Diferente Tehnice Si Design Dacia Logan Euro 3 Si 4 Respectiv Modelul Din 2005 Si '07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by deditzu View Post
    si pe alb (culoare nemetalizata), pot sa spun ca esti un tip norocos.

    PS.
    ca tot esti fost proprietar de solenza, cum a fost sa urci intr-un logan dupa ce ai condus o solenza atat timp? ce senzatii ai avut si ce diferente ai observat? te intreb asta deoarece aveam si eu optiunea sa imi iau o solenza in schimbul loganului pt simplul fapt ca este mai economica si stabila.
    Eu am condus aprox anii 2008-2009 un Logan de 1,4 mpi din familie. Alternam intre Solenza mea si Loganul parintilor mei. Insa intre Ph1 si PH2ul care il am acum e diferenta mare, sa nu mai vorbesc de motorizare care e super nervoasa (a nu se intelege Formula 1 ). Oricum uita de Solenza, i-ati Logan.
    Concluzie: Loganul e peste Solenza cu vreo 5 clase, alta mancare de peste. Sunt fericit ca la PH2 au mai rezolvat problema scartaielilor portierelor. Am avut doar o mica problema la portiera dreapta care s-a rezolvat.
    Am vazut ca ai zis de scartaiala manerelor de pe portiere. Se rezolva. Se scot plasticele se aplica putin mastic si e super ok.

    Comment


    • Nu cred ca o sa auzi vreun fost posesor de Solenza , actual posesor de Logan ca era mai bine cu Solenza
      Be The One , Not Anyone !

      Comment


      • am sa-i spun vecinului recomandarea ta sa o aplice si dansul, deoarece .. poate daca masina mai are un an garantie avand 4 ani (si expira la anul) .. are ceva sanse sa scape de vreun cost.
        si app, motorizarile sunt aceleasi, difera doar clasele de poluare, iar prbl cu portierele .. putin ulei si eventual chederele schimbate si este ok.

        @94DYN: am avut ganduri mari acum 6 luni pt solenza mai ales ca puteam lua variante full la un pret maxim de 2000E.
        Last edited by deditzu; 31 July 2012, 22:12.
        Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

        Comment


        • Si ca sa vezi ca eu am avut grija de ea, atat la exterior/interior cat si la partea mecanica...uite cum arata Solenza mea, unic proprietar. De cate ori vad o Solenza ma apuca nostalgia.
          Vezi ce fel arata volanul la 120k km????
          Attached Files
          Last edited by Sir Andrew; 31 July 2012, 22:15.

          Comment


          • pacat ca nu avea si spoilerele in ton cu caroseria, si geamurile pe fata daca erau electrice .. 8-> in rest arata curata si ingrijita, mie imi pare rau ca nu s-a mai fabricat sa faca loc loganului, insa vedem acum in toamna daca se va intoarce roata.
            Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

            Comment


            • Ingrijita masina .
              Be The One , Not Anyone !

              Comment


              • Pe alb spoilere negre dadeau bine rau. parerea mea. Cu spoilere in culoare caroseriei o fac sa arata mai micuta. Cred pe alb spoilere negre au prins cel mai bine.

                Originally posted by 94DYN View Post
                Ingrijita masina .
                Plus anvelope noi de vara pe fata Sava perfecta 175/65/13. Omul care mi-a luat-o nu s-a manifestat decat dupa ce mi-a dat banii. Ii era frica ca ii cer mai mult. El pana la urmatoarea revizie nu trebuia sa mai faca nimic.

                Comment


                • pe masinile albe sta foarte bine un autocolant pe negru si deja atragi privirile trecatorilor.

                  PS.
                  volanul tau arata ca si nou deoarece este posibil sa fi avut o imbracaminte din piele .. sau imitatie asa cum poarta si alte masini.
                  Last edited by deditzu; 31 July 2012, 22:23.
                  Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                  Comment


                  • nu era piele...ordinar de pe Europa.... Dar foarte bun calitativ, rezistent in timp.

                    Comment


                    • deci in concluzie, ai protejat calitatea volanului, altii unde vezi in anunturi ca au volanul tocit, este datorita lipsei acestui accesoriu ce protejeaza volanul impotriva uzurii.
                      Last edited by deditzu; 31 July 2012, 22:53.
                      Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                      Comment


                      • Nu am avut nicio protectie pe volan timp de 7 ani. Am maini usoare.... Mie imi place sa simt volanul original.

                        Comment


                        • Asadar va cer o parere celor care detineti acest autoturism Dacia Logan, cu 3000 euro, care dintre aceste 2 modele sa aleg?

                          1. Dacia Logan 1.6 MPI, an 2004-2006 cu toate dotarile inclusiv geamuri electrice spate si jante aliaj din fabrica;

                          3. Dacia Logan 1.6 MPI, an 2007-2008 cu servo, geamuri electrice, model ambiance sau preferance (fara AC);

                          2. Dacia Logan 1.4 MPI, an 2007-2008 cu aer conditionat, servo, geamuri electrice fata, model preferance sau laureate.

                          Am exclus DCI-urile desi imi plac, deoarece observ ca multi le vorbiti de rau.

                          Astept parerile voastre!
                          Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                          Comment


                          • pt varianta 1 - presupun ca stii ca modelele respective majoritatea au avut probleme cu rugina nu?
                            2 - daca te descurci fara AC - go for it
                            3 - daca e nevoie neaparata de AC si te multumesti cu 75 cai e ok

                            Or sa sara unii acuma ca vezi domne 1.4 cu AC e ca o potaie lesinata nu trage, impinge bla bla vechea poveste...
                            Conteaza sa stii ce ce vrei ca nu noi decidem pt tine

                            Comment


                            • sincer .. nu am stiut ca primele modele au prbl cu rugina, si totusi nu prea am vazut asa pe strada loganuri ruginite, decat cele neingrijite si sunt ruginite pe la praguri .. deoarece nu sunt echipate cu aripi la roti

                              pt variantele fara AC, stiu ca este extrem de greu de suportat, singura neplacere este doar VARA, atat. Eu acasa am AC si e un trai si o viata avand in vedere ca in camera stau cu 28 grade iar afara curg apele de pe tine la 34-35 grade (la umbra) in fct de vreme.

                              nu stiu exact cat de mare este diferenta intre cei 87 caluti si cei 75 (83 remapati) ca sa ma gandesc si din acest punct de vedere.
                              Last edited by deditzu; 5 August 2012, 16:50.
                              Traim in Romania iar asta ne ocupa tot timpul.

                              Comment


                              • Dupa o experienta de aproape 8 ani cu masina mea(preference 1,4 - fara AC) singura varianta din punctul meu de vedere este varianta 1.
                                In nici un caz sa nu iei masina fara AC, deoarece nu vei putea circula vara la drum lung deloc, decat noaptea (eu stiu). Iar plusul de putere nu iti poate strica, eu mi-as dori de multe ori mai multa putere.
                                Nici punctul 3 nu suna rau, numai sa fie Laureate. Preference-ul nu are AC
                                Problema cu rugina la cele din 2004 e doar o inchipuire, a mea nu are nimic.
                                Daca masinile au fost lovite si reparat in garaj sau a lovit pietrisul in cantul aripii si a sarit vopseaua, asta nu inseamna ca e o problema generala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google