Originally posted by Octavian
View Post
O Nota Pentru Dacia Logan....
Collapse
X
-
Tinand cont ca Loganul a inlocuit Dacia 1410, schimbarea in bine este foarte mare pentru Dacia.
Loganul, asa cum ai zis, porneste de fiecare data. Motorul nu mai crapa la 100k si trebuie segmentat. Planetarele, bucsaraia, pivotii, tin mai mult. In mare, cam atat.
PS:E adevarat ca ultimele berline se numea 1410, dar la origine, Dacia 1410 era aia SPORT, in 2 portiere. De aici, spiritul sportiv care exista in fiecare posesor de Logan.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostTinand cont ca Loganul a inlocuit Dacia 1410, schimbarea in bine este foarte mare pentru Dacia.
Dupa Dacia 1410 a fost Dacia Nova (R523)
apoi Dacia SuperNova (R524)
apoi Dacia Solenza
Punctul meu este ca au existat 3 modele intermediare, cu crestere adevarat, dar nu atat cat sa ajunga la un nivel mediu de calitate. Sper ca Logan2 sa fie acolo.
Comment
-
6. e de ajuns din partea mea , dupa cat praf si frunzulite intra in masina cand pornesc ventilatorul pt dezaburirea parbrizului .+ zgomotul lui .
la consum stau ,, bine'' sub 10 nu a scazut niciodata.
de noua a curs ulei la distributie , reparat pe garantie
in rest dupa 5 ani jumate schimbat distributie, capete de bara ,plus consumabile (ulei, numai castrol ,filtre, bujii,placute frana )
am pus si un filtru de hota in gaura dintre bratele stergatoarelor dar a trebuit sa-l scot ca se imbacsise si mirosea urat.vopseaua se cojeste pe aripi spate .
usile din spate scartaie la deschidere , (probabil ca nu le-am prea folosit , se deschid odata pe saptamana)
macaraua geam sa stricat dupa 4 ani culmea ca pe partea dreapta , folosita mai putin , asa ca cu aceasta ,,ocazie'' am pus geamuri electrice pe fata , pret 350 lei piese , manopera . eu .
sa mai zic si de bara fata si spate cum se lasa pe la ,, colturi ''
in rest eu am scaunul soferului dat la max in spate si cand bag a 5 a cam trebuie sa intind mana.
ce-mi place la ea ca pot urca orice bordura in bucuresti si trece peste orice denivelare sau groapa , si a vazut saracuta destule gropi si a facut fata la ele.una singura a fost mai de belea. 2 jenti pe dreapta indoite pe ~25 % , intr-o groapa , am fost uimit sa vad ca masina n-a patit nimic . doar indreptare lor si reglarea unghiurilor si ... m-au costat vreo 250 lei.
Comment
-
Ce masina v-ar placea?
De ce nota?
Apoi de nota aia, ce bani sunteti dispusi sa dati?
Sa dam un exemplu: o masina de nota 9, pana in 12.000 euro, noua.
Care e aia?
PS: oricum vad ca pe aici se vb despre masini de 6000-9000, in majoritate, nici macar de 10.000 euro.
Comment
-
Cezar, oamenii ofera o nota absoluta, pentru un autoturism.
Tu vreo sa-i acorde o nota relativa, comparativ cu alte masini, ponderand cu pretul masinii.
Pe acest considerent, daca ii dam 10 Loganului, BMW va avea nota 3, deoarece e de 3 ori si ceva mai scumpa. Nu prea corect pentru BMW, este?
Pe ansamblu, Loganul are nota de trecere. Poate sa coste doar 5000 de euro noua, ca mai mult de 6-7 nu merita. De ce? Pentru ca se putea mai bine, in aceeasi bani.
Daca iei un niste lut pentru o caramida, o poti face cu laturile perfect paralele, colturile drepte, sau un pic mai stramba. Lutul tot atat costa, putina atentie suplimentara pentru a iesi caramida perfecta ar mai valora un banut in plus sa zicem.
Frantuzii ai ales sa faca acea caramida mai putin perfecta. Se puteau stradui mai mult, sa nu lase suruburi la vedere, sa nu atarne bara fata sau spate, sa etanseze niste rosturi unde se ascunde nisipul si umezeala, sa puna niste scaune ca lumea proiectate, in acelasi consum de materiale etc.
Nu ar fi costa o avere.
Dar au mers pe principiul "las-o bah ca merge-asa. Oricum, e mai buna decat ce au avut romanii inainte."
Si a mers. Pana acum. Vom vedea de acum inainte.Last edited by mr.K; 13 March 2013, 14:17.
Comment
-
Extrapolezi incorect...
Tu ai dat nota masinii comparand cu altele.
Sau cum cuantifici tu calitatile unei masini?
Ce face o masina buna? Cine spune ca o masina e buna?
Vad ca tot o pastrezi pe a ta cu "se putea mai bine in 5000 euro".
Ai tu idee ce inseamna o linie de fabricatie? Ce inseamna sa faci o masina?
Pe bune acum...
Cum poti sa spui ca se putea mai bine intr-o anumita suma, cand nu avem habar (niciunul) despre ce implica o linie de fabricatie a unei masini.
PS: asa pot veni sa spun: ai putea munci mai mult de salariul pe care-l ai. Ce? Te dor bratele daca mai stai o ora?
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostExtrapolezi incorect...
Tu ai dat nota masinii comparand cu altele.
Sau cum cuantifici tu calitatile unei masini?
Ce face o masina buna? Cine spune ca o masina e buna?
Vad ca tot o pastrezi pe a ta cu "se putea mai bine in 5000 euro".
Ai tu idee ce inseamna o linie de fabricatie? Ce inseamna sa faci o masina?
Pe bune acum...
Cum poti sa spui ca se putea mai bine intr-o anumita suma, cand nu avem habar (niciunul) despre ce implica o linie de fabricatie a unei masini.
PS: asa pot veni sa spun: ai putea munci mai mult de salariul pe care-l ai. Ce? Te dor bratele daca mai stai o ora?
Foarte bine punctat! in special P.S.-ulsoselele din România au prea putin RAM si video pentru NFS
Comment
-
Tu ai dat nota masinii comparand cu altele.
Tu vrei ca toti sa batem din palme si sa spunem: bravo, nota 10 in banii astia!
N-avem habar ce e o linie de fabricatie, sa zicem.
Dar ce inseamna produs finit da.
La Dacia e obligatoriu sa stea toate strambe, sa nu fie 2 linii paralele, doar pentru ca e low cost? Toate trebuie sa se lase, sa scartaie dupa un timp?
De rugina nu mai spun.
Cum poti sa spui ca se putea mai bine intr-o anumita suma, cand nu avem habar (niciunul) despre ce implica o linie de fabricatie a unei masini.
PS: asa pot veni sa spun: ai putea munci mai mult de salariul pe care-l ai. Ce? Te dor bratele daca mai stai o ora?
Asa o sa fie si cu Dacia. Deja vanzarile dau in clocot, vand de bubuie.
Foarte bine punctat! in special P.S.-ulLast edited by mr.K; 13 March 2013, 19:16.
Comment
-
Sa ma lumineze cineva : ce legatura exista intre o linie de fabricatie a unei masini si componentele ei ,in cazul de fata , foarte proaste calitativ ?
Cum multi proprietari de Logan au facut credit pentru achizitionare masini deci , la monentul respectiv era o suma pe care nu o aveau in buzunar , pe parcurs au emis si oarece minime pretentii legate de calitatea autoturismului achizitionat . Nu a cerut nimeni design de Lexus ,a cerut doar o tabla mai buna calitativ. Nu avea nimeni pretentii de interior de Buick , avea doar pretentii in privinta unei antifonari mai bune si a unor scaune altele decat cele de autobuz urban .... Exemplele pot continua ..
Comment
-
V-a bagat cineva masina pe gat si nu stiam eu?
Eu cand am luat-o am stiut exat la ce sa ma astept, dat fiind pretul foarte mic de achizitie.
Vreau mai bun, mai scot bani din buzunar.
Nu am, ma bucur de ceea ce am, chiar daca mai rugineste, sta scaunul mai stramb si altele asemenea.
Sunt curios ce spun posesorii de Aveo, sau Gelatina ala chinezesc
Originally posted by mr.K View PostPai normal ca am comparat. Cu un autoturism. Nu cu un un buget, cum faci tu.
Tu vrei ca toti sa batem din palme si sa spunem: bravo, nota 10 in banii astia!
Masinile se compara in aria de pret si clasa, ca altfel ce comparam?
Una evident ca va fi mai buna ca alta, ca doar e mai scumpa, nu?
Sau gandesc eu prost?
Spune-mi, ca sa stiu despre ce vb pe aici.
[/QUOTE]N-avem habar ce e o linie de fabricatie, sa zicem.
Dar ce inseamna produs finit da.
La Dacia e obligatoriu sa stea toate strambe, sa nu fie 2 linii paralele, doar pentru ca e low cost? Toate trebuie sa se lase, sa scartaie dupa un timp?
De rugina nu mai spun.[/QUOTE]
Toate masinile low-cost sunt vai de mama lor. Loganul cel putin nu aduce probleme pe partea de uz normal: fiabilitate crescuta, performante super decente. Evident pt categoria din care face parte!
Daca o comparam cu masini de peste 15.000 evident ca e mai slaba.
[/QUOTE]Tocmai, ca eu m-am legat de lucruri simple, tocmai pentru ca nu ma pricep in amanunt la asamblarea unei masini.Ti-am dat un exemplu simplu cu caramida. Ei bine, Renault/Dacia faca acele caramizi in dorul lelii. [/QUOTE]
Eu nu m-as agita sa fac o remarca dintr-asta. Daca tu crezi ca e caramida, e treaba ta. Vinde-o! Daca e caramida si e de rahat, presupun ca si valoarea de revanzare trebuie sa fie mica, ca doar e o porcarie de masina.
Si din ce-am vazut, nu prea e.
[/QUOTE]Eu as spune altceva: daca tu muncesti prost in banii pe care ti-i platesc, nu imi va mai cumpara nimeni caramizile. Si o sa te dau afara.
Asa o sa fie si cu Dacia. Deja vanzarile dau in clocot, vand de bubuie.[/QUOTE]
Nu prea are legatura cu ce am spus eu, dar fie
Eu nu cred in falimentul Dacia.
DIn ce vad, sunt singurul producator ce stie exact ceea ce face si ofera targetului fix ce are nevoie.
Ca tu vrei de fapt mai mult in putini bani, aia este.
Toti vrem sa mancam la restaurantul cel mai bun din oras, dar sa platim cat platim la restaurantul de la coltul strazii.
PS: oare pielea de pe Mercedes face 3000 euro? Sau navigatia aia ordinara 1800 euro? Fiecare are profitul dupa cum ii impune piata, nu dupa cum crezi tu sau eu, sau oricare altul.
Comment
-
nota:8
eu sunt foarte multumit de loganelul meu si in 6 ani am facut doar schimbu de ulei si consumabilele in rest merge brici
Comment
-
Discutam aseara cu instructorul meu, ne-am intalnit in trafic si am stat putin la vorba. El este patronul scolii de soferi Perfect Auto Vyo din Bucuresti, sunt destul de mari, au multe masini in parc. De la citroen, inclusiv alea mici C1/C2/C3, pana la Golf 6 si 7. In mare majoritate parcul este alcatuit cu Dacii, Logan, Solenza si mai nou Stepway2, Lodgy, etc...imi spunea ca cele mai mari probleme sunt cu Citroen si VW. Nu rezista deloc...sunt foarte sensibile si cu preturi de vorbesti singurel la intretinere. In schimb, loganul este extrem de rezistent. Are o masina in parc, 210.000 km, atentie, masina de scoala! la care nu a schimbat ambreajul!! Cu masinile din gama Dacia nu a avut probleme....eu am cumparat Logan imediat dupa ce am luat permisul, cu toate ca aveam banii cash pentru a alege o compacta noua, pentru ca asta mi-a recomandat el in mod insistent. Din punct de vedere al fiabilitatii, al "trasului" pe ele, masinile astea sunt foarte ok.
Comment
-
Sunt firave, da.
Insa daca vrei confort si dotari la preturi relativ mici, trebuie sa se renunte pe undeva.
Cine vrea masina completa sa-si ia BMW, Mercedes, desi nici alea nu mai sunt ce trebuie.
Totusi, sa fie pregatit cu peste 50.000 euro.
Sub, sunt doar jucarele de miscat pe ici colo: ori in ceva confort, ori fara grija ca se strica ceva.
Sau ma rog, noi suntem mai aparte. Vrem din toate cate MULT, Moka.
Comment
-
Cine are nevoie de o flota la care sa aiba costuri de intretinere mici, sa conduca altii masinile si sa aiba dureri de spate dupa ce stau o zi intreaga in ele, si vinde oricum dupa 4-5 ani masinile alea ca nu se merita pastrate odata ramase fara garantie, i-as recomanda sa cumpere Logan.
Unei persoane fizice, care vrea sa tina masina mai mult de 5 ani, nu i-as recomanda Logan.
Pentru scoala de sofer sunt ok, ca doar candidatii nu fac decat sa conduca destul de prost o masina, nu le trebuie Golf 7 sa-l termine in 50k.Last edited by mr.K; 14 March 2013, 11:26.
Comment
Comment