cu Loganul .
                        Attached Files
                        Be The One , Not Anyone !

                        Comment


                        • #72
                          mersi pentru info DYN, insa am renuntat si eu la gandurile cu solenza deoarece sunt mai constient ca este o masina mai pt zilele noastre chiar daca are o intretinere ieftina.
                          am inceput sa am ceva pretentii si la dotari, dar voi reveni cu mai multe info ce ganduri si pretentii ma colinda.
                          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                          Comment


                          • #73
                            Pentru putin , bafta in alegerea masinii
                            Be The One , Not Anyone !

                            Comment


                            • #74
                              mai am 2 luni pana la marea zi, iar optiunile sunt Dacia Logan 2005/6 benzinar model ambiance (full) sau Ford Mondeo TdCi 2002/3 inmatriculat RO cu diferite optiuni.
                              incerc sa fac niste diferente intre cele 2 modele de confort, consum de carburant si intretinere.
                              Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                              Comment


                              • #75
                                Fugi cat poti de common-rail de la Ford.
                                Daca te atrage firma Ford, mai bine cauta un focus benzinar cu an de fabricatie mai recent decat mondeo-ul ala diesel.
                                Are si o tinuta de drum mai buna decat Mondeo, e mult mai agil, mai usor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google