If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cred ca glumesti. Nu? Sunt penibile scaunele la Logan 2. In afara de bord, Logan 2 e sub ph2 la toate capitolele. Cred ca si vopseaua, lacul sunt intr-un strat mai subtire. Iar Ph2 e o panarama de masina.
Pai ce facusi bre? Nu ziceai ca Ph2 e cel mai tare din parcare?
Daca-l compari cu o masina ceva mai scumpa, normal ca iese pierzator.
La categoria masini low-cost nota 10.
La categoria masini - nota 3-4
cui nui place un logan inseamna ca nu poate sa inteleaga o masina MADE IN ROMANI ....portbagaj mare are ,confortul e de nota 10 spatioasa este .bordu arata bine ....ce sa mai zic ...masina romaneasca cea mai reusita
Prietene, revino pe Pamant. Masina aia "Made in ROMANIA" e de fapt franceza. Si ce e de inteles, ca e o masina low cost? O stim cu totii! Sau te pomenesti ca o fi vreo nava spatiala prea complicata pentru muritorii de rand?
La bord o fi chestie de gusturi, daca tie iti place bordu' ala care nu iese in evidenta cu nimic, ma bucur pentru tine. Dar cum sa afirmi o asa de mare aberatie in legatura cu confortul .. daca la Logan e de nota 10, inseamna ca fotoliul din camera mea a fost facut de DUMNEZEU! Unii dintre voi ar trebui sa va mai dezlipiti buzele de pe teava de esapament a Loganului, daca intelegeti ideea.
Pai daca nu va place loganul de ce nul vindeti sa loati un golf 4??
Golf 4 nu il cumperi nou cu 9000-10000 euro.....de aceea.
Decat o cazatura fugarita cu 300 mii km reali si 120mii afisati in bord mai bine un Logan nou.
Chiar daca Loganul are mici hibe de fabricatie ......merita cumparat si tinut 3-4 ani.
Pai ce facusi bre? Nu ziceai ca Ph2 e cel mai tare din parcare?
Nu inteleg logica intrebarii/lor?
Daca citesti foarte atent, am zis ca e sub Ph2 Loganul 2, nu am zis nicaieri ca Ph2 e cel mai tare din parcare.
Am impresia ca nu-s inteles. Si ca sa fiu inteles uite postul meu despre ph2:
Eu i-as da unui Golf 4 cu 300k la bord o nota mai mare decat unui Logan 2 cu 0 km .
Nu stiu cum se compara un Golf 4 cu Logan 2, dar sigur e peste Logan 1. Are prietena mea Golf 4 de 1.4, tot 75 CP are ca si Loganul de 1.4 (am impresia ca si cil. e tot de 1390, nu sunt sigur), e cam tot asa de lenes, insa e mult peste Logan si la tinuta de drum, si la zgomot interior si la confort (si dupa parerea mea si la design interior+exterior dar na, asta tine de gusturi), iar probleme nu a avut cu el, ii din 2002 si are aproape 200 000 km.
Toata lumea fuge de masini SH, dar e normal cand nu prea te pricepi cand le cumperi. Nici prietena mea nu se pricepe, dar acum 4 ani cand a fost in Germania sa il aduca a mers cu o cunostiinta de-a ei care stie cate ceva despre masini si iata ca pana in momentul de fata, probleme nu au fost.
Daca schimb Loganul in viitorul apropiat, nu stiu pt. ce as opta, dar cu siguranta nu cred ca va fi Logan 2. Nici Golf 4 nu cred fiindca e deja cam vechi, desi daca ar fi sa aleg Golful, m-ar tenta motorizarea de 1.6 in 16v de 105 CP. In nici un caz nu as lua 1.4le.
Eu unul zic sa va multumiti cu ce ofera la ce bani a-ti dat pe ele....dar de asa suntem noi romanii vrem limuzina la pret de bicicleta.
Doar fiindca avem Logan, asta nu inseamna ca nu trebuie sa ii vedem neajunsurile sau sa le discutam aici. Nu mi se pare normal sa vina cineva sa zica "Loganu' ii cea mai proasta si mai oribila masina", dar nici sa fie atat de mult ridicat in slavi ca si cum ar fi ZA BEST EVAH !!!; cand nu este nici pe departe o revolutie automobilistica!
Last edited by Cristian100; 12 August 2013, 16:52.
Neajunsurile loganului se tot discuta de prin 2004 de cand a aparut....daca le tot repetam se vor remedia? Sunt cativa pe forumul asta care au rezolvat o mare parte din aceste neajunsuri cu fapte si nu cu vorbe.
Eu nu imi cumpar masina in secolul 21 pentru a-i rezolva neajunsurile (asta e treaba producatorului), ci pentru a o conduce.
Nasol de cei care au ramas cu nostalgia antifonarii Daciei 1310, a ungerii cu ulei a pragurilor, pedalierului, bagat vaselina prin aripi, etc. Tara asta e incremenita in timp, parca e India cu ce au mostenit aia de la britanici, cu aia au ramas.
Omule, mi-am cumparat o masina MODERNA, deci trebuie sa am pretentii de la ea, la nivelul secolului 21.
Cum ea e la jumatate de pret cat o masina normala, toate tin tot la jumatate: distributie, rulmenti, bucse, bielete, casete de directie.
Cand o masina normala ajunge la 150-200k, e la nivelul unui Logan/Renault de clasa mica nou.
Totul se rezolva cu bani!
Nimic nu-i gratis.
Evident ca dai 300 lei pe o masina ce se vinde in secolul 21, insa cu tehnologie mai veche.
Acum nu s-o vrea masina de 300 lei de ultima generatie...
Problema masinilor se va rezolva cand omul nu-si va mai dori sa o aiba in proprietate, ci sa o foloseasca in sistem de leasing operational:
- o iau in leasing operational, o pastrez 2 ani, platesc 300 euro pe luna, deci in total 7200 euro (nu vorbesc doar de logan)
- urmatorul, pt ca ia o masina mai veche, plateste 200 euro pe luna si tot asa.\
Eu ca utilizator scap de urmatoarea problema:
- nu trebuie sa ma leg la cap o masina
- nu trebuie sa ma indisponibilizez de o suma mare de bani
- nu trebuie sa suport devalorizari masive
- nu trebuie sa suport problemele vanzarii ulterioare.
Sa luam un exemplu:
- vreau sa cumpar un logan de 10.000. Ma gandesc ca-l pastrez 5 ani.
In astia 5 ani am 5 revizii a cate 120 euro, deci 600 euro.
Mai platesc casco in jur de 400 pe an, deci inca 2000 (cu tot cu scaderea cascoului pe masura ce masina creste in varsta)
Valoarea de revanzare va fi 3000.
Costul de folosinta a-l masinii este:
10.000 + 600 + 2000 - 3.000 / 60 luni = 160 euro pe luna
pai nu mai bine la 200 euro pe luna, vine unul si imi da o masina, iar eu nu stau sa ma frec sa-i fac revizii, sa-i platesc casco, sa o vand ulterior si tot asa?
La firme functioneaza sistemul.
Ca tot vorbim de devalorizari si pierderi:
Eu am luat un Mercedes cu 25.000 si l-am vandut cu 12.000.
Deci, in 3 ani masina aia m-a costat in felul urmator:
13.000 + 7000 (casco) + 1000 (intretinere) + 1500 (impozit) = 22.500, adica 7000 euro pe an, adica 600 euro lunar.
Pai nu mai bine imi inchiriam o masina de 700 euro lunar, iar la 5-6 luni o schimbam dupa cum vroiam?
Poate luam un alt tip de Mercedes. Sau un BMW, sau AUDI, sau Ferrari.
pentru firme da, e un avantaj.
pentru masinile scumpe - nu se discuta , e un moft.
pentru omul de rand care vrea sa tina masina mai mult de 2-3 ani si nu face multi km nu e o solutie.
exact asa e si loganul. pentru firme e ok (nu-si rup carca sefii in ea) , nu o tin mult si trag de ea cat mai mult (nu apuca sa rugineasca).
pentru un utilizator familist , mai putin.
ps:la leasing operational platesti si reviziile sau (depinde de contract) ai nr limitat de km.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment