O Nota Pentru Dacia Logan....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Uite unde era economistul
    Pai hai bre sa facem o socotealea, sa vedem cat e profitul. Asa, in mare.

    Si da, masina merita chiar 5/10 comparand cu masini pana in 25.000, insa si pretul este tot 1/2, ca si nota.


    Mercedesurile de acum, ce? Cumva n-ai vazut BMW cu probleme? Sau Audi? Sa vezi in celelalte ograde cum sta treaba...
    Plus de asta, din ce am vazut, servodirectia este consumabil, din moment ce cade mai mereu si este doar 900 lei!!!!


    @costi: fiabila tare si avensisul...Mama ei de caruta cu pretentii.
    Last edited by Cezar; 10 March 2013, 00:48.

    Comment


    • #92
      Sunt curios cat e la Logan servodirectia.
      Doar ca pret, nu sa o schimb si eu. I-am dat 6/10, deci am pretentii macar servo sa tina.

      Comment


      • #93
        Tot cam atat. Doar ca la Logan nu pica.

        Acum majoritatea masinilor sunt facute sa mearga un nr. de km. Depinde de tine cum vrei sa-i parcurgi: mai in lux, mai sportiv sau mai ieftin.
        Loganul totusi, cel putin cel pe benzina, chiar e o masina excelenta la acest capitol.
        Noroc ca a pus balanta corespunzator motorizarea diesel, ca altfel ar fi fost iesita din comun

        Comment


        • #94
          Originally posted by Cezar View Post
          Acum majoritatea masinilor sunt facute sa mearga un nr. de km.
          exact ! si la logan aceasta perioada de viata este mult mai mica. parerea mea ca-i undeva la 6-8 ani si maxim 150k km. hai sa zicem ca-i proportionala cu pretul. daca adaugam si celelalte minusuri pe care loganul le are iarasi ajung la concluzia ca e o masina de 6/10.

          ps: doar la logan cad pivotii si capetele de bara pe banda rulanta. eu banuiesc ca-i defect de proiectare.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #95
            Originally posted by Cezar View Post
            ..............................................
            Mercedesurile de acum, ce? Cumva n-ai vazut BMW cu probleme? Sau Audi? Sa vezi in celelalte ograde cum sta treaba...
            ............................
            Nu stiu multi cum sta treaba pt ca nu au avut in posesie sau nu au au niste amici sinceri la declaratii, posesori de marci premium.

            Ia sa vada de Audi spre exemplu de B7 (ca asta il am in familie) , sa citeasca barem oleaca la ei pe forum, sa vada loteria codurilor de motoare (daca ai noroc sa nu-ti pice injectoarele), sa vada cum se buleste pompa de ulei (un ax nerorocit) sa vada cum ramai cu masina in drum si chemi platforma la o masina bibilou...
            Nu sunt cazuri izolate, doar ca nu prea se vorbeste de ele...

            Si culmea, care au avut in trecut Dacia Logan si acum au d-astea premium spun fara nici o rusine ca Loganu le-a fost o masina foarte buna pt ca in primul rand nu au avut probleme majore de fiabilitate.
            Oare cu ce fac ei comparatie and spun asta ))

            Eu am dat un 8 si am subliniat ca nota este prin prisma categoriei din care face parte.
            Dar se pare ca e greu de inteles treaba asta.

            Originally posted by Costi-bc View Post
            exact ! si la logan aceasta perioada de viata este mult mai mica. parerea mea ca-i undeva la 6-8 ani si maxim 150k km. .................................
            150000 km?? Di ce?? Pt ca vezi multe Loganuri cu 150-170000 km la care troncane toate cele?
            Ia vezi cati au schimbat bucsaraie, articulatii etc, care sunt consumabile si pica la orice marca de masina pe drumurile noastre.

            A mea are 115000 km , sa inteleg ca e cam pe terminate..?
            2 pivoti am bagat in ea pana acum (la 100000 km) si la caroserie ma consider norocos pt ca dupa 6 ierni nu am probleme cu rugina si o tin 100% afara.
            Last edited by Octavian; 10 March 2013, 08:48. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #96
              din partea mea nota 8

              6 pentru siguranta

              6 pentru confort - antifonarea e slaba, scaunele sunt tari, bancheta nu se poate rabata la berlina, sistemul de stergatoare este prost

              10 pentru reteaua de service - sunt foarte multumit de service urile Dacia cu care am avut de a face, piesele se gasesc usor si la preturi decente

              10 pentru costurile de exploatare - am 1.4 cu GPL din fabrica - alte cuvinte sunt de prisos

              8 pentru fiabilitate - nici un defect care sa imobilizeze masina sau care sa coste foarte mult de reparat. Totusi in cei 80 000 de km de cand am Logan am avut parte de un numar de defecte care am vazut ca sunt destul de raspandite

              - pierderi de ulei pe la simeringul de la distributie - rezolvat o data pe garantie, dar acu mi se pare ca a aparut din nou problema - cel mai probabil va ramane asa mult si bine
              - contacte imperfecte la tripla spate
              - bolturile de la usi care fac portierele sa scartaie
              - blocul de lumini a trebuit inlocuit
              - 2 pivoti si 2 capete de bara schimbate la 80 000 de km - aici 50% din vina o am eu ca nu prea am menajat masina la gropi
              - pompa de servodirectie pierde ulei - cel mai probabil va ramane asa mult si bine pentru ca pierderile nu sunt mari
              - lacul vopselei s-a decojit pe cateva zone destul de mari
              - pierde antigel - nu mult, dar pierde
              - suportul din mijloc al tobei s-a rupt si a trebuit sudat din nou

              Per total o masina decenta dar care nu exceleaza la nimic in mod special.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #97
                Vis-a-vis de comparatia cu avensis, daca va spun care sunt notele comparative pentru cele doua masini dupa catalogul TOP GEAR va c....i pe voi de ras.
                Astfel Avensis are nota 4 din 10 in clasa berlinelor, in timp ce noul logan are nota 6 din 10 in clasa masinilor mici, iar noul sandero are chiar 7 din 10.
                How about that?
                Desigur , notele sunt date exclusiv in clasa din care face parte fiecare masina, dar va puteti face o idee.
                Asa ca fapt divers, in clasa mica (in care TOP GEAR incadreaza loganul/sandero) nota 6 o mai au vw polo si audi a1 ( idolii VAG ai romanului - ), in timp ce liderul segmentului este fiesta cu nota 8/10.
                Desigur, ei pun pret pe ceeea ce ofera o masina in raport cu pretul si nu pe sigla din botul masinii.
                Ca fapt divers britanicii vad fordul in fata VW in mai toate clasele, in special datorita comportamentului dinamic. Sincer aceeasi parere o am si eu.

                Comment


                • #98
                  Top Gear e o emisiune de divertisment, unde intotdeauna cele mai bune masini ies alea britanice. Eu urmaresc emisiunea pentru fun, nu pentru parerile lor subiective.
                  E ca si cum ati invata politica uitandu-va la Divertis Show.
                  Clarkson e un mare bulangiu care are marci auto pe care nu le suporta. Asa cum nu suportam si noi cateva, dar nu aparem la TV sa influentam publicul.

                  Comment


                  • #99
                    De acord cu tine, insa eu nu vorbeam despre emisiunea televizata.
                    Este vorba despre un catalog de teste tiparit, mai exact volumul 5/2013.
                    Oricum, mie imi place de Clarkson ca spune tot ce-i trece prin cap, nu se ascunde.
                    Sunt de parere ca e sarea si piperul emisiunii, fara el nu ar mai fi la fel.

                    Comment


                    • eu i-am dat nota 7 chiar daca m-a lasat cand imi era lumea mai draga pe A2 cand mergeam la mare.la 7 mii cat a costat in 2007 ce pretentii sa mai am.in afara de o cutie de viteze ce i-am pus de la dezmembrari si consumabile merge foarte bine.

                      Comment


                      • Cutia de viteze-un fleac.
                        Mai ramanea sa pice motorul.

                        Comment


                        • asa e un fleac +platforma de la Fetesti pana in Bv +cutia in sine vreo cateva milioane chiar ca un fleac.stima

                          Comment


                          • Nu trebuie sa te superi.
                            Colegul era sarcastic la adresa masinii, nu a ta personala.

                            Comment


                            • Foarte ciudat.
                              N-am murit cutia lui Dsign ce a catapit masina aia de i-au sarit capacele.
                              Ce s-a intamplat de a trebuit sa schimbi cutia?

                              Comment


                              • Nu mam suparat colegu stiu de gluma.Iar in legatura cu cutia am ramas fara ulei in cutie pur si simplu nici pana in ziua de azi nu am gasit nici o explicatie.Am dus-o in Fetesti la un servis pana sa chem platforma si mi-a bagat baiatul 3 litri de ulei in cutie si cat am stat acolo nu sa scurs pe nicaieri sa zici ca curge sau ceva.Dupa ce mi-a bagat ulei mi-a spus ca sunt duse sincroanele si ca nu garanteaza ca ajung pana in CT .asa a si fost dupa 200 metri sa blocat cu totu in mijlocul drumului si aia a fost.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google