If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Intr-un accident sunt multi factori care conteaza, iar cel mai important e norocul. Eu am avut un accident din care am scapat viu si aproape nevatamat, iar acum doua spatamani, in acelasi loc, doi oameni intr-o skoda octavia au murit. Masina lor arata excelent comparativ cu loganul meu dupa impact. Eu am reusit de-am rasturnat-o iar ei s-au dus cu skoda lateral in pom. Deci norocul in ghinion e foarte important.
daca e sa ne referim strict la testele euroncap, loganul e o masina medie: 8/13 la impact frontal, 11/13 impact lateral, impact cu stalpul nu s-a facut pt ca nu are airbaguri tip "cortina". Loganul e dezavantajat de lipsa centurilor cu limitatoare de efort (pt care eu inca mai am oarece dureri de spate, desi nu e nimic grav la sira spinarii, doar muschii dintre vertebre si intercostalii nu si-au revenit dupa 2 luni), de deformarea pronuntata a podului pedalier si de bordul din plastic tare, fara structura de abrobtie a impactului.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Cum zicea Seba cel mai important e norocul eu am avut un accodent cu dacia 1310 inainte sa am loganul si era foarte sifonata insa nuic eu nici cei 3 colegi nu au avut nimic.
Ideea era de exemplu intr-un accident minor daca se produc daune mai mari decat in cazul masinii x, sau eu stiu...'am intrat cu spatele in nustiuce si masina nu a patit nimic'
Eu de ex am intrat cu viteza f mica(era pe liber)intr-un gard de beton si nu a patit nimic doar am simtit cum bara fata a preluat impactul si atat.
Am coborat si masina nu avea absolut nimic.
Un coleg de munca sa rasturnat pe autostra (a1) spre pitesti la 130 si nu a patit nimic. Masina dauna totala- era un ghem de fiare.
era pe banda 1 si a vrut sa depaseasca mai in scur un camion. Pe banda 2 a venea unul si mai tare la lasat pala sa treaca fara sa framenze si la 130 poate peste 130- nu stia exact. A bruscat masina pentru a ptrece pe banda 2 fara a pune frana (ca sa nu piarda din avant) si a dat prea tare si a intrat in parapetul de pe mijlocul autostrazii. Dupa care a ricosat si din cauza santului acela destul de adanc masina sa rasturnat si el zice ca tine minte ca sa sa dat peste cap de 3 ori dar martorii zic ca a fost de vro 5 ori. Avea centura si la tinut lipit de scaun. Nu a avut nici macar o zgarietura. Daor niste vanatai pe umar ca sa lovit un pic de stalpul din stanga mijloc al masinii.
Tabla nu are nici o legatura cu rezistenta masinii in caz de accident.
Uitativa la proiectul BMW "Gina" unde masina este acoperita in totalitate cu un material moale,gen cauciuc...Si inginerul de la BMW exclama ceva de genul "What do whe need the skin of a car anyway ?What`s it there for ?Does it have to be made out of methal?"
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
O sa pun maine niste poze cu un logan care a rupt ieri seara un stalp de tensiune....O sa va ia tremuratu" au fost 3 persoane,2 sunt in stare critica si un altu are o mana amputata...
Astazi mama mi-a cerut masina sa mearga pana undeva i-am dato..Pentru ca nu am avut nevoie de ea astazi.....Si m-a sunat ca a sifonato un pic)...Imi venea sa intru prin telefon si s-o bat)..Dar a ajuns acasa n-a fost asa rau....Unu cu o duba VW a frecat aripa destul de bine trebuie schimbata....Si plecat de la locul accidentului....Apai sincer nu stiu cat is de rezistente dar dupa cate am vazut sunt masini mai SCUMPE $ care se impacheteaza mai ceva ca LOGANUL
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment