Protectie La Impact Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Protectie La Impact Logan

    Stiu ca are 3 stele si ca e mai buna ca multe alte modele putin mai scumpe dar...M-ar interesa parerea celor care au avut un accident cu logan

    ce parere dati masinii dupa accident???
    cred ca ar fii interesant sa aflam nu???

  • #2
    Eu zic ca-i suficient de rezistenta. Si sedanul si mcv-ul. Van si pick-up nu stiu dar tot asa sunt, cu siguranta.
    sigpic
    Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

    Comment


    • #3
      ai avut accident? Sau asa crezi tu???

      pt ultima data, nu mai da "quote" ultimului post!
      Last edited by Seba; 7 June 2008, 01:33.

      Comment


      • #4
        Intr-un accident sunt multi factori care conteaza, iar cel mai important e norocul. Eu am avut un accident din care am scapat viu si aproape nevatamat, iar acum doua spatamani, in acelasi loc, doi oameni intr-o skoda octavia au murit. Masina lor arata excelent comparativ cu loganul meu dupa impact. Eu am reusit de-am rasturnat-o iar ei s-au dus cu skoda lateral in pom. Deci norocul in ghinion e foarte important.
        daca e sa ne referim strict la testele euroncap, loganul e o masina medie: 8/13 la impact frontal, 11/13 impact lateral, impact cu stalpul nu s-a facut pt ca nu are airbaguri tip "cortina". Loganul e dezavantajat de lipsa centurilor cu limitatoare de efort (pt care eu inca mai am oarece dureri de spate, desi nu e nimic grav la sira spinarii, doar muschii dintre vertebre si intercostalii nu si-au revenit dupa 2 luni), de deformarea pronuntata a podului pedalier si de bordul din plastic tare, fara structura de abrobtie a impactului.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Mersi vede-ti baieti
          asa raspunsuri caut.
          eventual mai detaliate la faza cu impactul si la ce a mai ramas intreg din masina.

          sunt curios de asemenea si la ciocniri la cativa km pe ora

          Comment


          • #6
            Da daca dai tu un searche dupa ``accident`` pe forum pun pariu ca aflii mult mai multe decat daca astepti aici sa scrie lumea...

            sigpic

            Comment


            • #7
              Cum zicea Seba cel mai important e norocul eu am avut un accodent cu dacia 1310 inainte sa am loganul si era foarte sifonata insa nuic eu nici cei 3 colegi nu au avut nimic.

              Comment


              • #8
                Ideea era de exemplu intr-un accident minor daca se produc daune mai mari decat in cazul masinii x, sau eu stiu...'am intrat cu spatele in nustiuce si masina nu a patit nimic'
                Eu de ex am intrat cu viteza f mica(era pe liber)intr-un gard de beton si nu a patit nimic doar am simtit cum bara fata a preluat impactul si atat.
                Am coborat si masina nu avea absolut nimic.
                Last edited by Cristi_Xp; 18 June 2008, 21:14.

                Comment


                • #9
                  Eu am simtit-o pe pielea (tabla) mea cat de repede se indoaie o aripa. N-as vrea sa mai incerc vreodata rezistenta masinii.

                  Comment


                  • #10
                    Un coleg de munca sa rasturnat pe autostra (a1) spre pitesti la 130 si nu a patit nimic. Masina dauna totala- era un ghem de fiare.

                    era pe banda 1 si a vrut sa depaseasca mai in scur un camion. Pe banda 2 a venea unul si mai tare la lasat pala sa treaca fara sa framenze si la 130 poate peste 130- nu stia exact. A bruscat masina pentru a ptrece pe banda 2 fara a pune frana (ca sa nu piarda din avant) si a dat prea tare si a intrat in parapetul de pe mijlocul autostrazii. Dupa care a ricosat si din cauza santului acela destul de adanc masina sa rasturnat si el zice ca tine minte ca sa sa dat peste cap de 3 ori dar martorii zic ca a fost de vro 5 ori. Avea centura si la tinut lipit de scaun. Nu a avut nici macar o zgarietura. Daor niste vanatai pe umar ca sa lovit un pic de stalpul din stanga mijloc al masinii.


                    seful a zis ca e un angajat cam scump
                    1.5 dc

                    Comment


                    • #11
                      Baftos omul nu gluma,nu vreau sa incerc asa ceva...Si e bine ca si masina asta tine la noi

                      Comment


                      • #12
                        Tabla toti zic ca e subtire si au dreptate,dar eu zic ca mai important sa fie structura masinii rezistenta ca aia te protejeaza la accident.
                        niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                        Comment


                        • #13
                          Tabla nu are nici o legatura cu rezistenta masinii in caz de accident.
                          Uitativa la proiectul BMW "Gina" unde masina este acoperita in totalitate cu un material moale,gen cauciuc...Si inginerul de la BMW exclama ceva de genul "What do whe need the skin of a car anyway ?What`s it there for ?Does it have to be made out of methal?"
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            O sa pun maine niste poze cu un logan care a rupt ieri seara un stalp de tensiune....O sa va ia tremuratu" au fost 3 persoane,2 sunt in stare critica si un altu are o mana amputata...

                            Comment


                            • #15
                              Astazi mama mi-a cerut masina sa mearga pana undeva i-am dato..Pentru ca nu am avut nevoie de ea astazi.....Si m-a sunat ca a sifonato un pic)...Imi venea sa intru prin telefon si s-o bat)..Dar a ajuns acasa n-a fost asa rau....Unu cu o duba VW a frecat aripa destul de bine trebuie schimbata....Si plecat de la locul accidentului....Apai sincer nu stiu cat is de rezistente dar dupa cate am vazut sunt masini mai SCUMPE $ care se impacheteaza mai ceva ca LOGANUL
                              Last edited by Cristi_Xp; 18 June 2008, 23:13.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google